≡ Menu
L'illuminazione

Tutti l'omu creanu a nostra propria vita, a nostra propria realtà, usendu a nostra imaginazione mentale. Tutte e nostre azzioni, avvenimenti di vita è situazione sò in ultimamente solu un pruduttu di i nostri pinsamenti, chì à u turnu sò strettamente ligati à l'orientazione di u nostru statu di cuscenza. À u listessu tempu, e nostre credenze è e credenze flussu in a creazione / furmazione di a nostra realità. Ciò chì pensate è sente in questu sensu, ciò chì currisponde à e vostre cunvinzioni internu, sempre si manifesta cum'è verità in a vostra vita. Ma ci sò ancu e credenze negative chì à u turnu ci portanu à impone blocchi nantu à noi stessi. Per quessa, aghju cuminciatu avà una seria d'articuli in quale parlu di diverse credenze di bloccu.

L'omu ùn pò micca esse pienamente illuminatu ?!

Credenze autoimposte

In i primi 3 articuli sò andatu in credenze di ogni ghjornu in questu cuntestu: "Ùn sò micca bella","Ùn possu micca fà quessa","L'altri sò megliu / più impurtanti chè mè"Ma in questu articulu aghju da ritruvà una credenza assai più specifica, è questu hè chì l'omu ùn pò micca esse illuminatu cumplettamente. In relazione à questu, qualchì tempu fà lettu un cumentu da una persona chì era fermamente cunvinta chì ùn si pudia micca esse pienamente illuminatu. Qualchissia altru, invece, hà presumitu chì ùn ci saria micca scuperta in u ciculu di reincarnazione. Quandu aghju lettu sti cumenti, però, aghju subitu capitu chì questu era solu e so credenze. In ultimamente, però, ùn pudete micca generalizà e cose, perchè dopu tuttu noi l'omu creanu a nostra propria realità è cusì e nostre credenze assuciate. Ciò chì pare impussibile per una persona hè, à u turnu, una pussibilità fattibile per una altra persona. Ùn pudete micca generalizà e cose è prughjettà u vostru propiu bloccu autoimpostu nantu à l'altri populi, o ùn pudete micca presentà e cose cum'è una realità / correttezza generalmente valida, postu chì ogni persona crea a so propria realità è hà una visione completamente individuale di a vita. Stu principiu pò ancu esse trasfirutu perfettamente à sta credenza autoimposta. Sì qualchissia hè cunvinta chì unu ùn pò micca sperimentà l'illuminazione cumpleta, allora quella persona ùn pò ancu ottene, almenu micca finu à chì quella persona hè cunvinta.

Ùn pudete micca trasfirià e vostre cunvinzioni è credenze à l'altri populi, perchè sò solu un pruduttu di a vostra propria imaginazione mentale .. !!

Ma questu hè solu un aspettu di a so realità è ùn hè micca applicatu à l'altri populi. Incidentally, u fattu chì questu ùn deve micca travaglià hè ancu forte novu cù a credenza "Ùn possu micca fà quessa"cunnessu. Ebbè, perchè ùn deve esse capace di sperimentà l'illuminazione piena sè stessu, perchè ùn deve micca esse capace di trascende u ciculu di reincarnazione.

blocchi autoimposti

blocchi autoimpostiÀ a fine di u ghjornu, tuttu hè pussibule è hè ancu pussibule di creà un spettru completamente pusitivu di pinsamenti, per rializà un statu di cuscenza cumplettamente chjaru o per superà a propria esistenza dualitaria. Di sicuru, ognunu hà da scopre per sè stessu cumu si travaglia. In modu persunale, aghju trovu u mo propiu modu è sò cunvinta chì aghju trovu una suluzione, una pussibilità, chì à u turnu hè basatu solu nantu à u mo dogma autocreatu o a mo cunvinzione. Se vulete sapè di più nantu à questu, possu ricumandemu i seguenti articuli: U Ciclu di Reincarnazione - Cosa succede à a morte?U prucessu di u corpu di luce è e so tappe - A furmazione di u so divinuA Forza Awakens - A Riscoperta di l'Abilità Magiche. Tuttavia, tutti andemu a nostra manera in questu rispettu è pudemu sceglie per noi stessi cumu pudemu realizà certe cose. A propositu, in quantu à a prughjezzione di e credenze nantu à l'altri populi, una persona m'hà dettu una volta chì e persone chì raportanu sperienze spirituali chì anu ancu fattu a so professione ùn ponu micca superà u so ciclu di reincarnazione. Era un cummentariu chì hà ancu avutu una forte influenza annantu à mè à l'epica è m'hà fattu dubbità e mo capacità. Solu qualchì tempu dopu aghju capitu chì questu era solu a so propria cunvinzione è ùn avia assolutamente nunda à fà cun mè.

Ogni parsona crea e so cunvinzioni è e so credenze, crea a so propria vita, a so propria realità è, sopratuttu, viste individuali di a vita.. !!

S'ellu assume chì questu hè ancu u casu in a so vita, allora in una tale pusizioni ùn puderia micca superà stu prucessu per via di a so cunvinzione di bloccu. In ultimamente, però, questu era solu a so credenza, u so bloccu autocreatu, chì ellu ùn pò micca trasfiriri à a mo vita. Ùn pudete micca parlà per l'altri è dite ciò chì facenu, ùn pudete micca solu, postu chì ogni persona crea a so propria realtà, e so credenze è a so propria visione di a vita. In questu sensu stà sanu, felice è vive una vita in armunia.

Lascia un Comment