≡ Menu
Benedettu

In u so core, ogni esse umanu hè un putente creatore chì hà a capacità impressiunanti di cambià fundamentalmente u mondu esternu o u mondu sanu per mezu di a so orientazione spirituale solu. Questa capacità ùn hè micca solu evidenti da u fattu chì ogni sperienza o ogni circustanza chì hè stata sperimentata finu à avà hè un pruduttu di a nostra mente. (tutta a vostra vita attuale hè un pruduttu di u vostru spettru mentale. Cum'è un architettu hà cuncipitu prima una casa, per quessa una casa rapprisenta un pensamentu manifestatu, cusì a vostra vita hè una sola espressione di i vostri pinsamenti manifestati.), ma ancu perchè u nostru propiu campu hè allughjatu è simu cunnessi à tuttu.

A nostra energia ghjunghje sempre à a mente di l'altri

BenedettuTuttu ciò chì avete mai vistu o pudete vede oghje nantu à l'esternu, in fine, si faci solu in voi. Tutte l'imaghjini sò nati fora di voi. Ancu u pensamentu di a creazione o dumande cum'è "chì puderia avè creatu tuttu" sò essenzialmente l'imaghjini chì sò solu in voi. In cunseguenza, ùn ci hè micca una maghjina chì ùn hè micca natu per voi, perchè a vostra vita sana, o tuttu ciò chì imaginable è visibile, nasce da u vostru spiritu. In ogni casu, u vostru omu pò diventà cum'è cuscente di questu è ancu percive cum'è l'autorità da quale tutte l'imaghjini nascenu. In ultimamente, questu crea una grande rete energetica in quale percevemu a fonte originale o l'autorità creativa micca solu in noi stessi, ma ancu esternamente è per quessa pò ancu parlà à tutti. Eppo, u nostru spettru mentale scorri sempre in u mondu esternu, per quessa chì u cambiamentu di a nostra orientazione mentale influenza ancu l'orientazione in u cullettivu. Cum'è aghju dettu, solu quandu ci guariscemu, guariscenu u mondu. Solu quandu a pace vene in noi stessi, a pace vene in u mondu. Ci hè un numeru incredibile di opzioni in questu sensu per ricuperà a vostra cundizione per a guariscenza per allineà. In u listessu modu, per mezu di l'azzioni simplici di u mondu esternu (e di conseguenza noi stessi) Fornite e cundizioni curativi. Per esempiu, se vulemu à qualchissia qualcosa di bonu da u fondu di i nostri cori, allora li mandemu una energia curativa chì ùn solu ùn li ghjunghje, ma pò ancu cambià.

L'effettu di u nostru putere di pensamentu

In questu cuntestu, Emoto hà pruvatu, per esempiu, chì i boni pinsamenti solu ponu organizà a struttura cristallina di l'acqua in armunia, senza cuntattu fisicu. I pinsamenti di disarmonia anu purtatu cun elli strutture deformate è pesanti. In cunseguenza, quandu vulemu qualcosa di bonu o mandemu una bona energia à qualchissia, sia una persona, un animale o ancu una pianta, allora armunizemu u so campu energeticu. E postu chì tuttu torna sempre à noi, postu chì noi stessi simu tuttu o sò cunnessi à tuttu, in fine vulemu qualcosa di bonu per noi. Hè paragunabbili à u prucessu di "avidu". Quandu ci lagnemu di qualcunu, avemu solu aghjunghje gravità à noi stessi in quellu mumentu. Semu arrabbiati è arrabbiati è cusì guidà u nostru ambiente cellulare in un statu stressatu. Dunque, quandu simu arrabbiati per qualcosa o ancu maledicà qualcunu, allora à a fine simu solu maledisciamu.Quandu benedicemu l'altri, ci benedicemu à u stessu tempu, soprattuttu chì a benedizzione vene ancu da un statu sinceru. U statu pusitivu di a cuscenza genera più energie pusitive o intensifica.

U putere curativu di a benedizzione

BenedettuEbbè, a benedizzione o a benedizzione stessa rapprisenta unu di i modi più puri è, soprattuttu, più putenti per dà una energia curativa o ancu per allineà in armunia. Ùn hè per nunda chì unu deve benedicà u so propiu pastu o, cum'è in a situazione descritta sopra, l'acqua. In u listessu modu, ci sò parechji passaggi in a Bibbia chì indicanu u putere di benedizzione. In un passaghju, un figliolu prova ancu di utilizà un truccu astutu per ottene a benedizzione di u babbu. Benedicendu qualcosa, mandemu u putere più puru di u pensamentu è l'energia di u core. Vulemu qualcosa solu u megliu, vale à dì chì qualchissia hè benedetta è solu u megliu li succede - a benedizzione di Diu / a benedizzione divina (è noi stessi cum'è fonte - l'imaghjini di Diu, portanu in noi a capacità di benedizzione divina. Una frase chì hè direttamente ligata à a prima sezione di stu articulu). In cunfurmità cù questu, aghju qualchì sezione speciale di altri articuli speciali per voi quì, in quale u putere di benedizzione hè descrittu novu (evang-tg.ch):

"Benedizzione significa affidate à qualchissia o qualcosa cù a presenza di Diu. Ciò chì hè sottu à a benedizzione cresce è prospera. Ogni persona hè chjamata à riceve è benedizzione benedizioni. Parechje persone ponu passà megliu i tempi di transizione è di crisa si ricevenu a benedizzione di Diu ".

o i seguenti (engelmagazin.de):

"A benedizzione hè di vulè, incondizionatamente è da u cantonu più prufondu di u vostru core, un bonu illimitatu per l'altri è per l'avvenimenti. Significa santificà, venere, cuntemplà cù maraviglia tuttu ciò chì hè un rigalu da u Creatore. Quellu chì hè santificatu da a vostra benedizzione hè distintu, cunsacratu, canonizatu, diventa sanu. A benedizzione significa dà qualcunu prutezzione divina, di parlà o di pensà gratefully per qualchissia, per mandà à qualcunu a felicità, ancu s'è noi stessi ùn simu mai a causa, ma solu tistimoni felici di l'abbundanza in a vita.

Per quessa, duvemu principià per benedizzione di i nostri cumpagni umani è u nostru ambiente. Di sicuru, duvemu esse allinati cù stati cumplettamente diversi è cusì hè esattamente cumu si tendenu à lagnà una volta è una volta, à arrabbià, à desiderà à qualcunu male, à esse arrabbiatu, à puntà u dito à qualcunu, à vede solu cose cattive. in qualcunu. Ma fendu questu ùn creamu micca a pace, à u cuntrariu, aumentemu a discordia è permette chì e circustanze sopra citate si manifestanu in u mondu. Ma tuttu u risentimentu mantene solu u nostru core è dunque u nostru amore internu oculatu. Hè un bluccatu prufondu attraversu quale mantenemu u nostru flussu d'energia bluccatu è per quessa u flussu d'energia in u cullettivu. Tuttavia, pudemu cambià questu. Pudemu principià per vede u bonu in l'altri è benedizzione ancu e persone chì presuntamente vulianu o ancu vulianu cose male per noi. Attualmente praticu assai per immerse in questa energia, chì significa chì ùn solu benedicà tutte e piante è l'animali quandu camminu per u boscu à a sera, ma ancu pruvate d'evità i mumenti in u quale nasce u risentimentu versu qualcunu. ... di marchjà in benedizzione, perchè tuttu u restu ùn porta à nunda. Videndu a megliu versione in qualcunu altru è benedizzione porta à una trasfurmazioni incredibile. Hè una chjave per portà l'amore, a cumpassione è sopratuttu l'abbundanza in u mondu. Allora cuminciamu è estendemu e nostre benedizioni à u mondu. Avemu u putere di purtà e cose boni in u mondu è di cambià u cullettivu. Cù questu in mente, stà sanu, felice è vive una vita in armunia. Passate un tempu benedettu à tutti. 🙂

Lascia un Comment