≡ Menu
Sylvester

U mondu o a terra inseme cù l'animali è e piante nantu à questu hè sempre in muvimentu in diversi ritmi è cicli. In u listessu modu, l'omu stessu passanu attraversu ciculi diffirenti è sò liati à i miccanismi universali fundamentali. Ùn hè solu a donna è u so ciclu menstruali liati direttamente à a luna, ma l'omu stessu hè ligatu à a reta astronomica generale. U sole è a luna anu un effettu constante nantu à noi è sò in scambiu energeticu direttu cù u nostru sistema di mente, corpu è anima.

A nostra cunnessione cù a natura

A nostra cunnessione cù a naturaCh'ella sia grande o chjuca, ciculi currispundenti, cù quale simu strettamente cunnessi, interagisce cun noi in tutti i livelli di l'esistenza è spessu ci mostra ancu una qualità energetica attuale currispundente in quale duvemu idealmente move. Sicondu a lege di u ritmu è a vibrazione, chì dice chì tuttu si move in cicli è ritmi, avemu ancu seguità i ritmi naturali di a vita. U ciculu annuali rapprisenta un ciculu assai impurtante. Quattru ciculi naturali maiò sò passati, l'alternazione di quale hè iniziata da i festivali magichi di u sole. In u so core, a primavera, l'estiu, u vaghjimu è l'inguernu ogni portanu una qualità individuale di energia chì hà un effettu direttu nantu à a nostra vita è in questu rispettu vole ancu esse campatu. In l'invernu, i tempi di riflessione, ritirata, riposu è guadagnà forza sò in u primu pianu, mentre chì in a primavera, per esempiu, un spiritu di ottimisimu, crescita, fioritura è una qualità generale "andà avanti" hè manifestatu. E più ci truvamu in u prucessu di svegliu spirituale, più sentimu a nostra cunnessione cù questi quattru ciculi speciali, vale à dì chì sentimu i so effetti currispondenti è l'energia più forte. A magia penetra più profonda à noi è, grazia à a sensibilità aumentata chì và cun ella, pudemu sentu assai più immersi in u ciculu di a natura. In ogni casu, per cunfundà e nostre menti è soprattuttu per sbulicà u nostru sistema energeticu o per minà a nostra interpretazione cunnessa à a natura, a civiltà densa hà stabilitu strutture chì à u turnu funzionanu in modu oppostu à a natura. Cù Sylvester, per esempiu, un festival hè celebratu chì hè assuciatu cù una disrupzione maiò in questu sensu.

Sylvester - disruption of hibernation

Sylvester - disruption of hibernationIndipendentemente da u fattu chì l'ambiente hè assai contaminatu in questu ghjornu è a natura è a fauna sò disturbati massivamente da un rumore forte, à volte ancu spaventatu, l'annu novu principia in un mumentu chì a calma assoluta deve prevale. Dicembre, ghjennaghju è ferraghju rapprisentanu mesi d'inguernu prufondu è in cunseguenza mesi di tranquillità assoluta. Celebremu e notti aspra, sò ritirati, cede à u restu è ricaricà e nostre batterie per a primavera, chì à u turnu accumpagna l'upswing overarching. Dunque, u veru annu novu principia u 21 di marzu, direttamente assuciatu cù l'equinox vernal. In altri palori, u ghjornu chì una attivazione prufonda si faci in a natura è tuttu si move versu a luce o versu a prosperità. In listessu modu, u ciculu di u Granu Sun Zodiac principia di novu in quellu ghjornu. Allora u sole si move da u signu zodiacu Pisces à u signu zodiacu Aries è cusì annuncia u ciculu novu. Cù questu ghjornu l'hibernazione hè finita è a primavera principia. Eppuru questu hè celebratu in u mondu in contravenzione cumpleta di u ciculu di a natura. Ghjennaghju, in altri palori, un altru mese di calma prufonda, duveria serve cum'è un mesi di crescita è novi principii.

U nostru allinamentu cù a natura

Cù un forte bang duvemu esse messi in un umore di sconvolgimentu è ancu entre in una qualità energetica chì ùn hè micca pensata da a natura per questu tempu. È chì, in fine, rapprisenta una disrupzione maiò di u nostru ciculu naturale.Bè, è ancu s'è una energia di novi iniziu hà fattu effettu in questu ghjornu in una certa manera, soprattuttu chì tuttu u cullettivu hè preparatu per un novu principiu è mantene cusì u prugramma currispundente di ottimisimu, cusì duvemu ancu seguità a natura è campà da a vera essenza di ghjennaghju o di a prufundità di l'invernu. A nostra adattazione à a natura hè in ogni modu imparable è pudemu dunque aspittà à u tempu chì u mondu hà cambiatu di manera chì sta festa hè stata ancu adattata à i ciculi di a natura. U mondu reale vene. Ma bè, prima di finisce l'articulu, vogliu rimarcà dinò chì pudete ancu truvà u cuntenutu in forma di un articulu chì leghje nant'à u mo canali Youtube, Spotify è Soundcloud. U video hè incrustatu quì sottu, è i ligami à a versione audio sò quì sottu:

Soundcloud: https://soundcloud.com/allesistenergie
Spotify: https://open.spotify.com/episode/4yw4V1avX4e7Crwt1Uc2Ta

In questu sensu stà sanu, felice è vive una vita in armunia. 🙂

Lascia un Comment