≡ Menu
blocchi

E credenze sò soprattuttu credenze internu è opinioni chì assumemu sò parti di a nostra realità o una presunta realità generale. Spessu queste credenze internu determinanu a nostra vita di ogni ghjornu è in questu cuntestu limitanu u putere di a nostra propria mente. Ci hè una larga varietà di credenze negative chì annebbianu u nostru statu di cuscenza una volta è una volta. E credenze internu chì ci paralizanu in un certu modu, ci facenu incapaci di agisce è à u stessu tempu guidà u cursu ulteriore di a nostra vita in una direzzione negativa. In quantu à questu, hè impurtante capisce chì e nostre credenze si manifestanu in a nostra propria realità è anu effetti drastici nantu à a nostra vita. In a terza parte di sta serie (prima parte - Parte II) Aghjunghjeraghju un sistema di credenze assai specificu. Una credenza chì hè prisente in u subconsciousu di parechje persone.

L'altri sò megliu cà mè - una fallacia

Semu tutti listessiParechje persone sò spessu cunvinta internamente chì sò peggiu o menu impurtanti cà l'altri populi. Questa fallacia o credenza autoimposta accumpagna assai persone in tutta a so vita è blucca u sviluppu di a so propria forza, u sviluppu di u putere di u so propiu statu di cuscenza. Instinctively assume chì l'altri persone sò megliu cà noi stessi, sò cunvinti chì l'altri persone anu più capacità, anu una vita megliu o sò più intelligenti chè noi stessi à e nostre idee, una vita in quale ùn minà a nostra capacità creativa è sò cuscenti chì nimu hè megliu o peggiu di noi In fine, questu hè ciò chì pari Nisuna vita hè più preziosa o menu impurtante di u vostru a propria vita, à u cuntrariu, ogni vita hè ugualmente preziosa è unica, ancu s'è no spessu ùn ricunnoscemu micca questu o vulete ammette. Esattamente nimu umanu hè più intelligente o più stupidu chè voi. In ultimamente, assai persone s'appoghjanu nantu à u so quoziente di intelligenza quandu si tratta di questu.

Cù rispettu strettu per a nostra espressione creativa individuale, simu tutti listessi in u nostru core, simu tutti l'esseri spirituali chì creanu a nostra propria vita cù l'aiutu di a nostra cuscenza .. !!

Ma onestamente, perchè duvete, iè TU, chì hè attualmente à leghje stu articulu, esse più intelligente o più stupidu chè mè, perchè e vostre capacità creative sò menu sviluppate / utilizzabili cà a meia, perchè a vostra capacità d'analizà a vita deve esse peghju chè a mo? Tutti avemu un corpu fisicu, un cervellu, 2 ochji, 2 orecchie, avemu un corpu intangible, avemu a nostra propria cuscenza, i nostri pinsamenti è creanu a nostra vita cù a nostra imaginazione.

U putere di u vostru statu di cuscenza

spiritualitàIn questu cuntestu, ogni persona hà u rigalu maravigliosu di interrogà a vita è di rinfurzà constantemente. In questu sensu, l'IQ dice pocu di a so propria cunniscenza di a vita, postu chì hè limitata solu à u so propiu rendiment intellettuale, chì à u turnu dipende di u statu di a cuscenza attuale, chì à u turnu pò esse cambiatu in ogni mumentu (di sicuru ci hè. sò eccezzioni , per esempiu una persona mentalmente svantaggiata, ma cunfirma a regula). In più di questu, ci hè ancu l'EQ, u quotient emutivu. Questu à u turnu hè in relazione cù u so sviluppu murale, a so propria maturità emotiva, u so statu mentale è a capacità di vede a vita da una perspettiva spirituale. Ma stu quotient ùn hè micca qualcosa chì nascemu è pò esse cambiatu. Per esempiu, una persona chì agisce largamente per motivi egoisti, persegue intenzioni maliziusi, hè avidità, ignora u mondu animale, agisce fora di mudelli mentali più bassi o sparghje energie negative - pruduce cù a so mente è ùn si senti micca empatia per i so cumpagni umani, à u turnu hà un quotient emutivu piuttostu bassu. Ùn hà micca amparatu chì hè sbagliatu per dannà l'altri populi, chì u principiu di basa di l'universu hè basatu annantu à l'armunia, l'amore è l'equilibriu (Legge universale: u principiu di l'armunia o l'equilibriu). Tuttavia, ogni persona ùn hà micca un quotient emutivu fissu, perchè e persone sò capaci di espansione a so propria cuscenza è ponu cambià a so propria vista murali cù l'aiutu di stu putente strumentu. I dui quotients inseme formanu u quotient spirituale / spirituale.

E credenze negative sò spessu in u modu di creà una vita pusitiva è riduce u sviluppu di u nostru intellectu mentale.. !!

Stu quotient hè cumpostu di EQ è IQ, ma ùn hà micca un valore fissu pò esse aumentatu in ogni mumentu. Ottengamu questu per capiscenu e cunnessione spirituali è psicologichi basi di novu, diventendu cuscenza di u putere di u nostru statu di cuscenza è sguassendu e nostre credenze negative. Unu d'elli seria di pensà chì l'altri persone sò megliu, più intelligenti, più impurtanti o più preziosi di sè stessu. Ma questu hè solu una fallacia, una credenza autoimposta chì hà una influenza negativa in a vostra vita è u cumpurtamentu. Cum'è qualsiasi altru esse umanu, sì un creatore di a vostra propria vita, un creatore di a vostra propria realità.

Ogni vita hè preziosa, putente è pò cambià / espansione u statu cullettivu di cuscenza cù l'aiutu di a so imaginazione mentale solu .. !!

Stu fattu solu duverebbe fà capisce ciò chì un esse putente è speciale sì. Dunque, ùn lasciate mai nimu cunvince chì site peggiu o più incompetente chè elli, perchè ùn hè micca u casu. Okey, à questu puntu, aghju dettu chì site sempre ciò chì pensate, ciò chì site cumplettamente cunvinta. E vostre credenze formanu a vostra propria realtà. Sè site cunvinta chì site peggiu chè l'altri, allora sì, forse micca in l'ochji di l'altri, ma in i vostri ochji. U mondu ùn hè micca a manera chì hè, ma a manera chì site. Fortunatamente, pudete sceglie per voi stessu da quale statu di cuscenza vi vede a vita, è s'ellu legittimate credenze negative o pusitive in a vostra propria mente. Solu dipende di voi è l'usu di a vostra cuscenza. Cù questu in mente, stà sanu, felice è vive una vita in armunia.

 

Lascia un Comment