≡ Menu
Ciclu annuale

L'intera creazione, cumpresi tutti i so livelli, si move constantemente in diversi cicli è ritmi. Stu aspettu fundamentale di a natura pò esse tracciatu à a lege ermetica di u ritmu è a vibrazione, chì continuamente affetta tuttu è ci accumpagna in tutta a nostra vita. Per quessa, ogni persona, s'ellu hè cuscente o micca, si move in una larga varietà di ciculi. Per esempiu, ci hè una grande interazzione cù l'astri è i transiti (Muvimenti planetari), chì anu un effettu direttu nantu à noi è, secondu a nostra orientazione interna è a ricettività (Tipu di energia), influenza significativamente a nostra vita.

Tuttu si move sempre in cicli

Tuttu si move sempre in cicli

Per esempiu, ùn hè micca solu u ciclu menstruali di a donna cunnessu à u ciculu lunare, ma l'omu stessu sò direttamente cunnessi à a luna è per quessa sperimentanu novi impulsi, umore è effetti, secondu a fase di a luna è u segnu zodiacu. Questa circustanza hè estremamente naturali per a nostra propria prosperità interna è pò ancu esse inspirante se vivemu direttamente secondu i ciculi di a natura. Unu di i ciculi grandi è assai impurtanti, u cuntrollu di quale hè statu persu cumplettamente in l'ultimu seculu è in essenza era completamente distorsionatu assai tempu fà à u detrimentu di u nostru ritmu naturali, ma hè di a maiò impurtanza per noi. ciculu annuale, tutta a natura passa per questu Ci sò diverse fasi in tuttu l'annu in quale a fauna è a flora piglianu novi forme è stati. In a prima mità di u ciculu, a natura prima di tuttu sboccia, si sviluppa, si dilata, diventa più ligera, più calda, fruttuosa è hè cumpletamente orientata à a crescita o novi principii, abbundanza è attivazione. In a seconda mità di l'annu, a natura si ritira torna. Tuttu diventa più scuru, più frescu, più tranquillu, più rigidu è direttu à l'internu. Hè a fase in quale a natura torna in u sicretu. A situazione hè simile à noi umani, almenu in una certa misura. Mentri in a primavera è l'estate sentimu u desideriu di esce in u mondu è vulemu manifestà novi circustanze piene di vigore è di voglia d'azzione, in u vaghjimu è l'invernu ci focalizemu nantu à a calma è vulemu indulge in stati meditativi, à volte ancu completamente automaticamente. . In ultimamente, un tali approcciu hè di granu a cosa più naturali chì pudemu fà, vale à dì in u vaghjimu è in l'invernu riposamu, ricaricate d'energia di vita à traversu u restu è in a primavera / l'estate ci indulgemu in una espansione è un spiritu di ottimisimu (scarichemu è utilizemu sta energia - ancu s'ellu ci vole di sicuru à dì chì ci ricaricamu ancu in e stagioni assulanatu. Allora pensu chì sapete induve andaraghju cù stu passaghju).

A torsione di u ciculu annuale

A torsione di u ciculu annualeTuttavia, sta circustanza ùn hè micca sempre osservata, à u cuntrariu. In questu cuntestu, l'umanità vive secondu un ciculu annuale chì hè cumpletamente cuncepitu contru u nostru clock internu. Di sicuru, ùn hè micca surprisante, u mondu illusoriu chì ci circonda hè statu custruitu in tale manera chì tutte e circustanze, i miccanismi è e strutture sò destinati à purtà fora di u nostru bioritmu naturali, vale à dì chì tuttu hè statu creatu apposta per mantene u spiritu umanu in un sbilanciamentu. (da una banda).in malatie), invece, in una mancanza di cunnessione cù a nostra vera natura. Se vivemu cumpletamente in armunia cù i ritmi naturali è sò in armunia cù a natura, l'astri è i transiti, allora questu prumove assai u sviluppu di u nostru più altu divinu. Tuttavia, u ciculu annuale hè statu interpretatu contru à a nostra vera natura. Dui aspetti maiò sottolineanu stu fattu immensamente. U puntu più impurtante hè chì l'annu veru ùn principia micca in u mità di l'invernu, ma piuttostu in a primavera, quandu u ciculu solare principia di novu cù l'equinox di primavera u 21 di marzu è u sole si move fora di u signu zodiacu Pisces (l'ultimu caratteru - fine) cambiamenti à u signu di u zodiacu Aries (u primu caratteru - principiu). In questu ghjornu, tuttu hè orientatu versu un novu principiu, cum'è l'equinox di primavera dà a natura un impulsu attivatore chì permette chì tuttu sia orientatu versu a crescita è a prosperità. Ùn hè per nunda chì questu ghjornu hè cunsideratu u principiu astronomicu di l'annu. In ogni casu, in u nostru ciculu annuale, celebremu l'annu novu in u mortu di l'inguernu è questu hè completamente contru à a nostra natura interna. Dicembre, ghjennaghju è ferraghju stanu per a pace interna, a retirazzione, a rilassazione, a cunniscenza è ùn portanu micca qualità di novi principii o novi principii. A transizione celebrata da u 31 di dicembre à u 01 di ghjennaghju significa dunque puri stress è sbilanciamentu per a nostra energia è bioritmu. Celebremu una transizione in u novu, impegnà l'implementazione di novi prughjetti è sò generalmente orientati versu un tali statu da u sistema è a sucità. Ma postu chì da un puntu di vista puramente energeticu simu in a prufundità di l'inguernu, agisce cumpletamente contru à u ciculu naturale è dunque contru à a nostra natura interna. Hè una distorsione magica nera chì simu sottumessi à una volta è una volta annu dopu annu.

I quattru festivali di u sole è a luna

Ciclu annualeU veru principiu di l'annu hè sempre fattu in u ghjornu di l'equinox di primavera in marzu, quandu u sole cambia da l'ultimu signu di u zodiacu, Pisces, à u primu signu di u zodiacu, Aries, è a primavera hè completamente iniziata. U cursu ulteriore di l'annu veru hè accumpagnatu da e festività speciale di quattru luna è quattru sole. Questi quattru festivali rapprisentanu punti energetichi impurtanti di l'annu chì o inizianu una nova fase in u ciculu naturale o marcanu u climax di una fase. I festival di u sole inizianu è attivanu e novi fasi (Sun = energia maschile - attivazione) è e festività lunari marcanu i punti culminanti di a fase currispondente (Luna = energia femminile - passività). Cù a prima festa di u sole Ostara (equinox di primavera) l'annu novu hè ghjuntu. U prossimu festival di u sole hè chjamatu Litha (Solstiziu d'estate), ghjunghje à noi in a terza settimana di ghjugnu è ushers cumpletamente in l'estiu. U terzu festival di u sole hè chjamatu Mabon (Equinox d'autunnale) è marca a transizione cumpleta in u vaghjimu. L'ultimu festival di u sole hè chjamatu Yule (solstiziu d'invernu), dunque ancu Yulefest (u veru fondu di Natale) è ushers in l'invernu. Questi quattru festivali solari guidanu u ciculu annuale è dictanu l'energia è l'attivazioni in u ciculu naturale. In cuntrastu direttu à questu, cum'è digià citatu, avemu i quattru festivali annuali di luna, chì in u sensu uriginale si facenu ancu nantu à a luna nova o piena rispettiva (chì ùn hè micca implementatu in u calendariu di 12 mesi). À partesi da Beltane, a festa chì rapprisenta u climax di a primavera è hè ora celebrata cù a transizione à u Primu di Maghju, ma urigginariamente si faci nantu à a quinta luna piena di l'annu (a quinta luna piena da l'iniziu sistemicu attuale di l'annu). Questu hè seguitu à a fine di lugliu da u festival lunare di Lammas, chì coincide essenzialmente cù l'ottava luna piena di l'annu è marca u puntu culminante di l'estiu. U piccu di u vaghjimu hè allora à a fine di uttrovi o idealmente l'undicesima luna nova di l'annu cù Samhain (cunnisciutu cum'è Halloween) iniziatu. Infine, u Festival di a Luna Imbolc, celebratu à u principiu di ferraghju o in a 2ª luna piena di l'annu, marca u puntu culminante di l'invernu. Essenzialmente, sti quattru festivali di u sole è di a luna rapprisentanu i punti o signalposti in u veru ciculu annuale è duvemu campà da sti festivali putenti è originali.

U ciclu annuali di 13 mesi

U ciclu annuali di 13 mesiUn'altra grande torsione vene cù u ciclu di 12 mesi. Cent'anni fà, u calendariu chì sapemu oghje hè statu creatu da u papa Gregoriu XIII. Intruduttu versu a fine di u seculu 16 è hè statu u standard incontestable di u ciculu annuale da sempre. U ciculu di 13 mesi assai più sensu è naturali hè statu rifiutatu perchè a chjesa cunsidereghja u numeru 12 per esse santu è 13 per esse impuru. Siccomu sapemu chì tuttu hè torciatu per cuntrullà è suppressione a mente cullettiva, sapemu ancu chì u 13 hè tuttu, ma un numeru sfurtunatu è chì u calendariu di 12 mesi hè statu introduttu perchè, cum'è aghju dettu, hè u nostru bioritmu naturali è dunque a nostra cunnessione divina. incasina. In ultimamente, questu hè sempre l'approcciu quandu tali grandi circustanze sò implementate per l'umanità. Ùn si tratta mai di guariscenza, di divinità, di libertà o di currezzione, ma sempre di l'esclavità è di a subjugazione di a cuscenza divina chì puderia esse manifesta in l'omu. À a fine di u ghjornu, questu hè u core di tuttu è un mutivu maiò perchè u mondu / sistema hè fora di equilibriu cum'è oghje. Tuttavia, l'umanità duveria campà secondu un calendariu di 13 mesi, cum'è i nostri antenati o, più precisamente, e culture avanzate prima. I Maya, per esempiu, campavanu secondu un calendariu annuale (tzolkin), chì durò 260 ghjorni. 13 mesi divisu in 20 ghjorni ognunu. U calendariu celticu era ancu basatu annantu à un annu di 13 mesi. In questu annu Celtic di 13 mesi, ogni mese era custituitu da esattamente 28 ghjorni. Questu automaticamente hà risultatu in parechji vantaghji naturali. Per esempiu, i ghjorni di a settimana sò esattamente u listessu ogni annu. In stu calendariu, tutti i mesi sò strutturati uguali da annu à annu, da una banda in quantu à i ghjorni di a settimana è da l'altra banda in quantu à a durata. Questu ci permetterebbe di esse ancorati in u ciculu annuale assai più direttamente è cù assai più facilità. Ebbè, ancu s'è no campemu in l'annu calendariu distortu attuale, in quale l'iniziu di l'annu novu si svolge in u mità di l'invernu o in un tempu di calma assoluta, avemu da principià per allineà più strettamente cù u veru è naturali. ciclu annuali. È à un certu puntu un tempu venerà di novu quandu una cuscenza cullettiva divina è orientata à a verità stabiliscerà u ciculu naturale annuale, cumprese a celebrazione di i festivali di u sole è di a luna. A vera natura pò esse tenuta solu oculata temporaneamente, ma à un certu puntu emergerà completamente è inizià un puntu di svolta. Cù questu in mente, stà sanu, felice è vive una vita in armunia. 🙂

Lascia un Comment

    • Hans Heinrich 8. 2024 d'aprile, 18: 46

      Surprise. Grazie.
      Ciò chì ùn aghju micca interrugatu per un bellu pezzu hè a sequenza di volte chì a ghjente hà creatu. infine leghje
      GRAZIE.
      Hans Heinrich

      rispondi
    Hans Heinrich 8. 2024 d'aprile, 18: 46

    Surprise. Grazie.
    Ciò chì ùn aghju micca interrugatu per un bellu pezzu hè a sequenza di volte chì a ghjente hà creatu. infine leghje
    GRAZIE.
    Hans Heinrich

    rispondi