≡ Menu
Quintu ventriculu

A ghjente hà sempre parlatu di a sede di l'ànima o ancu di a sede di a nostra divinità. Indipendentemente da u fattu chì tuttu u nostru esse, cumpresu u campu chì rapprisenta tuttu è cuntene ancu tuttu in ellu stessu, puderia esse capitu cum'è ànima o divinità stessu, ci hè un locu unicu in u corpu umanu chì hè spessu vistu cum'è a sede di u nostru divinu. U pianu hè chjamatu spaziu sacru. In questu cuntestu, parlemu di a quinta camera di u core. U fattu chì u core umanu hà quattru camere hè statu cunnisciutu di pocu tempu è hè dunque parte di l'insignamentu ufficiale. U cusì chjamatu "puntu caldu" (un nome mudernu per a quinta camera di u core), ma riceve poca attenzione. Ùn era micca sempre cusì. Micca solu a civiltà avanzata prima sapia esattamente di a quinta camera di u core, ma più di 100 anni fà Dr. Otoman Zar Hanish chì ci hè una altra camera cardiaca secreta situata daretu à u muru posteriore di u nostru core.

Chì ghjè u quintu ventriculu?

Quintu ventriculuStu quintu ventriculu hè assai chjucu (Diametru di circa 4 mm) è hè circundatu da u node sinoatrial. U node sinoatrial hè u generatore di clock è hè rispunsevule per a cunduzzione di l'impulsi di u nostru core. In ogni casu, cù intervenzioni appropritate, u node sinusale hè largamente bypassed, perchè toccu porta à a morte immediata. Per quessa, a quinta camera di u core hè largamente evitata da i medichi. A quinta camara di u core hà peculiarità maiò chì sò inspiegabili per parechji. L'internu di a camera di u cori hè finu à 100 ° caldu è hè custituitu da un vacuum. U mera fattu chì ci hè una zona in u nostru corpu chì hè 100 ° caldu è ùn ci permette micca di brusgià hè cumplettamente unicu. Esattamente u fattu chì sta zona hà un vacuum seria ancu vicinu impussibile secondu a scienza muderna. Ma u fattu chì a scienza muderna oculta infurmazione nantu à u veru fondu di a nostra esistenza hè un altru tema. Ebbè, sta zona calda di vacuum in u nostru core hà una terza peculiarità maiò, perchè in l'internu ci hè l'imaghjini divina di un esse umanu. Questu hè cumu u Dr. Hanish hà utilizatu una camera microscòpica per fotografà a quinta camera di u core, un milione di volte più grande. Hà scupertu a forma geomètrica di un dodecaedru (12 pentagoni pari). In questa forma geomètrica sacra hà scupertu, cum'è aghju dettu, una figura androgina d'aspettu umanu. A particularità era chì l'età di e persone esaminate ùn hà micca ghjucatu un rolu in tuttu; hà sempre scupertu a stessa figura ghjovana, senza età.

U spaziu sacru in i nostri cori

In ultimamente, sta forma in u dodecaedru puderia esse vistu cum'è u nostru pianu divinu. Hè a versione più pura, più divina è armoniosamente frequente di u nostru esse, chì risona constantemente in u nostru campu. In fondu, hè u pianu per l'avatar umanu, vale à dì a versione più sviluppata di un umanu (a persona chì hè cumplettamente cunnessu à Diu - chì hà ammaistratu stessu è hà sappiutu sviluppà u so potenziale di novu). Questa maghjina ci mostra l'incredibile putenza creativa chì si trova oculata è pò esse sviluppata. Dopu tuttu, quellu chì si sbarazza di tutte e limitazioni è i blocchi, cù a maestria cumpleta di u so propiu esse, ripiglià capacità cum'è l'immortalità fisica, a teleportazione, a telekinesi è co. attribuitu. Per esempiu, perchè duvemu invechjate è mori fisicamente in un certu puntu quandu e nostre cellule sò libere di ogni stress, toxine è simili. sò. Dopu tuttu, a cellula stessu hè immortale, almenu s'ellu ùn hè micca mortu da l'avvelenamentu prematuru.

A sede di u nostru campu

Quintu ventriculuPer d 'altra banda, u nostru campu tutale nasce direttamente da u quintu ventriculu (Incidentally, u sangue scorri ancu in questa zona calda è hè direttamente carricu cù l'energia di l'imaghjini divina). In questu sensu, hè ancu impurtante di capisce chì tuttu ciò chì esiste, sia l'omu stessu, un animale, un arbre, una pianta, minerali o, secondu a vostra visione di u mondu, pianeti, galaxie o universi interi, hà u so propiu carisma, i.e. un aura , chì hè ancu spessu referita cum'è toru o campu toroidale. In l'omu, stu campu d'energia nasce direttamente da u centru di u core, per esse precisu direttamente da u ventriculu. U nostru core hè dunque u locu o sediu da quale u nostru campu di energia nasce è da quale hè furnitu energicamente. U nostru campu di cori dunque cuntene ancu a più grande intelligenza è putenza; hè l'espressione diretta di u pianu divinu, vale à dì a nostra espressione divina. U puntu impurtante quì, però, hè chì più simu ancorati internu in u risentimentu, in i blocchi, in u risentimentu, in i timore o ancu in còllera, vale à dì menu chì simu in u core è agisce da u core, vale à dì da u sintimu. d'amore, u più u flussu di u nostru campu di core hè bluccatu. A cunnessione cù a nostra origine avatar hè cusì impedita è bluccata, chì significa chì u nostru focu internu si spegne in a vita di solitu.

A chjave per liberà u mondu

L'amore hè dunque a chjave per u sviluppu perfettu di u nostru campu di u core, per a maestria di u nostru esse, per u sviluppu di e nostre capacità di l'avatar è per u sviluppu di una circustanza divina, vale à dì a vera realizazione di l'imaghjini dodecaedru. Spessu sona cum'è un cliché o ancu frasi cum'è: "Sò luce è amore" sò caduti in disreputazione ancu in sceni spirituali o sò spessu burlati, ma hè precisamente l'energia chì ci dà forza, l'umanità è u mondu sanu a Terra pò. esse tornatu à a so origine cumpleta, vale à dì à a pace, è serà tornatu à qualchì puntu. Hè l'essenza chì hè stata ammucciata per un bellu pezzu, ma avà vole apparisce più è più forte, perchè l'ascesa di u nostru esse hè in piena è imparable à questu tempu. Cù questu in mente, stà sanu, felice è vive una vita in armunia. 🙂

Lascia un Comment