≡ Menu
ciclu di reincarnazione

Chì succede esattamente quandu a morte accade? A morte esiste ancu, è se sì, induve ci ritruvemu quandu i nostri cunchi fisici decadenu è e nostre strutture immateriali lascianu i nostri corpi fisici? Certi pirsuni sò cunvinti chì ancu dopu à a vita entre in qualcosa chjamatu nunda. Un locu induve nunda ùn esiste è ùn avete più sensu. Certi altri credi in un principiu di l'infernu è u celu. E persone chì anu ottinutu cose boni in a vita paradisu accade è chì e persone chì avianu intenzioni piuttostu cattivi finiscinu in un locu scuru è doloroso. Tuttavia, una gran parte di l'umanità crede in un ciculu di reincarnazione (più di 50% di a pupulazione di u mondu, a più grande proporzione di quale si trova in terre di l'Estremo Oriente), chì unu rinasce dopu a morte per pudè cunnosce. u ghjocu di a dualità di novu, per esse basatu nantu à pudè rumpia stu ciculu.

U ciclu di reincarnazione

reincarnazioneCiò chì ci hà accumpagnatu l'omu da u tempu immemorial è hè una parte integrante di a vita hè u ciculu di reincarnazione. Stu ciculu significa rinascita, una vita dopu a morte chì porta à noi rinasce per via di diversi fattori. Stu prucessu hè accadutu dapoi centinaie di millaie d'anni è ci face chì l'omu rinasce una volta è una volta. Ma chì succede esattamente quandu a morte accade è perchè simu sempre rinasciti? Ebbè, ci sò boni motivi per quessa, ma principiaraghju da u principiu. L'umani sò essenzialmente una matrice energetica, una espressione intangible di una creazione sofisticata. Avemu l'omu avemu una cuscenza cù l'aiutu di quale pudemu constantemente creà è ancu questione a vita. Grazie à a nostra cuscenza è à i prucessi di pensamentu chì nascenu da ellu, creamu a nostra propria realità è sò creatori di a nostra vita. Semu custituiti da a cuscenza è sò circundati da a cuscenza, in fine tutti i stati materiali è immateriali sò solu una espressione di a cuscenza. Tuttavia, ùn simu micca a nostra cuscenza, ancu s'ellu ci piace à identificà cun ella, soprattuttu in u prucessu di svegliu. In fondu, noi l'omu simu assai più l'anima, un aspettu energeticamente ligeru chì e cose boni stanu dorme in ogni esse umanu è sò solu aspittendu per esse campatu di novu. A vera essenza di un esse umanu chì hè prufondamente ancoratu in a cunchiglia materiale di ogni esse. Cù l'aiutu di a nostra ànima, usemu a cuscenza cum'è strumentu per creà è sperienze a vita.

L'aspettu energeticamente densu di una persona !!

L'unicu ciò chì ci impedisce di creà una realità cumplettamente armoniosa è pacifica hè a mente egoista chì sempre ci porta à crede in un mondu illusoriu è ci mostra un mondu dualitariu ogni ghjornu. L'ego hè l'aspettu energeticamente densu di una persona, a parte chì vi fa passà per a vita à ghjudicà è vi mantene intrappulati in pinsamenti più bassi è mudelli di cumpurtamentu. L'ego hè ancu rispunsevuli di u fattu chì l'omu ci permette di esse intrappulati in u ciculu di reincarnazione, ma più nantu à questu dopu.

L'arrivu di a morte

L'arrivu di a morteAppena u vestitu fisicu di una persona cade in pezzi è a "morte" accade, noi l'omu cambiamu tutta a nostra frequenza. A nostra fisicità sguassate è a nostra ànima poi abbanduneghja u corpu, poi cumencia à vibrà à una freccia sfarente (Tuttu in l'esistenza hè custituita da a cuscenza chì hà l'aspettu di esse cumpostu di stati energetichi chì à u turnu vibranu à frequenze). Per quessa, a "morte" hè solu un cambiamentu di freccia. A nostra ànima entra allora in l'aldilà inseme cù e so sperienze accumulate è a morale. L'aldilà hè a contrapartita di stu mondu (U principiu di polarità) è vistu in questu modu rapprisenta un livellu completamente immateriale. L'aldilà ùn hà ancu nunda à fà cù e visioni religiose classiche. Hè assai più di un locu puramente energeticu, pacificu in quale e nostre ànime sò integrate per pudè pianificà a prossima vita. L'aldilà hè divisu in diversi livelli energeticamente densi è luminosi (u più altu u più luminoso è u più profundo u più densu). A classificazione in questi livelli dipende da parechji fatturi chì ponu esse tracciati in questu mondu. U vostru propiu sviluppu spirituale / mentale è mentale hè rispunsevule per a classificazione. Per esempiu, una persona chì era assai male è hà causatu assai soffrenu hè classificatu in livelli energeticamente più densi, chì hè dovutu à a densità energetica prodotta in questu mondu. Qualchissia chì hà pruduciutu assai negatività / densità energetica piglia sta energia creata cun elli in l'oltre.

A classificazione energetica !!

À u cuntrariu, e persone chì eranu assai sviluppati mentalmente è emotivamente si classificanu in livelli energeticamente più brillanti di l'oltre. U più vicinu u livellu in quale site classificatu, u più veloce vi reincarnate di novu. Stu mecanismu hè statu cuncepitu in modu chì tali anime o persone sò più probabili di avè l'uppurtunità di sviluppà più spiritualmente. In ogni casu, l'anime chì sò classificate in livelli energeticamente più ligeri stanu quì più longu è sò sottumessi à un periudu di tempu più longu finu à a rinascita.

U pianu di l'anima

maestru di a so propria incarnazioneAppena l'ànima s'hè classificata in un livellu currispundenti, un tempu principia in quale l'ànima crea un pianu chjamatu cusì. Tutte e sperienze chì vulete sperimentà in a vostra prossima vita sò integrate in stu pianu. Determinà scontri cù e persone (anime duali), locu di nascita, famiglia, scopi, malatie, tutti questi sò cose chì sò predefiniti in anticipu, ancu s'ellu ùn anu micca sempre accadutu 1: 1. A volte l'esperienze dolorose sò ancu predefinite, sperienze chì ponu esse rintracciate à u karma passatu senza risolve. Per esempiu, sè vo site assai depressu in una vita per certe circustanze è pigliate sta depressione cun voi à a to tomba, allora ci hè una probabilità alta chì vi purterà sta depressione cun voi in a vita dopu. Questu hè fattu per esse datu l'uppurtunità di risolve stu karma autoimpostu in a vita dopu. Dopu à un certu periodu di tempu, l'ànima reincarnate novu. Incarnate novu in un corpu fisicu è sò sottumessi à u ghjocu dualitariu di a vita di novu cù u scopu di pudè infine finisce stu prucessu. Ma hè un prucessu longu finu à chì riesce à rompe di novu u vostru propiu ciculu di reincarnazione. Questu di solitu dura centinaie di millaie d'anni. Duranti stu tempu vi vanu nantu à stu pianeta innumerevoli volte è, da una perspettiva morale è spirituale, cuntinueghja à sviluppà un pocu più finu à ghjunghje à a fine in un certu puntu è ùn deve più rinasce. Ma questu pò esse ottenutu solu s'ellu diventa u maestru di a vostra propria incarnazione. Quandu riesci à rinunzià tuttu ciò chì ceca è avvelena a vostra mente, quandu avete righjuntu un certu livellu di sviluppu spirituale è mentale è cusì ripiglià l'immortalità cumpleta.

U cumpletu di u ciculu di reincarnazione !!

Di sicuru, questu hè ancu bisognu di a dissoluzione cumpleta di a so propria mente egoista, perchè solu in questu modu hè pussibule agisce 100% da a propria mente mentale, solu in questu modu hè pussibule manifestà l'amore di novu à tutti i livelli di u so propiu. realità. Sò ancu esattamente cumu rompe u ciculu di reincarnazione è diventà u maestru di a vostra propria incarnazione in questu articulu spiegatu. In ogni casu, ci hè una longa strada per andà per rumpia stu ciculu di novu, ma ogni persona di u nostru pianeta hà da successu in questa maestria prima o dopu, di questu ùn ci hè dubbitu. In questu modu vi stà sanu, felice è vive una vita in armunia.

Lascia un Comment