≡ Menu

Diu hè spessu personificatu. Cridemu chì Diu hè una persona o un esse putente chì esiste sopra o daretu à l'universu è vigila nantu à noi umani. Parechje persone imaginanu à Diu cum'è un omu vechju è sàviu chì hè rispunsevule per a creazione di a nostra vita è pò ancu ghjudicà l'esseri viventi nantu à u nostru pianeta. Sta maghjina hà accumpagnatu una grande parte di l'umanità per millaie d'anni, ma dapoi u novu annu Platonicu hà cuminciatu, assai persone anu vistu à Diu in una luce completamente diversa. In l'articulu dopu vi spiegheraghju ciò chì a personificazione di Diu hè veramente tutta è perchè tali pensamentu hè una fallacia.

Una falacia attivata da a nostra mente tridimensionale !!

Perchè Diu ùn hè micca una forma di vita umanoide !!

Diu ùn hè micca una persona, ma piuttostu una cuscenza gigantesca chì si sprime in tutti i stati materiali è immateriali esistenti è si sperimenta constantemente.

Comu digià dettu, Diu ùn hè micca un esseru onnipotente chì esiste sopra o daretu à l'universu è vigila nantu à noi umani. Stu misconception hè dovutu à a nostra mente tridimensionale, orientata materialmente. Spessu pruvemu à interpretà a vita cù sta mente. Pruvemu d'imaginà a vita è scontranu ripetutamente i nostri limiti mentali. Stu fenominu hè duvuta à a nostra mente egoista tridimensionale. Per via di questu, noi l'omu spessu pensanu solu in mudelli materiali, chì in ultimamente ùn portanu micca risultati innovatori à longu andà. Capisce a vita esige guardà a grande stampa da una perspettiva immateriale. Hè impurtante di legittimà u pensamentu 3-dimensionale, sottile di novu in a nostra propria mente, solu in questu modu puderemu acquistà una visione più profonda di a vita di novu. Diu ùn hè micca una persona, ma assai più una struttura sottile chì rapprisenta l'urìgine di tutta a vita. Ebbè, sta supposizione hè almenu spessu rivendicata. Ma ancu sta idea rapprisenta solu una parte di l'inseme. In fondu, pare cusì. L'entità più alta in l'esistenza, quella chì hè rispunsevule per a creazione è a realizazione di tutti i stati materiali è immateriali, hè a cuscenza. Tuttu nasce da a cuscenza. Tuttu ciò chì pudete imaginà, tuttu ciò chì vede avà, hè solu una prughjezzione mentale di a vostra propria cuscenza. A cuscenza vene sempre prima. Ogni azzione chì avete fattu in a vostra vita era pussibule solu per via di a vostra cuscenza è i prucessi di pensamentu resultanti. Andate à spassighjate solu perchè prima avete imaginatu andà à caminari. Avete avutu u pensamentu è poi l'avete realizatu cummitendu l'azzione. Leghjite stu articulu solu perchè avete immaginatu di leghje avà. Sè vo scuntrà qualcunu chì sapete, vi ricurdate solu a riunione basatu annantu à a vostra imaginazione mentale. Hè sempre statu cusì in a vastità di l'esistenza. Tuttu ciò chì hè accadutu, succede è succederà hè solu un pruduttu di i vostri pinsamenti.

I pruprietà particulare di a nostra cuscenza

Prima immaginate ciò chì vulete fà, dopu capite u pensamentu trasfurmendu in "livellu materiale"messi in azzione. Manifestate un pensamentu è lasciate diventà realità. Ogni persona, ogni animali è tuttu ciò chì esiste hà a cuscenza. A cuscenza hè ancu sempre a stessa in a so forma, forma è capacità. Hè spaziale senza tempo, infinitu, senza polarità è in espansione permanente. In quantu à Diu, hè assai più una cuscenza gigantesca, una cuscenza chì scorri à traversu tuttu ciò chì esiste, spressione per via di l'incarnazione in tutti i stati esistenti, individualisendu si è cusì cuntinueghja à sperienze in tuttu ciò chì esiste.

A cunvergenza divina hè custituita da energia chì vibra à frequenze !!!

Diu hè custituitu di stati energetichi

A cuscenza hà a pruprietà speciale chì hè custituita di stati energetichi, chì à u turnu pò cundensà o densificà per via di i miccanismi vortex associati.

Ogni persona hà una parte di sta cuscenza è l'utilizanu com'è strumentu per sperienze a vita. In questu cuntestu, a cuscenza generale chì rapprisenta u fundamentu di a nostra vita puderia ancu esse qualificata cum'è a cuscenza divina. Tuttavia, hà sempre uni pochi di aspetti assai cruciali. Da una banda, a ghjente piace à dì chì tuttu ciò chì esiste hè fattu di energia, chì hè ancu u nome di u mo situ web: Tuttu hè energia. Hè basamente veru. Deep down, Diu o a cuscenza hè custituitu solu di energia, di stati energetichi è postu chì tuttu ciò chì esiste hè solu una espressione di a cuscenza, tuttu in a vita hè ancu custituitu di stati energetichi. A struttura chì compone a cuscenza hè l'energia spaziale senza tempu è sta energia hà attributi fascinanti. Da una banda, i stati energetichi ponu cambià per via di i meccanismi vortici assuciati (noi l'omu chjamanu questi chakras) per cumpressà o decompressà. A negatività di ogni tipu condensate stati energetichi, mentre chì a pusitivita li densifica. Quandu site arrabbiatu o tristu vi sentite paralizatu è un sintimu di pesantezza si sparghje per voi. Questu hè chì sta densità energetica condensa u vostru livellu di vibrazione. Quandu site felice è cuntentu, una ligerezza si sparghje in tuttu. U vostru livellu di vibrazione energetica si densifica, a vostra fundazione sottile diventa più ligera. In a nostra vita simu sottumessi à un cambiamentu constante di ligerezza è pesantezza. Cundensemu a nostra propria fundazione o densificàmu. Certe volte simu tristi o negativi è altre volte simu felici è pusitivi. A mente tridimensionale hè rispunsevule per a produzzione di tutta a densità energetica. Questa mente egoista ci fa ghjudicà, senti pieni d'odiu, senti dolore, tristezza, odiu è rabbia. In questu cuntestu, a mente spirituale 3 dimensionale hè in turnu rispunsevule per a produzzione di luce energetica. Quandu avemu agitu nantu à sta basa simu felici, cuntenuti, amante, cura è pusitivi.

Luce è amore, e 2 forme d'espressione più pure !!

In parechji circhuli esoterichi hè spessu presumitu chì a luce è l'amore rapprisentanu, per suprattuttu, l'amore di Diu. Ma avete da capisce chì l'amore o a luce è l'amore rapprisentanu i 2 stati energetichi vibratori più alti (più ligeri) chì u spiritu creativu cuscente sperimenta continuamente è pò sperienze. Siccomu a cuscenza si sprime in tutti i stati esistenti, a cuscenza in a so interezza naturalmente sperienze ancu questi stati, perchè ci hè sempre una cuscenza incarnata chì sta attualmente sperimentendu sti stati. Ma avete da capisce chì senza cuscenza ùn puderebbe sperimentà l'amore. Senza a cuscenza ùn puderebbe sente micca sensazioni; ùn puderebbe fà quessa; questu hè pussibule solu per via di a cuscenza. Solu per via di a so propria cuscenza hè una persona capace di legittimà l'amore in a so propria mente.

Diu hè permanentemente presente !!

Diu hè permanentemente presente !!

In ultimamente, ogni persona hè una maghjina di Diu o solu una espressione di una cuscenza divina cù l'aiutu di quale unu crea a so propria vita in ogni mumentu, in ogni locu.

A causa di u fattu chì Diu si sprime in tutti i stati esistenti, Diu hè ancu presente permanentemente; in fondu, tù stessu sì solu una espressione di Diu. Diu si manifesta in tuttu ciò chì esiste è per quessa tuttu in a vita hè solu una maghjina di Diu o cunvergenza divina. Tuttu ciò chì pudete vede, per esempiu tutta a natura, hè solu una espressione divina. Sò Diu stessu, cunsistenti di Diu è sò circundati da Diu in tuttu u circondu. Ma spessu ci sentimu separati da Diu. Avemu a sensazione chì Diu ùn hè micca cun noi è sperienze una separazione interna da a terra divina. Stu sintimu nasce per via di a nostra mente più bassa, tridimensionale, chì sfonda a nostra realità è hè rispunsevuli di fà sentu solu, pensendu in mudelli materiali è ùn pudendu micca ricunnosce à Diu in tuttu. Ma ùn ci hè mai una separazione, salvu chì naturalmente permette sta separazione in a vostra propria mente. À a fine di stu articulu, vogliu dì chì questu hè solu a mo opinione è a vista di a vita. Ùn vogliu micca impone a mo opinione à nimu o cunvince à nimu, dissuade à nimu da a so credenza. Duvete sempre formà a vostra propria opinione, interrogà e cose in modu specificu è trattà obiettivamente cù tuttu ciò chì vi succede in una manera calma. Se qualchissia hà una fede prufonda in elli è hè cunvinta di a so idea di Diu in un sensu pusitivu, allura pò esse una cosa maravigliosa. Cù stu articulu vi sò revelatu solu i pinsamenti individuali di un ghjovanu nantu à a vita. In questu sensu stà sanu, felice è vive una vita in armunia.

Lascia un Comment