≡ Menu
Illusione di materia

In certi di i mo articuli aghju spessu spiegatu perchè u spiritu règula nantu à a materia è rapprisenta ancu a nostra causa originale. In u listessu modu, aghju digià citatu parechje volte chì tutte e cundizioni materiali è immateriali sò un pruduttu di a nostra propria cuscenza. Tuttavia, sta pretensione hè solu parzialmente curretta, perchè a materia stessa hè una illusione. Di sicuru, pudemu percive e cundizioni materiali cum'è tali è vede a vita da una "perspettiva materiale". Avete credenze completamente individuali è vede u mondu da a perspettiva di queste credenze autocreate. U mondu ùn hè micca cum'ellu hè, ma cum'è noi stessi. In u risultatu, ogni persona hà una perspettiva è una percepzione completamente individuale.

A materia hè una illusione - tuttu hè energia

A materia hè una illusione - Tuttu hè energiaTuttavia, a materia ùn esiste micca in questu sensu. A materia in questu cuntestu hè assai più energia pura è nunda di più. In quantu à questu, tuttu ciò chì esiste, sia universi, galaxie, persone, animali, o ancu piante, hè custituitu di energia, ma tuttu hà ancu un statu energeticu individuale, vale à dì un statu di freccia sfarente (l'energia vibra à una freccia diversa) . A materia o ciò chì percivemu cum'è materia hè solu energia condensata. Pudete ancu dì un statu energeticu, chì à u turnu hà un statu di freccia bassa. Tuttavia, hè energia. ancu s'è vo l'omu puderia percive sta energia cum'è materia, cù e caratteristiche tipiche di materiale. A materia hè sempre una illusione, perchè l'energia hè ciò chì hè omnipresente. Se guardate ancu più attentamente in questa "materia", allora avete da capisce chì tuttu hè energia, postu chì tuttu ciò chì esiste hè di natura spirituale. Comu digià citatu parechje volte, u mondu hè una prughjezzione mentale / spirituale di u nostru statu di cuscenza. Semu i creatori in stu mondu, vale à dì i creatori di e nostre cundizioni di vita. Tuttu nasce da u nostru spiritu. Ciò chì percivemu hè una prughjezzione mentale pura di a nostra propria mente. Semu u spaziu induve tuttu succede, simu a creazione stessu è a creazione hè sempre spirituale in u so core. Qu'il s'agisse d'univers, de galaxies, de gens, d'animaux ou même de plantes, tout n'est que l'expression d'une présence immateriale putenti. Hè ciò chì l'omu percivemu erroneamente cum'è materia solida è rigida, chì hè in ultimamente solu un statu energeticu condensatu. Questi stati energetichi anu una capacità speciale per via di i meccanismi di vortex correlati, vale à dì l'impurtante capacità di densificazione energetica o di condensazione (i meccanismi di vortex/swirl si trovanu in ogni locu in a natura; per noi umani questi sò ancu chjamati chakras). A bughjura / negatività / disarmonia / densità condensa stati energetichi. Luminosità / positività / armunia / luci à u turnu svela i stati energetichi. U più densu u vostru livellu di vibrazione hè, u più sottile è sensibile diventate. A densità energetica, à u turnu, blucca u nostru flussu energeticu naturali è ci face pare più materiale, sordi.

Puderete ancu dì chì una persona energèticamente assai densa guarda a vita da una perspettiva più materiale è chì una persona energicamente luminosa guarda a vita da una perspettiva più immateriale. Tuttavia, ùn ci hè nunda, à u cuntrariu, ciò chì ci pare cum'è materia ùn hè nunda più cà energia altamente condensata, energia vibrante chì oscilla à una freccia assai bassa. Et voilà qu'il s'agit d'un cercle complet. Hè per quessa chì unu pò ancu fà l'affirmazioni chì ci hè basu solu a cuscenza, energia, infurmazione è frequenze in tutta a creazione. Un numeru infinitu di cuscenza è stati vibratori chì si trovanu in u muvimentu constantu. Ancu l'ànima, u nostru veru sè, hè solu l'energia, un aspettu 5 dimensionale, energeticamente luminoso di ogni individuu.

U mondu diventerà sempre più sottile in l'anni à vene

Un mondu immateriale chì veneSe studiate diversi scritti, si dice una volta è una volta chì u mondu hè attualmente cambiatu da un mondu materiale tridimensionale à un mondu immateriale tridimensionale. Per parechje persone questu hè difficiule di capiscenu, ma in realtà hè abbastanza simplice. In l'era precedente, u mondu era vistu solu da una perspettiva materiale. A so propria mente, a so cuscenza hè stata ignurata è a so propria identificazione cù a materia prevaleva in a mente di e persone. A causa di u currenti ciculu cosmicu Ma sta situazione hè cambiatu dramaticamente. L'umanità, inseme cù u pianeta è tutte e criature chì campanu nantu à ellu, entra in un mondu sottile, un mondu pacificu in quale a ghjente hà da capisce una volta di più a so vera origine. Un mondu chì hè tandu vistu da u cullettivu da una perspettiva intangible, energica. Hè per quessa chì a ghjente dice chì ghjunghjemu prestu à l'età d'oru. Un'età in quale a pace mundiale, l'energia libera, l'alimentazione pulita, a carità, a sensibilità è l'amore regneranu supremi.

Un mondu in u quale l'umanità hà da agisce di novu inseme cum'è una grande famiglia, rispettendu l'altri è apprezzendu l'unicità di ogni individuu. Un mondu in quale a nostra mente egoista ùn averà più significatu. Quandu u tempu principia, l'umanità agirà principalmente basatu annantu à mudelli intuitivi è mentali. Ùn ci vole micca assai prima chì stu tempu 5-dimensionale principia di novu, stu scenariu energeticamente luminoso hè solu à pocu pressu da u mondu chì sapemu oghje, cusì pudemu esse assai entusiasmati è aspittàvanu un tempu à vene quale u principiu di a pace, l'armunia è l'amore seranu prisenti in a nostra mente. Cù questu in mente, stà sanu, felice è vive una vita in armunia.

Lascia un Comment