≡ Menu
surge di energia

In l'ultime settimane è mesi, una cundizione vibrazionale assai tempesta hè ghjunta à noi umani. Allora ci sò sempre fasi chì eranu accumpagnati da una forte radiazione còsmica. In ultimamente, queste alte influenze cosmiche sò solu un aspettu impurtante di u prucessu attuale di u despertu spirituale è sò rispunsevuli di u sviluppu di u statu cullettivu di cuscenza. In questu riguardu, avemu ancu sperienze un aumentu di queste influenze cosmiche ogni ghjornu, per quessa chì una fine hè luntanu da a vista. U cuntrariu hè in realtà u casu, cum'è hè statu mintuatu parechje volte, l'eventi mundiali attuali diventanu più aguti chè mai è ci sò tremuli à tutti i livelli di esistenza (vede tutti l'"odi AFD" dopu l'elezzioni, u cunflittu USA-Corea di u Nordu). , l'eruzione vulcanica imminente in l'isula di Bali in l'Oceanu Indianu, u cunflittu sirianu in corso o ancu e discrepanze attuali trà Turchia è Iraq - ci hè una crisa in u mondu sanu).

U risvegliu diventa sempre più grande

U risvegliu diventa sempre più grande

source: http://www.praxis-umeria.de/kosmischer-wetterbericht-der-liebe.html

In questu sensu, più è più persone si sveglianu oghje. Fendu cusì, e so origini spirituali sò sempre più ricercate è u fondu di a circustanza planetaria caòtica hè sempre più scopre. In questu cuntestu, noi l'omu avemu avutu una nova fase da u 23 di settembre è l'energie cosmiche entranti sò estremamente alte. Ùn ci hè nè fine in vista. À u mumentu avete ancu a sensazione chì i novi livelli sò constantemente ghjunti in quantu à l'energie entranti. Avemu avutu un aumentu drasticu di i livelli di energia dapoi qualchì ghjornu. Oghje l'influenzi energetichi eranu torna assai intensi è avemu avutu un forte aumentu di l'energia (vede a stampa à manca). U mondu hè cambiatu è pudemu assume chì questu ghjunghje à un piccu in e prossime settimane / mesi (in ogni modu questu piccu si manifestarà). Al di là di l'esplorazione di e nostre urighjine, sempre più persone ghjunghjenu ancu à a realizazione chì, prima, elli stessi sò i creatori di a so propria realità è, in segundu, anu a scelta ogni ghjornu per fà u pianeta un locu megliu. In questu cuntestu, un utilizatore hà scrittu ieri un post assai preziosu in quantu à l'elezzioni, eccu un estrattu da questu:

Avete capitu chì avemu a pussibilità di vutà ogni ghjornu ?
"Siate u cambiamentu chì vulete vede in u mondu." - Gandhi
A quistione passa à tutti noi - chì cuntribuzione facemu à un mondu megliu?
U mondu (è, per quessa, a nostra propria realità chì avemu da u mondu) ùn hè micca megliu per ghjudicà l'altri / esprimendu a rabbia / teme ciò chì vene in u nostru modu / avè pinsamenti negativi / lagnendu ...
Ogni unu di noi hà u MaHè pussibule di fà u mondu un pocu megliu, cumpresu voi! – Anna Sunnus

In ultimamente, stu cummentariu cuntene assai verità è ci fa chjaru in modu interessante chì noi stessi duvemu esse u cambiamentu chì vulemu per u mondu. In questu cuntestu, noi l'omu avemu ancu a scelta ogni ghjornu è decide in ogni mumentu, in ogni locu, quale sarà u cursu di a nostra vita è, sopratuttu, u cursu di u nostru pianeta.

Ùn ci hè manera di a pace, perchè a pace hè a strada. Per quessa, noi umani duvemu incarnà una volta di più a pace chì vulemu per u mondu.. !!

Avemu tuttu in e nostre mani ogni ghjornu è pudemu cambià tuttu è inizià un mondu più pacificu cù i nostri pinsamenti / azzioni solu. Rivuluzione + cambiamentu ùn principia micca da l'esternu, ma sempre da l'internu. In questu cuntestu, l'elezzioni ùn sò nunda di sfondate, ma hè una elezzione libera chì simu purtati à crede è nunda di speciale in relazione à ciò chì pudemu fà ogni ghjornu. Ùn hè per nunda chì mi sò astenutu cumplettamente da u votu sta volta è ùn aghju dedicatu quasi nisuna energia à tuttu, solu perchè sò cuscente chì, prima, sò solu destinati à distracte di ciò chì hè impurtante è, secondu, chì solu ciò chì hè. succede in ogni modu deve accade à stu sistema - nunda ùn hè lasciatu à u casu è ogni minaccia à u sistema esistente hè deliberatamente impeditu!

In e prossime settimane è mesi, l'omu continueremu à sperimentà a radiazione còsmica aumentata. In più di questu, u mo sintimu mi signala ancu chì qualcosa di grande sarà accadutu nantu à a scena pulitica mundiale, ma ciò chì resta esattamente à vede ! 

Ebbè, sò veramente entusiasta di vede ciò chì succederà in e settimane è i mesi à vene è continueraghju à monitorà l'avvenimenti pulitichi mundiali. In ogni modu, u mo sentimentu mi signala ancu chì qualcosa di grande hà da succede in un futuru vicinu. Tante cose sò cambiate in u mumentu, u cambiamentu spirituale hà pigliatu passi cusì grandi è dunque mi sorprenderia se tuttu cuntinueghja cum'è di solitu. Allora qualcosa succederà, sò sicuru. Cù questu in mente, stà sanu, felice è vive una vita in armunia.

Lascia un Comment