≡ Menu
energia di ogni ghjornu

L'energia di ogni ghjornu oghje u 10 di ferraghju 2019 hè sempre carattarizatu da una qualità energetica di basa più forte, perchè hè un altru ghjornu di u portale, per esse precisu, cum'è digià annunziatu in u titulu, hè u terzu ghjornu di u portale di una fase di u ghjornu di u portale di dece ghjorni. . Per questu mutivu, l'energie ci ghjunghjenu chì ci ponu littiralmente sbulicà è micca solu u nostru sviluppu mentale / emutivu attuale.in u prucessu di svegliu spirituali, ma ancu, s'ellu hè u casu, per purtà à a nostra attenzione i cunflitti internu.

Mancanza d'energia o eccessu ?!

Mancanza d'energia o eccessu ?!Per d 'altra banda, sti ghjorni u nostru tuttu sistema mente / corpu / spiritu, chì ùn hè micca solu estremamente cumplessu / intelligente, ma hè ancu assai sensitivu, reagisce assai più sensiblemente à l'influenzi currispondenti. In questu cuntestu, aghju spessu spiegatu chì e malatie sò sempre prima nati in u nostru spiritu. Se, per esempiu, simu sottumessi à cunflitti interni o ancu trattà cun cunflitti per un periudu di tempu più longu, chì à u turnu rapprisentanu un pesu per noi, allora questu porta à u stress o una mancanza d'energia chì si nota in tuttu u nostru urganismu è in cunseguenza u sviluppu di prumove e malatie. Una mente forte, equilibrata è stabile hè dunque a megliu basa per gode di u megliu di a salute. Tuttavia, duvemu tene in mente chì e influenze più diverse, sperimentate è create da noi stessi (poi chì tuttu vene da a nostra propria mente), u nostru sistema, chì pò reagisce in modu estremamente sensitivu (sfarente da persona à persona - fora di u nostru terrenu spirituale primitivu, chì rapprisenta a basa di tutta a vita, simu completamente individuale), pò carricà. Precisamente per via di a frequenza di risonanza planetaria chì hè stata in crescita o diventendu più forte dapoi anni è u risvegliu assuciatu di u nostru stessu, pudemu reagisce assai più forte à influenze chì sò di natura di bassa freccia (o chì sò di natura di bassa frequenza per noi - a decisione / valutazione hè à noi, a polarità nasce da u nostru spiritu). Qualcosa di simile avà hè accadutu à mè. In questu cuntestu, si deve dì chì, postu chì aghju passatu per u prucessu di risvegliu (prucessu di diventà sanu, - risvegliu di a so divinità), ùn aghju pocu malatu à tutti, in realtà micca per anni (u mo viaghju spirituale hà cuminciatu à principiu di 2014).

Quandu aghju veramente cuminciatu à amassi, aghju capitu chì u mo pensamentu pò fà mi miserable è malatu, ma quandu aghju chjamatu i mo putenzi di u core, a mente hà avutu un cumpagnu impurtante, sta cunnessione avà chjamà "sapienza di u core" - Charlie Chaplin. .!!

Dopu à un bellu pezzu era u tempu di novu è ieri aghju passatu per l'esperienza di una malatia (mal di gola - sfinimentu). Siccomu aghju pigliatu e misure appropritate quandu aghju nutatu questu (parechji enemas per allevà i mo intestini, dui frullati di erbe medicinali, ingredienti cullati in a furesta, - alimentu vivu, latte d'oru, tè di camomilla è assai riposu), aghju vissutu solu a malatia per un ghjornu, vale à dì mi svegliu cù un malu di gola severu è un sintimu malatu, ma per via di e misure preventive previ, aghju pussutu sperienze. sollievu per ore è sentu internu, chì oghje saria cum'è guaritu (grazia à a natura è assai riposu, - ùn aghju micca aduprà medicazione, - mi piacerebbe allevà u mo sistema invece di caricallu cù chimichi). Aghju ancu clarificatu internamente un cunflittu parlendu qualcosa chì ùn avia micca revelatu prima à una persona amata. In ultimamente, questu, inseme cù alcuni di l'altri fatturi chì facilitate / sperimentatu una mancanza d'energia in u mo spiritu, ancu alimentatu in a facilitazione di a malatia (u mo chakra di a gola hè statu affettatu). À a fine di u ghjornu, sò ancu cunflitti minori chì, fora di altri fattori, creanu malatie. In altri palori, sì stancu di qualcosa (nasu chì cola), ùn avete micca osatu di dì nunda (mal di gola), qualcosa hè pisanti in u to stomacu / aghju da digerillu prima (mal di stomacu), mi ghjunghje à u mo. rini. E malatie sò ancu da esse capite cum'è a lingua di a nostra ànima è ci facenu sempre cuscenza di cunflitti internu. Ebbè allora, in cunclusioni possu dì solu chì stu fattu, almenu per mè personalmente, mi mostra l'intensità di a fase attuale di u ghjornu di u portale. Hè una fase speciale è ùn pudemu micca solu esse cuscenti di novi aspetti, ma ancu esse immediatamente affruntati cù vechji mudelli o ancu cunflitti interni. Cù questu in mente, stà sanu, felice è vive una vita in armunia. 🙂

Sò ringraziatu per ogni sustegnu 🙂 

Joy of the day on February 10, 2019 - superendu i prublemi è i sfidi
gioia di a vita

Lascia un Comment