≡ Menu
piante medicinali

Per circa dui mesi è mezu aghju andatu in u boscu ogni ghjornu, cugliendu una larga varietà di piante medicinali è poi trasfurmendu in un scuzzulu (Cliccate quì per u primu articulu di e piante medicinali - Bere u boscu - Cumu tuttu principia). Da tandu, a mo vita hà cambiatu in una manera assai speciale Comu digià citatu parechje volte, aghju pussutu attruisce più abbundanza in a mo vita. In ultimamente, una quantità incredibile di autocunniscenza m'hà ghjuntu da tandu è aghju ancu pussutu immerse in stati completamente novi di cuscenza, vale à dì, soprattuttu l'aspettu di l'abbundanza, un avvicinamentu à a mo vera natura cunnessa à a natura è l'esperienza di cundizioni di vita cumplettamente novi, chì à u turnu currispondenu à u mo statu mentale cambiatu particularmente prominente.

Alimentazione viva

Foglie di mora

Blackberry leaves - Rich in chlorophyll, innumerevoli sustanzi vitali è, sopratuttu, ponu esse truvati in abbundanza in ogni mumentu di l'annu. L'immensa occorrenza in u mondu sanu quasi cum'è una chjama da a natura per aduprà sta pianta medicinale ogni ghjornu ...

In questu cuntestu, ci sò ragiuni per questu, perchè l'alimentu senza adulteratu da a natura hà una firma energetica o una struttura informativa (codificazione), chì à u turnu rapprisenta l'abbundanza di a natura. In ultimamente, si pudia ancu parlà di l'alimentu ligeru, perchè e piante medicinali sò assai vivaci. In questu sensu, hè ancu impurtante di capisce chì, fora di a nostra mente, a nostra dieta hè largamente rispunsevuli di a nostra salute mentale è fisica. Di sicuru, a nostra dieta hè ultimamente un pruduttu di a nostra mente (Dopu tuttu, e nostre scelte alimentari sò fatte mentalmente), cum'è innumerevoli altri fattori entranu ancu in ghjocu quì, attraversu quale pudemu migliurà a nostra salute (Eliminazione di cunflitti interni, credenze armoniose, attività sportiva / assai eserciziu, etc.). Tuttavia, e nostre scelte alimentari sò di grande impurtanza è ponu esse rispunsevuli di cambiamenti fundamentali. A vivacità di a nostra alimentazione ghjoca un rolu particularmente impurtante. In questu sensu, questu hè ancu un aspettu chì hè completamente ignoratu in u mondu d'oghje. L'alimentu in u sistema (ottenutu da supermercati etc.) hà una vivacità assai ligera, da una banda perchè l'alimenti currispondenti sò stati assai trasfurmati o ancu arricchiti cù innumerevoli additivi chimichi è da l'altra banda perchè sò esposti à u rumore, senza amore. e cundizioni è e temperature alte anu patitu. Di sicuru, l'alimenti currispundenti ponu esse ripienu è cumpiendu diversi scopi à u stessu tempu, senza dubbitu, ma a mancanza di l'aspettu "liveliness" in turnu affetta u nostru sistema energeticu tutale à longu andà, soprattuttu se questi cibi sò cunsumati più di un tempu. più longu tempu.

Ogni malatia chì ci tocca in u cursu di a nostra vita trova sempre a so origine in a nostra mente, fora di uni pochi eccezzioni chì facenu difficiule di vede. Quì ci piace ancu parlà di un statu mentale sbilanciatu, chì à u turnu hà una influenza stressante in tuttu u nostru ambiente cellulare. I cunflitti interni sò dunque largamente rispunsevuli di u sviluppu di una malatia. U stessu s'aplica à un modu di vita / dieta / micca abbastanza esercitu, chì generalmente hè u risultatu di una mente inconsciente. E malatie sò dunque un pruduttu di a nostra mente è ci mostranu chì u nostru sistema hè fora di equilibriu. Sò dunque impulsi chì ci vulianu indicà una cundizione di vita distruttiva. Simply liberatu da e circustanze di vita stressanti, sia e situazioni di travagliu sustinibili o ancu stili di vita innaturali, ponu fà miraculi veri .. !!  

Se a nostra mente hè sottumessu à un certu sbilanciamentu, vale à dì s'è noi stessi avemu da luttà cù cunflitti interni, creamu un ambiente cellulare chì favurizeghja assai u sviluppu di e malatie (A bassa saturazione di l'ossigenu in u sangue, iperacidità, inflammazioni - e funziunalità di u corpu sò fora di equilibriu). U risultatu hè e malatie chì si manifestanu in u nostru sistema è, per quessa, attrae a nostra attenzione à un equilibriu internu disturbatu (malattia cum'è a lingua di a nostra ànima - ùn hè micca normale per malati spessu - u listessu s'applica à un prucessu di anziane rapidu - a regenerazione disturbata) .

Assorbe u spiritu / codificazione di e piante

Alimentazione ligera - ancu in l'invernu

Chickweed - Riccu in vitamina C, riccu in parechji altri minerali (potassiu, ramu, magnesiu, fosforu, zincu, calcium, ferru) è ancu diffusa in u mondu sanu. Una pianta medicinale chì rapprisenta perfettamente a ricchezza di a nostra natura...

Per quessa, pudemu prumove massivamente u nostru prucessu di guariscenza internu cù l'alimentu viventi. In particulare, sprouts, ligumi (preferibilmente cultivati ​​in casa - veru organicu), frutti naturali, noci senza tostu, varii sementi, etc. I frutti naturali di u boscu / a natura sò particularmente degne di menzione quì, perchè quandu si tratta di l'aspettu di a densità di sustanzi vitali, l'aspettu di a vivacità è, sopratuttu, l'aspettu di a naturalezza, questu alimentu primariu ùn pò micca esse paragunatu cù nunda. è ci sò ragiuni per quessa, ancu Stu alimentu cuntene l'infurmazioni senza alterazione di a natura in u fondu. Sò dunque e piante medicinali (mi riferite avà à i fureste) chì sò stati creati in e migliori cundizioni, vale à dì in pace, inturniati da a vita / vivacità, i soni è i culori naturali di a furesta è l'impurtanza di l'omu (à un certu puntu - ciò chì m'interessa quì hè u cuntattu direttu è u scambiu di resonance). Tutta questa informazione naturale scorri in e piante medicinali è forma immensamente u so core internu. In u risultatu, quandu avemu cunsumatu (in più di u fattu chì ci hè un cuntattu direttu cù e piante / a natura durante a cugliera), assorbemu tutte l'infurmazioni è questu in turnu hà una influenza assai inspirante nantu à u nostru sistema tutale. In ultimamente, hè ancu u principiu di l'abbundanza naturali chì incorporemu in noi stessi, perchè ùn importa micca da quale aspettu si guarda à i pianti medicinali naturali creati, mostranu permanentemente l'aspettu di l'abbundanza naturali. Da una banda, sò senza rivali in quantu à a densità di sustanzi vitali (pò esse truvatu in i pianti medicinali da tutti i cuntinenti - i pianti medicinali verdi naturali in particulare sò sbulicati cù clorofilla / biofotoni - a furmazione di sangue hè stimulata, a saturazione di l'ossigenu aumenta.), per un'altra banda, anu una ricchezza d'influenze naturali di infurmazione / freccia in una manera chì ancu l'alimenti cultivati ​​in casa ùn anu micca.

L'alimentu cultivatu in casa, cum'è ligumi, hà una vivacità significativamente più grande, densità di sustanzi vitali è più codificazione naturali, ma ùn pò micca esse paragunatu cù l'alimentu chì hè ghjuntu senza influenza esterna, in a natura. A causa di l'allevu, l'infurmazioni cumplitamenti sfarente scorri in questu (micca l'infurmazioni di un ambiente completamente naturali / altre influenze di freccia. Questu ùn significa micca chì i vegetali cultivati ​​in casa sò cattivi, à u cuntrariu, vogliu solu attirà l'attenzione à l'ancu. più altu / più naturale livellu di nfurmazzioni - quì Ci sò diffirenzii.Una pianta medicinali chì hà crisciutu in una furesta o in u nostru giardinu hè stata esposta à influenze completamente diverse è dunque porta cun ella diverse infurmazioni chì assorbemu quandu dopu cunsumemu ..! !

Ci hè ancu l'aspettu chì incorporemu u spiritu di a pianta quandu u cunsumemu. In questu cuntestu, tuttu ciò chì esiste hè ancu spirituale in natura. Tuttu rapprisenta una espressione spirituale è e piante medicinali anu ancu un putere diversu, una espressione spirituale diversa è ancu una codificazione completamente individuali (firma energetica). Queste influenze energetiche naturali entranu in cunseguenza in u nostru urganismu, chì significa chì unu puderia ancu dì chì assorbemu a natura o l'infurmazioni da a natura / a furesta.

Light food - ancu in l'invernu

Alimentazione ligera - ancu in l'invernuÈ un aspettu di sta informazione rapprisenta l'abbundanza, perchè micca solu a nostra vera natura divina basata nantu à l'abbundanza, ma ancu l'infurmazioni in a natura. Un boscu incarna ancu perfettamente u principiu di l'abbundanza, iè, in ultimamente hè a natura è a natura hà sempre abbundanza, questu solu pò scappà a nostra propria percepzione per via di una forte influenza di u sistema. A furesta sola ci furnisce una bundanza di piante medicinali, ancu in l'invernu. Ùn aghju mancu bisognu di parlà di primavera è d'estate. Se l'enorme crescita principia in questi tempi, allora in pocu tempu hè creata una ricchezza chì esiste solu in natura è chì si trova da sè stessu, gratuitamente, indipindentamente (A natura va sempre in manu cù l'indipendenza - sistema cù a dependenza), incondizionatu (luntanu da l'acqua, u sole, etc., certamenti capisce ciò chì sta incondizionalità si riferisce), in modu completamente naturali, senza intervenzione umana, perchè hè u naturali (datu da Diu) abbundanza. Ancu in l'invernu (eru fora è circa ogni ghjornu) ci hè una grande selezzione di piante / erbe medicinali. Hè spessu dettu chì hè difficiule di coglie e piante medicinali in l'invernu o durante i mesi ghiacciati. A mo sperienza hè stata cumplitamenti sfarente è ancu in l'ultime settimane, alcune di e quali eranu ghiacciate / ghiacciate per via di e tampiratura, aghju pussutu truvà / cugliera innumerevoli piante medicinali in pochi minuti. Di sicuru, l'ortiglie è alcune altre piante (per esempiu, l'ortichi morti) eranu significativamente menu rapprisintati, ma ci era ancu alcuni specimens di elli. Ch'ella si tratti di foglie di mora (chì pudete sempre truvà in massa), chickweed, terrenu cumunu, radice di chiodi di garofano, bedstraw o ancu qualchi specimens di dente di leone (è ci sò innumerevoli altre piante in questi tempi), s'ellu ci hè focu annantu à l'abbundanza naturale, serà ancu in pudete truvà ciò chì cercate in ogni mumentu di l'annu. Hè dunque un aspettu assai spiciale chì ci pò purtari torna cumplettamente à a natura è ci mostra dinù l'abbundanza naturale.

Ùn ci hè micca erbaccia, solu erbe chì i so benefici ùn avemu micca ancu cunnisciutu.. !!

Per questu mutivu, u cunsumu rigulari hè accumpagnatu da l'abbundanza aumentata, solu perchè dopu assorbe l'infurmazioni naturali, in particulare l'infurmazioni di pienezza, calma, ricchezza, in u nostru sistema. In u risultatu, avemu ancu sperienze un cambiamentu in u nostru statu mentale, chì automaticamente risona cù più abbundanza naturali. In questi dui mesi è mezu, per vultà à questu aspettu, hè cambiatu tantu in a mo vita è hè solu dopu à uni pochi di settimane, in quale mi sentu di colpu assai più pienu, chì aghju pussutu stabilisce a cunnessione cù u e piante medicinali, cù quella abbundanza naturali, cunnetta / sentenu. Da tandu, mi sò datu più è più circustanze di vita chì sò carattarizati da abbundanza invece di mancanza. Si riferisce ancu à tutte e circustanze, sia a mo vitalità, a mo situazione finanziaria, i mo sentimenti basi, a mo autocunniscenza o ancu l'abbundanza d'amore. Hè maravigghiusu quantu forti l'effetti di e piante medicinali eranu è cuntinueghjanu à esse, per quessa, possu ricumandemu assai à ognunu di voi. Definitivamente cambierà a vostra vita per u megliu è vi permetterà di sperimentà stati completamente novi di cuscenza. Ebbè, infine, vogliu riferisce di novu à un video di u mio in quale aghju ancu trattatu u tema è à u stessu tempu aghju coltu qualchi piante medicinali in a furesta. Cù questu in mente, amichi, stà sanu, felice è vive una vita in armunia. 🙂

Sò cuntentu di qualsiasi sustegnu 🙂 

Lascia un Comment