≡ Menu
rinascita

Ci hè una vita dopu a morte? Ciò chì succede quandu i nostri cunchiglii fisichi si scrollanu, a cusi-chjamata morte accade, è entremu in ciò chì pare esse un novu mondu? Ci hè un mondu finu à quì scunnisciutu chì passeremu tandu, o a nostra propria esistenza finisci dopu à a morte è poi entremu in un cosiddettu nunda, un suppostu "locu" induve nunda ùn esiste / pò esiste è a nostra vita perde cumplettamente? u so significatu? Ebbè, in questu sensu vi possu rassicurate chì ùn ci hè micca una cosa cum'è a morte, almenu hè qualcosa assai sfarente di ciò chì a maiò parte di a ghjente assumeria. Daretu à a supposta morte ci hè un mondu cumplessu è fascinante in quale a nostra ànima entra cumplettamente dopu a morte fisica hè accaduta.

Morte - Un cambiamentu di freccia

Stu latu - dopuDen Tod in sè ùn ci hè nunda, cum'è ùn ci hè nunda chjamatu in stu sensu, un locu induve nunda ùn esiste più è a nostra vita hà persu tuttu u sensu. À a fine, pare chì ci hè un altru oltre u nostru quì (u principiu di polarità - tuttu hà 2 poli, 2 lati, 2 livelli / dualità). L'autru hè di natura immateriale, mentre chì quì è avà hè di natura materiale (a materia hè densità energetica, energia chì oscilla à una freccia bassa). Noi l'omu passanu per questu per via di u ciclu di reincarnazione i dui livelli più e più volte. Stu prucessu serve à u nostru sviluppu mentale è spirituale, un prucessu chì si svolge nantu à innumerevoli incarnazioni. Un nasce, cresce, cunnosce a vita, esplora un mondu dualisticu cù l'aiutu di a so propria cuscenza è, fendu cusì, s'impegna inconscientemente à u sviluppu spirituale cumpletu (in particulare in l'ultimi seculi, stu sforzu hè statu subconsciente). ma questu hè cambiatu intantu per via di l'Età di l'Aquarius appena iniziata). Stu sviluppu o ancu l'elevazione di u so propiu quotient emutivu, l'acquistu di i punti di vista murali, chì l'azzione o l'identificazione cù a so ànima è sopratuttu u sviluppu di un amore prufondu per sè stessu, i so cumpagni, a natura è u mondu di l'animali necessitanu simpliciamente innumerevoli incarnazioni, innumerevoli vite.

A causa di u ciculu di reincarnazione, ci hè datu l'uppurtunità da a vita à a vita di sviluppà noi stessi mentalmente è spirituali .. !!

Sviluppate mentalmente è emotivamente da a vita à a vita è in un certu puntu vi ghjunghjerete in a vostra ultima incarnazione. In questa incarnazione, in questa vita, a so propria cunnessione spirituale è u so propiu putere spirituale (a capacità creativa di a cuscenza) hè sviluppatu cumplettamente. Tandu si rializeghja un aumentu massivu di a so propria freccia di vibrazione, induve unu riesce di novu à superà u so propiu ciculu di reincarnazione.

Per diventà un maestru di a propria incarnazione, hè imperativu di creà un equilibriu spirituale, spirituale è fisicu cumpletamente internu .. !!

Tandu hè diventatu un maestru di a so propria incarnazione è ùn succuberà più à a morte fisica postu chì ùn hà più bisognu di u ciculu di a rinascita. Unu hà poi ammaistratu u ciculu di reincarnazione, sfondatu è superatu u prucessu fisicu di decadenza / morte / anziane.

Lascia un Comment