≡ Menu

Per ottene una mente sana è libera, hè impurtante di liberà da i vostri preghjudizii. Ogni persona hè cunfruntatu cù preghjudiziu in qualchì modu durante a so vita è u risultatu di questi preghjudizii hè in a maiò parte di i casi l'odiu, l'exclusione accettata è i cunflitti resultanti. Ma i preghjudizii ùn sò micca utili per voi, à u cuntrariu, i preghjudizii limitanu solu a vostra propria cuscenza è dannu u vostru fisicu è cundizione psicologica. U preghjudiziu legittimizza l'odiu in a so propria mente è riduce l'individualità di l'altri à u minimu.

I preghjudizii limitanu e capacità di a mente

I preghjudizii limitanu a so propria cuscenza è questu hè esattamente cumu aghju limitatu a mo propria mente parechji anni fà. Tanti anni fà eru una persona piena di preghjudizii. À quellu tempu, era difficiule per mè di guardà oltre i mo orizzonti è ùn pudia trattà obiettivamente o senza preghjudiziu cù certi temi o idee d'altri chì ùn currispondenu micca à a mo visione di u mondu cundizionata. A mo vita d'ogni ghjornu era accumpagnata da ghjudiziu di ghjudiziu è auto-sabotage mentale è per via di a mo mente egotista assai sviluppata à l'epica, ùn era micca capaci di vede à traversu stu schema limitante. Ma un ghjornu hè cambiatu perchè di colpu sò ghjuntu à a realizazione di a notte chì ùn hè micca ghjustu à ghjudicà a vita di l'altri populi, chì ùn avete micca u dirittu di fà cusì, in ultimamente, solu crea l'odiu è l'esclusione internamente accettata di l'altri pensanu. Invece di ghjudicà, duvete trattà obiettivu cù a persona o u tema in quistione, avete aduprà e vostre capacità empatiche invece di ridiculizà l'altri per u so cumpurtamentu è l'azzioni.

I preghjudizii anu un effettu limitantePer via di sti novi attitudini, aghju pussutu liberà a mo cuscenza è trattà senza preghjudiziu cù cunniscenze chì prima mi parevanu abbastanza astratte è irreali. U mo orizzonti intellettuale era assai limitatu, perchè tuttu ciò chì ùn currispondeva à a mo visione di u mondu ereditata è cundizionata hè stata risata senza pietà è etichettata cum'è assurdità o sbagliata. Tuttavia, per furtuna, questu hè cambiatu da a notte è oghje sò cuscente chì i ghjudizii sò solu u risultatu di a so propria mente ignorante, inferiore. Questa mente egoista, chjamata ancu a mente supra-causale, hè un mecanismu di prutezzione spirituale chì hè statu datu à noi umani per pudè sperimentà un mondu dualitariu. Questa mente hè impurtante per pudè sperimentà a separazione di a cunvergenza divina omnipresente. Senza sta mente ùn sariamu micca capaci di sperimentà l'aspetti più bassi di a vita è ùn sariamu micca capaci di ricunnosce sta custruzzione, è ancu di prufittà di questu.

I dui lati di a stessa munita sò pertinenti

A cuscenza hè energiaMa hè assai impurtante chì avete sperienze cuntrastanti in a vita, chì trattate cù i dui lati di una munita invece di una sola. Per esempiu, cumu si pò capisce chì i ghjudizii limitanu a so mente si i ghjudizii ùn esistenu micca? Cumu si pò capisce è apprezzà l'amore si, per esempiu, ci era solu l'amore ?

Avete sempre à studià u polu negativu di un aspettu per pudè tandu sperienze o apprezzà u polu pusitivu è vice versa (U principiu di polarità è genere). In più di u fattu chì i preghjudizii limitanu a nostra propria cuscenza, dannu ancu a nostra propria custituzione fisica è psicologica. In ultimamente, in fondu, tuttu ciò chì esiste hè custituitu solu di stati energetichi, di energia chì vibra à frequenze. Hè esattamente u listessu cù tutti i cundizioni materiali. A materia hè in ultimamente solu una custruzzione illusionaria, energia altamente condensata chì hà un livellu di vibrazione cusì densu di energia chì ci pare cum'è materia. Si pudia ancu parlà di energia cundensata chì oscilla à bassa freccia. Siccomu l'essere umanu in tutta a so pienezza (realtà, cuscenza, corpu, parolle, etc.) hè custituitu solu di stati energetichi, hè benefiziu per a propria salute per avè un livellu di vibrazione energeticamente ligera. A negatività di ogni tipu hè energia condensata / densa è a positività di ogni tipu hè energia densificata / luminosa.

A negatività hè energia condensata

A mente è i preghjudizii tormentantiU più densu u vostru statu energeticu hè, u più suscettibile à e malatie fisiche è mentali, perchè un corpu energicamente densu debilita u sistema immune enormemente. Per questu mutivu, hè impurtante di alimentà a vostra propria vita largamente cù positività / energia di vibrazione alta. Questu pò esse rializatu in diverse manere è una manera di ottene questu hè di ricunnosce è poi finisce i vostri preghjudizii.

Appena ghjudicate qualcosa, sia una persona o ciò chì una persona hà dettu, crea una densità energetica è diminuite e vostre capacità mentali. Allora condensate u vostru propiu livellu di vibrazione energetica basatu annantu à u ghjudiziu. Ma appena si nip ghjudizii in u bud è accettà altre persone in a so individualità cumpleta cum'è sò, s'è vo rispettu, rispettu è valurizà l'unicità di ogni parsona, tandu finiscinu sta carica auto-imposta è cuscenza-limiting. Tandu ùn tira più a negatività da queste situazioni di ogni ghjornu, ma piuttostu pusitivi. Ùn ghjudicà più a vita di l'altru, ma piuttostu rispettu u so puntu di vista è ùn vi preoccupate più di i risultati negativi di un ghjudiziu. Vogliu dì, perchè unu deve vede una altra vita cum'è menu o ghjudicà? Ogni persona hà una storia fascinante è deve esse valutata pienamente in a so individualità. In ultimamente, se rispettemu strettamente a nostra propria individualità, simu tutti uguali, perchè tutti custituimu di a listessa fonte energetica. Un deve rispettà cumplettamente a realità di l'altri esseri viventi, ùn importa micca ciò chì una persona face in a so vita, quale orientazione sessuale hà, quale fede hà in u so core, chì religione pratica è chì pinsamenti hà in u so propiu. mente legittimata. Semu tutti esseri umani, fratelli è soru, una grande famiglia è hè esattamente cumu duvemu cumportà tutti, videndu l'altru cum'è una parte impurtante di a nostra vita In questu in mente, stà sanu, felice è vive una vita in armunia.

Lascia un Comment