≡ Menu

A cuscenza hè l'urìgine di a nostra vita; ùn ci hè nè statu materiale o immateriale, nè locu, nè produttu di creazione chì ùn hè micca custituitu da a cuscenza o a so struttura è hà una cuscenza parallela. Tuttu hà a cuscenza. Tuttu hè cuscenza è a cuscenza hè dunque tuttu. Di sicuru, in ogni statu esistenti ci sò diversi stati di cuscenza, diversi livelli di cuscenza, ma à a fine di u ghjornu hè u putere di a cuscenza chì ci cunnetta in tutti i livelli di esistenza. Tuttu hè unu è unu hè tuttu. Tuttu hè cunnessu unu à l'altru, a separazione, per esempiu una separazione da Diu, da a nostra fonte divina hè solu una illusione in questu sensu, purtatu da a nostra propria mente egoista.

A terra hà una cuscenza..!!

A nostra terra hè vivaU nostru pianeta Terra hè più cà un pianeta enormu, un pezzu di roccia nantu à quale una larga varietà di criaturi si sò stallati cù u tempu. U nostru pianeta hè stessu un esse vivente, un urganismu cumplessu, chì à u turnu hà una cuscenza è furnisce ancu un terrenu di splutazioni per innumerevoli altri esseri viventi (tutti i pianeti anu una cuscenza). U nostru pianeta respira, prospera, cambia constantemente u so propiu statu è incarna perfettamente i principii di tutti. leggi universali. Prima di tuttu, u nostru pianeta hè u risultatu di a so propria cuscenza, hè furmatu / furmatu da a cuscenza (per esempiu da e mani umane o e so reazzioni à a contaminazione planetaria - più nantu à quì sottu) è in turnu, cum'è tuttu ciò chì esiste, hè custituitu di energia. , chì à u turnu hè basatu annantu à una freccia currispondente (tuttu hè energia, vibrazione, muvimentu, infurmazione). Per quessa, u nostru pianeta ùn hè micca un urganismu chì emerge per casu - ùn ci hè nunda di una supposta coincidenza in ogni modu, ma piuttostu hè una espressione di cuscenza. Inoltre, u nostru pianeta riflette perfettamente u principiu di currispundenza. Cum'è quì sottu, cusì sopra, cum'è in u microcosmu, cusì ancu in u macrocosmu. Tuttu hè simile perchè tuttu hè custituitu da a listessa struttura energetica basica di a vita. Per esempiu, un atomu hà una struttura simile à quella di un sistema solare o di un pianeta. Un atomu hà un nucleu intornu à quale l'elettroni giranu. E galaxie anu nuclei attornu à i quali orbitanu i sistemi solari. Un sistema solare hà un sole à u centru cù i pianeti chì orbitanu intornu à ellu. Altre galassie cunfinanu galaxie, altri sistemi solari cunfinanu i sistemi solari.

Tuttu si riflette à scala più chjuca è più grande, sia in u microcosmu sia in u macrocosmu.. !!

Cum'è in u microcosmu, un atomu seguita u prossimu. I grandi pianeti sò dunque sempre riflessi in u microcosmu per via di a so struttura è viceversa. Questu hè esattamente cumu u nostru pianeta sottumette à u principiu di l'armunia o l'equilibriu. Dopu tuttu, hè un giant gentile, un pianeta chì fiurisce cù a vita, furnisce u locu perfettu per a vita per prosperà è à u stessu tempu mantene l'abitati naturali in un equilibriu sanu. Di sicuru, ci sò disastri naturali è si pò pinsà ch'elli contraddissinu stu principiu.

U nostru pianeta hè un urganismu vivu, una espressione di a cuscenza, chì hà ancu percepzioni è altre capacità attribuibili à a cuscenza..!!

À questu puntu deve esse dettu chì a maiò parte di i disastri naturali sò causati sia da Haarp è co. sò stati purtati artificialmente, o eranu / sò ancu una reazione à l'avvelenamentu planetariu massivu. Per d 'altra banda, u nostru pianeta riflette ancu perfettamente u principiu di ritmu è vibrazione. U nostru pianeta hè in constantemente cambiante. I cuntinenti si muvianu, i boschi si sguassate, i novi paisaghji si formanu è nisun annu ùn vede a superficia di a terra 1: 1 u listessu. A crescita è a decadenza sò parti integrali di a nostra vita, nunda ùn ferma u listessu, u cambiamentu hè una cunsequenza coherente di a cuscenza è u nostru pianeta seguita dunque stu principiu per eccellenza.

L'aumentu di a freccia di vibrazione planetaria

A nostra terra respiraAttualmente, per via di un ciculu cosmicu novu chì era previstu à u ghjornu da Maya (21.12.2012 dicembre XNUMX - principiu di l'Età di l'Aquarius, principiu di l'anni apocalittici, apocalisse = rivelazione / revelazione), u nostru pianeta hè attualmente creatu più spaziu. per a pace, l'armunia è l'amore. In i millenni passati, una circustanza di bassa freccia significava chì, prima, noi l'omu ùn eramu virtualmente incapaci di cunnosce e nostre capacità mentali è, in segundu, in questi tempi ci era una circustanza generalmente fredda, emotiva per via di a bassa frequenza di vibrazione planetaria. . Hè statu datu assai spaziu per i nostri menti egoisti, per sentimenti / pinsamenti di un tipu più bassu (Età scura). Tuttavia, per via di l'aumentu irreversibile di a vibrazione, ci hè avà più spaziu per u sviluppu di pinsamenti / emozioni / azzioni pusitivi. In u risultatu, a terra hè sottumessa à una purificazione cumplessa. Disastri ambientali, inundazioni, eruzioni vulcaniche, tornadoes, severi severi è in generale tempeste massive sò inclusi - s'ellu ùn sò micca stati artificialmente purtati da l'elite, u risultatu di l'aumentu di a freccia planetaria. Per seculi, soprattuttu in l'ultimi decennii, u nostru pianeta hè statu massivamente avvelenatu da e mani umane. Sia i nostri oceani, in quale diversi chimichi sò stati lavati (assai di petroleum), i nostri boschi, chì sò stati / sò stati sbulicati, u sfruttamentu di u mondu animale, u terzu mondu, a contaminazione di i nostri alimenti da pesticidi, etc. chì sò assai contaminati da a radiazione (Accidenti nucleari - ci sò assai più di l'espertu), o in generale tutte e guerri passate in i quali sò stati bumbardati zoni naturali più grande.

U nostru pianeta hè attualmente sottumessu à una purificazione energetica è crea cusì più spaziu per l'amore, l'armunia è a pace.. !!

L'omu hà pruvatu à ghjucà à Diu in l'ultimi anni, ancu s'è Diu ùn faria micca qualcosa cusì, hè più barbaru o occulte in natura per suminà a distruzzione è a contaminazione. Ma u nostru pianeta hè un urganismu sensitivu è sente esattamente ciò chì succede nantu à questu. Per quessa, si purifica è aumenta a so propria freccia di vibrazione, chì pò, prima, innescà disastri naturali è, secondu, noi l'omu ripiglià a capacità di campà in armunia cù a natura. L'umanità si sviluppa dunque massivamente, cum'è u nostru pianeta hè oghje.

A causa di u ciculu cosmicu di novu iniziatu è di l'aumentu di freccia chì hè risultatu, l'umanità sta sperimentendu un saltu quantum in u svegliu .. !!

Ci hè una espansione enormosa di u nostru statu di cuscenza è noi l'omu avemu avà amparà à agisce autodidatticu da a nostra propria mente mentale. Un sviluppu unicu chì certamenti ci porterà in una età d'oru. Cù questu in mente, stà sanu, felice è vive una vita in armunia. 🙂 

Lascia un Comment