≡ Menu

Noi l'omu spessu assume chì ci hè una realità generale, una realità chì abbraccia tuttu in quale si trova ogni esseru viventi. Per questu mutivu, tendenu à generalizà parechje cose è prisentanu a nostra verità persunale cum'è una verità universale A sapemu troppu bè. Discutete un certu tema cun qualcunu è sustene chì a vostra propria vista currisponde à a realità o à a verità. In ultimamente, però, ùn pudete micca generalizà nunda in questu sensu o rapprisentanu e vostre idee cum'è una vera parte di una realità apparentemente generale. Ancu s'ellu ci piace à fà questu, questu hè una fallacia, postu chì ogni persona hè u creatore di a so propria realità, a so propria vita è, sopratuttu, a so propria verità interna.

Semu creatori di a nostra propria realtà

Creatore di a nostra propria realtàIn fondu, pare chì ùn ci hè micca una realità generale, postu chì ogni persona hè assai più di un creatore di a so propria realità. Tutti creamu a nostra propria realità, a nostra propria vita, basatu annantu à a nostra cuscenza è cù l'aiutu di i pinsamenti chì nascenu da ellu. Tuttu ciò chì avete sperimentatu in a vostra vita, tuttu ciò chì avete creatu, ogni azzione chì avete fattu, puderia esse sperimentatu / realizatu solu nantu à a vostra basa mentale. A vita sana hè dunque solu un pruduttu di u so spettru mentale, hè sempre stata cusì è cusì serà sempre. A causa di u putenziale criativu o l'abilità creativa di a cuscenza, rapprisenta ancu a più alta autorità in l'esistenza Senza pinsamenti, nunda ùn pò esse creatu solu per i so pinsamenti. Ùn importa micca ciò chì farai, qualunque azzione duvete fà in a vostra vita futura, questu serà pussibule solu per via di i vostri pinsamenti. Scuntrà l'amichi solu per via di a vostra imaginazione mentale, chì vi permette di pensà à questu, chì vi permette di imaginà u scenariu currispundente, chì poi vi permette di realizà l'azzione currispundente à u livellu materiale. Manifestate u vostru pensamentu nantu à u pianu materiale di l'esistenza cumminendu una azione imaginata prima.

U pensamentu rapprisenta a basa basica di a nostra esistenza.. !!

In questu cuntestu, u pensamentu o l'energia mentale, o piuttostu a cuscenza è i prucessi di pensamentu resultanti, rapprisentanu l'urìgine di a nostra esistenza In l'estensione apparentemente infinita di... Multiversu ùn ci hè micca forza / putere chì pò esse sopra à a cuscenza / penseri. U pensamentu veni sempre prima. Per quessa, u spiritu règula nantu à a materia è micca l'altru. Spiritu significa l'interazzione cumplessa trà a cuscenza è u subconsciousu è a nostra propria realità emerge da questa interazione fascinante.

Semu tutti esseri spirituali chì anu una sperienza umana .. !!

In u listessu modu, ùn site micca u corpu, ma piuttostu u spiritu chì guverna nantu à u vostru corpu. Ùn site micca u corpu umanu, custituitu di carne è sangue, chì guadagna una sperienza spirituale in questa incarnazione, ma piuttostu sì un esse spirituale / spirituale chì sperimenta un mondu dualitariu / materiale cù l'aiutu di u vostru corpu. Per quessa, ogni persona hè solu una espressione di u so propiu statu di cuscenza. Questu aspettu rende ancu chjaru novu chì a vita sana hè in ultimamente solu una prughjezzione mentale di a nostra propria cuscenza è cù l'aiutu di sta cuscenza, formemu a nostra propria realità è pudemu cambià a vista di a nostra propria prughjezzione mentale. Stu aspettu ci face dinù esseri umani assai putenti, perchè pudemu esse cuscenti chì simu i criatori di a nostra propria circustanza un cane, per esempiu, ùn pudia fà questu. Di sicuru, un cane hè ancu u creatore di e so propiu circustanze, ma ùn pò micca esse cuscenti di questu.

A vostra verità interna hè una parte integrante di a vostra realità !!

Siccomu l'omu sò creatori di a nostra propria realtà, simu ancu creatori di a nostra verità interna. In ultimamente, ùn ci hè una verità generale in questu sensu, à u cuntrariu, ogni persona determina per ellu stessu ciò chì accetta cum'è verità è ciò chì ùn; Ma sta verità interna s'applica solu à sè stessu è micca à l'altri populi. Se sò cunvinta chì sò u creatore di a mo realità, se aghju ricunnisciutu personalmente questu com'è a verità in a mo realità, allora questu hè solu per mè. Se pensate à voi stessu chì questu hè un scioccu è ùn hè micca, allora sta vista, sta credenza, sta cunvinzione interna currisponde à a vostra realità è hè tandu parte di a vostra verità interna.

Lascia un Comment