≡ Menu
anima gemella

A causa di i so urighjini spirituali, ogni persona hà un pianu, chì à u turnu hè statu elaboratu innumerevoli incarnazioni fà è ancu, prima di una incarnazione imminente, cuntene compiti novi o ancu vechji chì deve esse maestru / sperimentatu in a vita chì vene. Questu pò riferisce à una larga varietà di sperienze chì una anima hà in una vulete sperimentà l'incarnazione.

Sceglie e nostre Famiglie & Partenarii & Altri Eventi di a Vita

anima gemellaAncu l'aspettu suppostu seriu, cum'è una malatia o ancu un certu umore disarmoniu chì passa per a vita, ponu ancu esse predefiniti. Questu ùn hè micca ancu una punizione, ma piuttostu rapprisenta un aspettu ombra chì l'essere umanu vole sperimentà in a strada di a purità assoluta è a perfezione (o a cuscenza è a sperienza di a perfezione). Un avarizia assai pronunzianu puderia dunque ancu esse manifestatu in a vita chì vene. Hè tandu una sperienza chì deve esse ricunnisciuta è risolta da a persona currispundenti. In questu casu, ci saria una orientazione spirituale, vale à dì un statu di cuscenza, in quale unu ricunnosce l'inutilità di l'avarizia o l'egoismu è poi l'abbanduneghja per via di novi credenze (per esempiu, hè impurtante è naturali di dà - a taccagna hè solu u risultatu). di una mente orientata à i materiali). Ma micca solu e malatie è l'allineamenti disarmoniosi currispondenti sò predefiniti, e nostre famiglie è i partenarii di relazione sò ancu scelti in cuscenza prima di una incarnazione currispundente. In u risultatu, ùn simu micca nati in una famiglia per casu, ma l'avemu sceltu in cuscenza in anticipu. Di solitu si dice ancu chì certi ànime sò sempre nati in e listesse famiglie, vale à dì famiglie in quale sò state fatte innumerevoli relazioni d'ànima accunsentite. Di sicuru, ci sò ancu eccezzioni è anime chì sceglienu una sperienza completamente diversa prima di una incarnazione (quale sà, forse questu risultatu ancu in u sensu di certi persone chì si sentenu completamente stranieri in certe famiglie). Hè esattamente u listessu cù i ligami di partenariatu, in particulare i ligami chì eranu assai intensi, stirring, formative o ancu pieni d'amore profundo è armunia. Sò ligami chì anu un locu prufondu in i nostri cori è ci anu cambiatu. Di sicuru, si pudia ancu include menu intensivi, forsi solu relazioni di corta durazione, ma hè particularmente di e rilazioni sopra citate induve si pò esse sicuru ch'elli eranu accunsentiti è predefiniti prima di a so incarnazione. Unu hà decisu di creà sti sperienze cumuni è di sparte u percorsu di a vita cù l'altri per un certu tempu (sia per una incarnazione sana o per anni). Rilazioni currispundenti di solitu serve ancu u so propiu sviluppu. Vistu in questu modu, u cumpagnu rapprisenta u più grande maestru in a so vita è riflette tutti l'aspettu internu. Lite, guerri di parolle è altre situazioni disarmoniche allora assai spessu attrae parte di sè stessu chì ùn sò micca ancu in armunia.

L'anima ùn perisce mai, piuttostu scambia l'antica abitazione per una nova sede è vive è travaglia in questu. Tuttu cambia, ma nunda perisce. – Pitagora..!!

Per quessa, ùn sò micca solu accunsentutu nantu à e rilazioni, ma ancu e relazioni chì sò di più impurtanza per a nostra propria prosperità. Ebbè allora, in fine, hè fascinante quanti aspetti, situazioni è sperienze di a nostra vita sò predefiniti è, sopratuttu, chì decisioni avemu fattu cum'è anime prima di a nostra propria incarnazione. In ogni casu, hè impurtante di capisce chì per quessa pudemu ancu piglià e nostre decisioni è chì ùn avemu micca ancu succorsu à un presunte destinu. Pudemu sempre piglià u nostru destinu in e nostre mani è furmallu cumpletamente secondu i nostri desideri è idee. In esattamente u listessu modu, u nostru pianu di l'ànima pò ancu deviate è ci hè ancu a pussibilità di lascià a so propria incarnazione si manifesta cum'è l'ultima sperienza d'incarnazione. Ma maestru di a so propria incarnazione, superendu i mudelli dualitarii è, sopratuttu, creà un statu di cuscenza cumpletamente liberu è d'alta frequenza hè un altru tema. In questu sensu stà sanu, felice è vive una vita in armunia. 🙂

Sò cuntentu di qualsiasi sustegnu 

Lascia un Comment