≡ Menu

Da una banda, l'energia di ogni ghjornu di u 17 di dicembre di u 2019 hè sempre carattarizata da l'energia globale, estremamente trasformativa, per mezu di quale sentimu chì u nostru spiritu più altu di Diu hè arradicatu à a velocità massima. (una preparazione inevitabbile è impurtante per u decenniu d'oru chì vene - a nostra luce si manifesta) è da l'altra banda da l'energii di i ghjorni di chjusu / bluccatu attuale.

Pone i fundamenti per a prossima decada d'oru

Pone i fundamenti per a prossima decada d'oruCum'è digià citatu in l'articulu di l'energia di ogni ghjornu, questi ghjorni sò cruciali per sbulicà a nostra mente, o piuttostu, questi ghjorni portanu una energia per mezu di quale pudemu sbulicà i prublemi legati, strutture sustinibili è altre circustanze caòtiche da a nostra parte. Parlemu literalmente di "bloccare / sparà" vechji energie - vale à dì aspetti insoddisfatti di noi stessi, per via di quale a nostra forma ulteriore di a realtà hè ripetutamente annebbiata. I ghjorni sò dunque perfetti per arrivà à u passatu, per via di u nostru spaziu internu è cusì creanu spaziu per novi strutture è idee immagine di sè. È una maghjina alta chjarificatu è risultatu di sè stessu hè in turnu assolutamente necessariu per a decada d'oru chì vene è sopratuttu per l'intruduzioni di l'età d'oru - in sè stessu. Incidentally, à questu puntu mi piacerebbe riferisce di novu à una sezione di a pagina taste-of-power.de, chì hè principalmente nantu à a luna piena passata (12.12) andò, ma i ghjorni di chjusu / bloccu sò stati ancu inclusi:

"E notti di chiusura, a contrapartita di e notti duru, sò cuminciate. In issi dodeci o tredeci ghjorni nanzu à e notti aspra, andemu à l'ultimu annu à l'inversu. Rivisemu u tempu di novu. In e notti di bloccu, chjudemu literalmente e cose. Banisciamu l'arnesi da i giardini à i so capanni. Includemu strumenti. Tuttu hà da esse invernale avà. Questu succede esternamente, ma ancu internamente. Ùn ci cunfundemu micca cù chjude e cose, ùn hè certamente micca di "chjude e cose". À u cuntrariu, apremu à i puteri curativi di stu tempu. Finemu cù l'annata vechja per ch'ella si chjude u più prestu pussibule. In a seconda Rauhnacht, avemu una volta di più specificamente affruntà stu puntu assai impurtante di vene à patti cù u passatu. Tuttavia, più fate in anticipu, più faciule serà per voi di guarì durante e notti difficili attuali ".

Ebbè, à a fine di u ghjornu, simu in l'ultimi ghjorni di sta dicada impurtante è sperimentendu una trasfurmazioni incredibile in a nostra mente in u risultatu. Quessi sò l'ultimi ghjorni o a transizione in una realità cumplettamente nova - in a quale oghji oscillemu più è più da ghjornu à ghjornu. Utilizemu dunque i ghjorni attuali è creanu più spaziu per questa realità di alta frequenza / divina - cum'è u creatore stessu! In particulare in cumminazione cù l'influenzi energetichi attuali, questu hè pussibule per noi più chè mai. Cù questu in mente, stà sanu, felice è vive una vita in armunia. 🙂

 

- Se vulemu capisce l'universu, duvemu pensà à l'energia, a vibrazione è a freccia. - Attivate un novu statu di cuscenza - Più infurmazione !! — 

Lascia un Comment