≡ Menu
energia di ogni ghjornu

L'energia di ogni ghjornu d'oghje rapprisenta u scambiu è l'equilibriu di l'energie. Per quessa, oghje duvemu ancu assicurà l'equilibriu internu è trattà cù i nostri stessi lati scuri o affruntà elli invece di fughje da elli. In questu cuntestu, sta fuga hè ancu un grande prublema. Parechje persone (cumpresu mè) spessu supprimenu i so prublemi, ùn sò micca capaci di scaccià da i so circoli viziosi autocreati è, in u risultatu, ùn affruntà micca e so paure.

Scambiu è equilibriu di energie

Scambiu è equilibriu di energieLitteralmente scappate da i vostri propri prublemi, trova difficiuli d'accettà e vostre parti d'ombra, u vostru propiu bagagliu karmicu autocreatu è cusì cuntinuà à mantene e vostre parti scure. In u risultatu, scappate da a vostra propria bughjura invece di amà sè stessu in a vostra propria bughjura, invece di amà è accettà a bughjura. Di sicuru, ùn hè spessu micca faciule per noi di fà questu un grande passu è fighjate à e nostre parti di l'ombra di novu, affruntà e nostre paure è poi dà li trasfurmazioni / redenzione. In ultimamente, hè ancu ciò chì duverebbe succede, ciò chì furnisce clarità di novu, ci dà un sensu di libertà è riprogramma / purifica u nostru subconscious. In questu rispettu, i nostri parti di l'ombra vulerianu esse rimbursati da noi stessi, vulerianu esse cambiatu di novu è purtati à a luce. Ma si supprimemu i nostri prublemi una volta è una volta è ùn li facemu micca affruntà, allora stu prucessu ùn pò micca esse cuntinuatu, allora andemu sempre per a strada è impediscenu di sviluppà u nostru pienu potenziale. Semu allora incapaci di rializà cumplettamente noi stessi è, in u risultatu, ci permettemu di esse duminati una volta è più da e nostre parti d'ombra. In ultimamente, noi umani duvemu esse i maestri di i nostri sentimenti è pinsamenti invece di succumbing à elli. Di sicuru, cum'è digià citatu, ùn hè spessu faciuli à fà stu passu I cunnoscu troppu bè da mè stessu. Ma in listessa manera, avà cunnoscu assai bè e cunsequenze di ripressione di e so parti d’ombra è sta ripressione sempre finisce in u soffrenu è porta à una espansione di a so propria situazione.

Ripressione / micca attentu à i nostri prublemi è e nostre parti di l'ombra, ùn simu capaci di migliurà e nostre cundizioni di vita, ma sempre peghju a nostra situazione.. !!

Per quessa, oghje duvemu guardà un pocu più in fondu in u nostru stessu esse internu è, se ne necessariu, cumincià à trasfurmà e nostre parti d'ombra. In fondu, pudemu fà questu ghjornu per ghjornu. Ùn duvemu micca spinghje troppu duru, ma piuttostu principià cù picculi passi. Cù questu in mente, stà sanu, felice è vive una vita in armunia.

Lascia un Comment