≡ Menu

Dumani hè quellu tempu di novu è averemu un altru ghjornu di u portale, per esse precisu u quintu ghjornu di u portale di stu mese. In quantu à questu, i ghjorni di u portale sò ghjorni cosmici assai spiciali (previstu da i Maya, keyword: anni apocalittici - apocalypse = revelazione, rivelazione, rivelazione è micca a fine di u mondu), nantu à quale u nostru pianeta sperimenta a radiazione còsmica aumentata. In questu cuntestu, queste frequenze alte aumentanu a freccia di vibrazione di u nostru pianeta, chì significa chì noi l'omu aghjustemu automaticamente a nostra freccia di vibrazione à quella di a Terra. Per quessa, tali ghjorni pò esse assai strenuous, perchè prima, u nostru sistema di mente / corpu / spiritu integra tutte l'energie entranti in questi ghjorni è in segundu, l'alte frequenze ci forzanu à autodidattica. per creà più spaziu per e cose pusitivi di novu.

Riorientazione di a nostra mente

Cum'è digià dettu in u mo ultimu articulu, stu prucessu hè ancu assai impurtante per u risvegliu o u sviluppu ulteriore di u statu cullettivu attuale di a cuscenza, perchè un mondu armuniosu / pacificu pò emerge solu quandu noi l'omu riorientà a nostra mente versu a pace è l'armunia (Ci hè ùn hè micca un modu per a pace, perchè a pace hè u modu - sia u cambiamentu chì vulete per questu mondu). In ogni casu, postu chì spessu ci permettenu di esse duminati da i nostri propri prublemi mentali, tendemu à esse intrappulati in i circoli viziosi autoimposti è disegnà a soffrenza di situazioni passate chì ùn pudemu micca avè ancu pussutu trattà, avemu ripetutamente bluccà a creazione. di un spaziu in u quale torna e cose pusitive ponu fiurisce. U nostru subconsciousu poi trasporta i pinsamenti / prugrammi negativi in ​​a nostra propria cuscenza di ogni ghjornu, chì pò cambià solu di novu quandu ricunnoscemu prima sti prugrammi autocreati è in segundu li scrivite di novu (Sò u programatore di a vostra vita). In ultimamente, ogni persona hè un putente creatore di a so propria realità è solu ogni persona pò determinà u futuru cursu di a so propria vita. Per questu mutivu, ùn avete micca succumbing to any suppost destinu, ma pudete piglià u vostru propiu destinu in e vostre mani. Pudemu dunque ancu agisce in una manera autodeterminata è sceglie per noi stessi se manifestemu felicità o ancu infelicità in a nostra propria realtà. In questu cuntestu, noi l'omu creanu ancu a nostra propria furtuna o mala furtuna è questu passa per l'allineamentu di u nostru statu di cuscenza. Buddha hà dettu ancu chì ùn ci hè micca manera di felicità, esse felice hè u modu. Se vulemu esse felice di novu, allora hè ancu impurtante di legittimà u sintimu di felicità, o u sensu di l'armunia, a pace è l'amore, in a nostra mente di novu, per campà stu sintimu, per radiate stu sentimentu. Attramu sempre ciò chì simu è ciò chì irradiemu in a nostra vita. In questu sensu, a nostra propria mente agisce ancu cum'è un magnetu forte, chì à u turnu attrae tuttu in a nostra vita chì risona.

Tuttu ciò chì esiste hè solu una projezzione immateriale / mentale di u nostru statu di cuscenza. A nostra cuscenza à u turnu hà una freccia di vibrazione individuale è in u risultatu attrae solu e cose in a nostra vita chì vibranu à una frequenza simili ... !!

A nostra propria mente, a nostra propria cuscenza hà ancu a so propria frequenza di vibrazione. I pinsamenti pusitivi è l'emozioni sò siti di produzzione d'alta frequenze, i pinsamenti negativi è l'emozioni sò siti di produzzione di frequenze negative. Se guardate u mondu da una mente orientata negativamente, se vede solu u negativu in tuttu, allora vi attraerà solu avvenimenti di vita in a vostra vita chì sò di una natura simili in quantu à a freccia di vibrazione. Una cuscenza di mancanza crea più mancanza, una cuscenza di l'abbundanza crea più abbundanza.

Aduprate u putenziale di u ghjornu di u portale di dumane è cuminciate à travaglià attivamente per a ristrutturazione di u vostru propiu subconscious.. !!

Per quessa, a qualità di a vostra vita dipende solu da i vostri pinsamenti, da a direzzione di u vostru propiu statu di cuscenza. In questu sensu, i ghjorni di u portale sò ancu perfetti per cambià a vostra propria orientazione mentale di novu, cum'è l'alte frequenze entrate ci facenu cunsapevoli di e nostre inconsistenze è poi diventemu capaci di ricunnosce è dopu risolve. Solu quandu avemu da esse cuscenti di i nostri prublemi di novu, ùn ci sò più supprime è trattà cù i nostri propri disaccordi, serà pussibule di novu di travaglià attivamente in a ristrutturazione di u nostru subconscious. Cù questu in mente, stà sanu, felice è vive una vita in armunia.

Lascia un Comment