≡ Menu
felicità

Quasi ogni persona strive à creà una realità in a so vita (ogni persona crea a so propria realità basatu annantu à u so spettru mentale), chì à u turnu hè accumpagnatu da a felicità, successu è amore. À u listessu tempu, tutti scrivimu e storie più diverse è pigliamu i chjassi più varii per pudè ghjunghje stu scopu. Per quessa, avemu sempre sforzu di sviluppà noi stessi più, circà in ogni locu per stu suppostu successu, per a felicità è andemu sempre in cerca d'amore. Tuttavia, certi pirsuni ùn trovanu micca ciò chì cercanu è passanu tutta a so vita in cerca di felicità, successu è amore. In ultimamente, questu hè ancu cun un aspettu impurtante: a maiò parte di a ghjente cerca a felicità in l'esternu piuttostu chè in l'internu.

Tuttu prospera in voi

Tuttu prospera in voiIn questu cuntestu, ùn pudemu micca truvà a felicità, u successu è l'amore à l'esternu, o postu chì tuttu prospera in l'internu, hè ultimamente digià presente in i nostri cori è solu deve esse legittimatu novu in a nostra mente. In quantu à questu, tuttu ciò chì pudete imaginà, ogni sensazione, ogni sintimu, ogni azzione è ogni situazione di a vita pò esse tracciata solu à l'orientazione di a nostra. Cù l'aiutu di a nostra mente, attraemu ancu e cose in a nostra vita chì ultimamente currispondenu à a freccia di vibrazione di u nostru statu di cuscenza. Un statu di cuscenza orientatu negativamente, vale à dì, per esempiu, una persona chì vede solu u negativu in tuttu, una persona chì crede ch'elli sò sfurtunati è solu perceive u male, vi purterà solu à più cundizzioni di vita negativa o cattiva tira a vostra propria vita. . Ùn importa ciò chì succede, ùn importa micca quellu chì scuntrà, ùn riesce micca à vede l'aspettu pusitivu in tutte e situazioni di ogni ghjornu, ma solu u negativu. À u cuntrariu, una persona chì vede solu u pusitivu in tuttu, una persona chì a so mente hà una orientazione pusitiva, dopu attraerà ancu e cundizioni di vita pusitivi in ​​a so propria vita. In ultimamente, questu hè un principiu assai simplice, una cuscenza di mancanza attrae solu più mancanza, una cuscenza di l'abbundanza attrae più abbundanza. Sè vo site in còllera è pensate à a rabbia o a causa di a rabbia, diventerete solu più in furia s'è vo site cuntentu è pensate à u vostru sentimentu, fucalizza nantu à questu, allora vi diventerà solu più felice invece di più insatisfessu. A causa di a lege di risonanza, sempre attrae cose in a vostra vita chì risonanu cù a freccia vibrazionale di u vostru propiu statu di cuscenza.

Tuttu in l'esistenza hè u risultatu di a cuscenza, cum'è a felicità è l'amore sò in ultimamente solu stati chì nascenu in a nostra mente.. !!

In fondu, aghju da nutà quì chì ùn attrae micca in a vostra vita ciò chì vulete, ma sempre ciò chì site è ciò chì radiate, chì à a fine di u ghjornu hè a freccia vibrazionale di u vostru propiu statu di cuscenza currisponde. . Per quessa, a felicità, a libertà è l'amore ùn sò micca cose chì pudemu truvà in ogni locu, ma sò assai più stati di cuscenza. In quantu à questu, l'amore hè solu un statu di cuscenza, un spiritu in u quale stu sentimentu hè permanentemente presente è hè constantemente creatu (u paradisu ùn hè micca un locu, ma piuttostu un statu pusitivu di cuscenza da quale pò esce una vita paradisiaca). .

Parechje persone cercanu sempre l'amore per l'esternu, per esempiu in a forma di un cumpagnu chì li dà stu amore, ma l'amore solu fiurisce in noi quandu avemu principiatu à amassi di novu. Più ci amemu in questu sensu, menu circhemu l'amore fora..!!

Per quessa, ùn ci hè una strada per a felicità, perchè esse felice hè a strada. A bona furtuna è a mala furtuna ùn sò micca cose chì succedenu solu per noi, ma piuttostu sò cundizioni chì pudemu legittimi in a nostra mente. In ultimamente, tuttu hè digià in noi, tutte l'emozioni, i stati di cuscenza, sia felicità, amore, o pace, tuttu esiste digià in u nostru esse più internu è solu deve esse riportatu in u nostru focu. U potenziale per u successu è a felicità si trova in u prufondu di ogni persona, solu deve esse ritruvatu è attivatu da sè stessu. Cù questu in mente, stà sanu, felice è vive una vita in armunia.

Vulete susteneci ? Allora cliccate QUI

 

Lascia un Comment