≡ Menu
luna

Cù l'energia di ogni ghjornu oghje u 31 d'ottobre di u 2023, l'influenzi di u terzu festival lunare annuale Samhain (partendu da u veru principiu di l'annu u 20 di marzu - u principiu di l'equinox di primavera). Per questu mutivu, una qualità energetica assai magica ci ghjunghjerà, perchè i 4 festival annuali di luna è sole in particulare ci portanu eccitazione ogni volta. Novu una qualità di vibrazione estremamente trasformativa, ma ancu cambiante di ciclu. Spessu parlemu di l'energie cambiante profondamente chì, grazia à a so magia forte, essenzialmente anu una influenza cambiante in u nostru sistema di mente, corpu è anima.

L'energie di Samhain

SamhainIn particulare, u Samhain, chì hè celebratu nantu à a 11a nova luna di l'annu secondu u calendariu di stregoneria, era cunsideratu da i Celti com'è una festa lunare estremamente impurtante chì, sopratuttu, hà inauguratu a stagione fredda. Quandu andemu in nuvembre, pudemu generalmente vede cumu u ciculu annuale hà cuntinuatu à compie. I notti sò diventati significativamente più longu, a bughjura vene prima, l'arbureti anu persu quasi tutte e so foglie, a temperatura hè cascata nantu à u bordu è in certi rigioni u primu fretu pò esse digià. A staghjoni di l'introspezione è a forte riflessione autore hè principiata è cù Samhain a transizione in questu tempu o in l'invernu hè iniziatu. Per questu causa, Samhain hè ancu dettu di avè a magia di inizià a transizione in l'invernu, vale à dì chì sta festa lunare hè accumpagnata da una attivazione prufonda in a natura. Ma in generale, u significatu è, sopratuttu, a qualità energetica di Samhain va assai più profonda. Allora Samhain hè basicamente una festa santa chì hà servitu cum'è festa di a cugliera per prutegge si da l'energie scure. I rituali di u focu purificatori sò stati praticati per purtà sollievu da circustanze difficili. Diverse precauzioni sò state dunque prese per assicurà chì a luce torna micca solu in i tempi à vene (u ritornu di u prossimu ciclu annuali), ma persiste ancu. In generale, però, l'enfasi hè di prutezzione è di mantene a luce. Per quessa, u festival hà servitu per alluntanà e pussibuli circustanze scure è entità scure. In fine, era esattamente u cuntrariu di ciò chì si pratica oghje.

Preserve a luce - alluntanate u bughju

alluntanà u bughjuOghje a ghjente si veste in costumi scuri, pigliandu u disfraz di spiriti scuri, entità, etc. induve evocanu u bughju direttamente o ancu permettenu in u so sistema. Vistu cusì, u bughju o, megliu ancu, u diavulu hè celebratu invece di avè l'effettu cuntrariu. E postu chì i veli à i nostri livelli sottili sò significativamente più sottili in Samhain, l'accessu currispondente hè più faciule per creà. Vistu in questu modu, simpricimenti attraversu una entità scura / disguise di demonia diventate una nave chì pò attirà occupazioni appropritate. Last but not least, aghju un testu eccitante nantu à Samhain à questu puntu:

"Samhain hè un festival di transizione, fretu è speranza per una nova vita. Samhain marca ancu l'iniziu di l'"Annu Scuru", a parte introspettiva di l'annu in quale si guarda è, sopratuttu, in sè stessu. Hè un tempu tranquillu, tranquillu. A natura s'appronta à riposu finu à Imbolc (u quartu è l'ultimu festival lunare in u frivaru), l'acelli migratori sò volati à u caldu sudu è a terra hè fresca è scura. Avà, quandu l'energii naturali si stallanu è a bughjura di l'inguernu regna, hè ora di osservà sè stessu, riposu è preparate per l'annu chì vene. Hè u tempu di guardà in daretu à ciò chì hè statu fattu in l'annu passatu è ciò chì l'annu è e vostre azioni anu purtatu. Hè l'uppurtunità di cunnosce sè stessu. Samhain hè a festa quandu a Mamma Terra va à riposu ".

Ebbè, in ogni modu, questu ùn deve micca impedisce di utilizà a putente energia di Samhain per sveglià a luce in noi. Stasera eiu stessu entre in un statu mediativu prufondu è aduprà affirmazioni è visualizazioni significati per evoca un invernu magicu. Cù questu in mente, stà sanu, felice è vive una vita in armunia. 🙂

Lascia un Comment