≡ Menu
energia di ogni ghjornu

Cù l'energia di ogni ghjornu d'oghje u 30 di nuvembre di u 2023, simu avà per entre in u primu mese d'invernu di dicembre. Per quessa, una qualità d'energia cumplettamente nova ci righjunghjerà avà, essenzialmente una qualità chì hè di una natura ritirata è, soprattuttu, tranquilla. Hè cusì chì dicembre passa sempre, cù l'energia di a calma, a meditazione è a retirazzione è rilassazione. E ancu s'è sta circustanza hè qualchì volta vissuta in modu cuntrariu, soprattuttu quandu si pensa à i preparazioni di Natale à volte frenetiche, entremu in u primu mese di l'inguernu è l'inguernu ci chjama sempre à ritruvà.

U primu mese di l'invernu

U primu mese di l'invernuSi ferà finu à u solstiziu d'invernu (u 22 di Dicembre) cuntinuà à scurisce prima. E foglie ora cascanu cumplettamente da l'arburi, a natura si ritira in cunseguenza è a pace in generale torna à i paisaghji più freschi. Per quessa, dicembre hè ancu u tempu perfettu per ritruvà, cum'è digià dettu, o, sopratuttu, per riflette nantu à l'ultimi mesi. Pudemu arrendemu à a pace, riflette profondamente nantu à u nostru stessu esse è tirà forza da questa isolazione è silenziu. Per d 'altra banda, avemu ancu a vigilia di Natale, una celebrazione chì hè essenzialmente accumpagnata da una magia incredibile. A festa ùn porta micca solu a vibrazione "santa" in sè stessu è hè ricurdata internamente o mentalmente da una parte di u cullettivu, ma in più sti vacanze sò sempre accumpagnati da i più grandi mumenti di pace di l'annu. Comu aghju dettu, soprattuttu in questi ghjorni, a natura è l'animali sentenu a cuntemplazione di a ghjente è l'attitudine spensierata (Di sicuru, micca tutti si sentenu cusì, ma a maiò parte di e famiglie sò ancorate in questa energia in a vigilia di Natale), chì hè per quessa una caminata attraversu a natura (in stu ghjornu) hè accumpagnatu da una magia cusì forte è una pace chì raramente sperienze in ogni altru ghjornu di l'annu. Ebbè allora, altrimenti, diverse custellazioni è pusizioni astrologiche novu si verificanu in dicembre. Pudete sapè ciò chì sò questi quì sottu:

Mercuriu si move in Capricornu

Prima di tuttu, Mercuriu si move in u signu di u zodiacu Capricornu u 01 di dicembre. U pianeta di cumunicazione è impressioni sensoriali cambia a so orientazione significativamente in Capricornu. Questu marca u principiu di una fase in quale pudemu avvicinà certe circustanze in una manera assai più fundata è raziunale da un puntu di vista cumunicativu. Pudemu ancu sentu una tendenza à pensà è agisce disciplinati. In listessa manera, per via di sta cunnessione terrena, l'ordine hè in primu pianu in e relazioni interpersonali o, megliu dìssenu, noi stessi pudemu sentenu l'urgenza di purtà una calma è una struttura adatta in relazioni. A nostra voce vole esse aduprata per discussioni diplomatiche, sicure è tranquille. Cunsiderazioni fundate di a vita sò incuraghjite. Per d 'altra banda, pudemu esse assai più terrenu in a nostra espressione generale. Pudemu perseguite i scopi cun zelo è travaglià per implementà diversi prughjetti in una manera strutturata è cun grande persistenza. Eppo, a cunnessione Mercury-Capricornu hà una energia diplomatica è raziunale in particulare.

Venus si move in Scorpio

Venus si move in Scorpio

Esattamente trè ghjorni dopu, vale à dì u 04 di dicembre, Venus cambia à u signu di u zodiacu Scorpio. Cù Venus in u signu di u zodiacu Scorpio, una nova qualità hè purtata in i nostri rilazioni è partenarii esistenti. In questu modu, Scorpio pò appellu fermamente à a nostra sessualità è ci facenu estremamente sensuali (pudemu sentu un tippu aumentatu per i mumenti sensuali). Per d 'altra banda, Scorpio vole furnisce chiarezza è ci incuraghjenu à abbandunà e strutture vechje o pesanti in partenarii o relazioni interpersonali. U scorpione pierce ferite prufonde cù u so stinger è tira fora tutte e parti incunificate, micca dette è oculate di noi. Per quessa, un tali periodu Scorpio / Venus ùn pò micca solu esse assai ardente, ma ancu assai cunflittu o tempestu. Scorpio vole guarì relazioni o cunnessione fragili è pò fà questu in modu assai cunflittu è impulsivu. Per quessa, in una tale fase pò esse più apprupriatu chè mai per radicà più prufonda in un statu di calma.

Nettunu diventa direttu

Dui ghjorni dopu, u 06 di dicembre, Nettunu in u signu zodiacu Pisces diventerà direttu di novu. A natura diretta di u signu di u zodiacu Pisces attiva una spinta avanti in generale, chì pò esse particularmente espressa in l'area di l'autocunniscenza è spiritualità o ricerca spirituale / sviluppu ulteriore. Nettunu hè ancu u pianeta regnu di u signu zodiacu Pisces. À u so core, tramindui sò accumpagnati da un certu livellu di offuscazione, pensamentu illusoriu è un ritiratu, o piuttostu un "esse ritiratu" in questu sensu. Scorpio vole sempre pruduce tuttu. U signu di u zodiacu Pisces sensitivu hà l'effettu oppostu. In a so diretta, parechji punti impurtanti ponu esse iniziati è guadagnemu una profonda autocunniscenza di u nostru stessu esse. In essenza, pudemu ancu parlà di u sviluppu spirituale, chì hè assai trattatu da sta cumminazione. Questu hè esattamente cumu l'aspetti chì sò stati oscurati o in a nebbia questu annu ponu vene à a superficia.

Luna nova in u signu di u zodiacu Sagittarius

SagittariuU 13 di dicembre, vedemu una nova luna speciale in Sagittarius, in fronte à quale u sole serà in u segnu zodiacu Sagittarius. Per quessa, duie volte l'energia di u signu di u focu chì cerca di significatu ci ghjunghjerà in questu ghjornu. A luna nova serà accumpagnata da una energia avanzata, almenu in quantu à truvà u significatu, ottimisimu è striving per e cose più altu, perchè u segnu di u zodiacu Sagittarius in particulare piace à incuraghjenu à realizà noi stessi. Hè per quessa chì u segnu Sagittarius ci dà sempre una forte tendenza à l'autocunniscenza. Il s'agit de pénétrer encore plus profondément dans notre véritable core, afin de manifester ensuite l'auto-image la plus vera. Duranti sta nova luna chì vene, pudemu ancu sente un impulsu speciale in noi. Facemu i piani internu è pensemu cumu si pudemu realizà in modu ottimale, per u benefiziu di u nostru esse è ancu per u benefiziu di u cullettivu.

Mercuriu va retrogradu in Capricornu

U 13 di dicembre, a fase retrograda di Mercuriu principia di novu. In questu cuntestu, Mercuriu hè ancu cunsideratu un pianeta di cumunicazione è intelligenza. In particulare, pò avè una forte influenza nant'à u nostru pensamentu logicu, a nostra capacità d'amparà, a nostra capacità di cuncentrazione è dinò a nostra spressione linguistica. Per d 'altra banda, influenza ancu a nostra capacità di piglià decisioni è porta ogni tipu di cumunicazione in prima. In a so fase di decadenza, però, i so effetti ponu esse di una natura più rallentata, chì pò, per esempiu, purtà à malintesi è prublemi generali o pronuncia diventanu bumpy. E cunversazione ùn portanu micca à i risultati desiderati, soprattuttu s'ellu ùn simu ancorati in u nostru centru in questa fase è ùn ci permette micca di stà calmu. I negoziati di ogni tipu sò dunque piuttostu contraproducenti, per quessa chì si dice spessu chì ùn duvemu micca cuncludi alcunu cuntrattu in una tale fase. Cù Mercuriu retrogradu, ci hè dumandatu di fà una pausa è di ritirassi in questu sensu invece di precipità in circustanze. Questu hè destinatu à dà l'uppurtunità di pensà à e circustanze o ancu à l'azzioni pussibuli da a nostra parte, in modu chì pudemu allora avanzà penseru è penseru à a fine di sta fase.

U solstiziu d'invernu è u sole in Capricornu

U 22 di dicembre, da una banda, ghjunghjemu à u cambiamentu solare mensuale, vale à dì chì u sole cambia da u segnu di u zodiacu Sagittarius à u segnu di u zodiacu Capricornu, è da l'altra banda, in questu ghjornu, ghjunghjemu à unu di i quattru festivali annuali di u sole (u festival di Yule), vale à dì u solstiziu d'invernu. U solstiziu d'invernu coincide cù l'attivazione completa di l'inguernu. Per quessa, u solstiziu d'invernu hè spessu chjamatu u veru principiu di l'invernu. Per d 'altra banda, u solstiziu d'inguernu ci porta ancu una grande volta, perchè u ghjornu marca u ghjornu più scuru di l'annu, quandu u ghjornu hè u più cortu è a notte hè a più longa (menu di 8 ore). U solstiziu d'inguernu marca dunque esattamente u puntu à quale i ghjorni tornanu à pocu à pocu più brillanti è per quessa sperienze più luce di ghjornu. Cusì, dopu à questu avvenimentu speciale, andemu versu u ritornu di a luce (equinox di primavera) è dopu avè un ritornu à a vivacità è l'attivazione di a natura. Hè dunque un ghjornu energeticamente assai significativu, vale à dì u "ghjornu più scuru" di l'annu (i nostri ombre internu sò completamente indirizzati in prufundità prima ch'elli ponu esse cumpletamente illuminati), chì porta cun ellu una purificazione è, soprattuttu, una vibrazione naturali speciale. . Ùn hè micca per nunda chì stu ghjornu hè statu celebratu largamente da una larga varietà di culturi prima è civilisazioni avanzate è u solstiziu d'inguernu era vistu cum'è un puntu di svolta nantu à quale a luce rinasce.

Mercuriu si move in Sagittariu

Mercuriu si move in SagittariuU 23 di dicembre, Mercuriu, chì cuntinueghja à retrogradà, si move in u signu di u zodiacu Sagittarius. In fondu, l'effetti tipici di a fase retrograda di Mercury continuanu, vale à dì ùn duvemu micca cuncludi alcunu cuntratti, mantene un prufilu bassu in questu sensu, ritirate è ùn precipite micca in ogni decisione. A causa di Sagittarius, una qualità diversa di l'energia hè aghjuntu, per mezu di quale pudemu trattà più intensamente cù e dumande filosofiche è sensoriali. Ci pò ancu esse un forte impulsu internu di scambià idee, idee è opinioni. In ogni casu, per via di u retrogradu, duvemu esse più prudenti quì è lasciate chì i risultati pertinenti si manifestanu finu à a fase diretta.

Pleine lune dans le signe du zodiaque Cancer

Pleine lune dans le signe du zodiaque CancerQuattru ghjorni dopu, u 27 di dicembre per esse precisu, una luna piena si manifestarà in u segnu zodiacu Cancer. A causa di u signu di u zodiacu Cancer, un tempu accuminciarà quandu serà impurtante per immerse in u flussu di a vita. U signu di l'acqua vole à fà tuttu u flussu è lascemu sentu pienezza è armunia, soprattuttu in relazione à a nostra vita emotiva. A luna piena, chì generalmente stanu per l'abbundanza, a perfezione, l'integrità è a massima, ci mostra u principiu di l'abbundanza fundamentale è, soprattuttu, sempre manifestabile, è ponu dunque risvegliate a brama di cumpletu in noi. È fora di una guariscenza o di l'imaghjini unica è divina di sè stessu, ùn ci hè nunda di più cumpletu chè esse in armunia cù sè stessu, vale à dì cù u vostru stessu esse è ancu cù u vostru mondu emutivu, invece di campà un forte sbilanciamentu internu. In questu sensu, a luna in generale và in manu cù l'illuminazione di u nostru mondu emutivu. Soprattuttu, pò purtà sentimenti nascosti à a superficia è, soprattuttu in a so forma cumpleta, illuminate sentimenti profondi o senza risolve da a nostra parte. U Cancer Full Moon manifestarà dunque un mondu emozionale assai sensibile è orientatu à a famiglia / a cunnessione. L'energia pò nasce in noi stessi per vulè vede o ancu sperimentà i nostri amati. L'empatia o a cumpassione pò esse assai impurtante.

Chiron diventa direttu in Aries

U 27 di dicembre, Chiron anderà ancu direttamente in u signu zodiacu Aries. Chironu stessu, chì rapprisenta un corpu celeste o unu di i picculi (Asteroide simile) appartene à i corpi, chì rapprisentanu u guaritore feritu. In fondu, Chiron hè sempre nantu à e nostre ferite internu più prufonde, cunflitti è traumi primari. Duranti una fase retrograda, pudemu dunque esse direttamente cunfruntatu cù sti ferite prufonde è dunque passà per valli prufondi è abissi emutivu. Durante una fase diretta, e cose avanzanu di novu in questu sensu è pudemu avanzà liberamente. Dopu tuttu, soprattuttu in una fase di Chiron retrograda, pudemu pulizziari o guarì certi cose per via di u cunfrontu direttu cù ferite internu, chì significa chì pudemu avanzà in una manera chjarificata in a fase diretta successiva. In u signu di u zodiacu Aries, chì hè assuciatu cù l'azzione è u putere di implementà e cose, pudemu lascià vechji mudelli è ferite daretu à noi è, in u risultatu, manifestà una situazione di vita più liberata.

Venus si move in Sagittarius

energia di ogni ghjornuU 29 di dicembre, Venus si move in u signu di u zodiacu Sagittarius. In u risultatu, un tempu più tranquillu cumminciarà di novu, almenu in relazione à partenarii è ancu in relazione à a cunnessione à noi stessi, perchè u Scorpio precedente, chì hà sappiutu portà assai ombre à a superficia in questu sensu, serà rimpiazzatu da u Sagittariu idealista è ardente. Da un latu, questu manifesta un impulsu internu attraversu quale più momentum pò flussu in a cunnessione cù noi stessi è ancu in relazioni di partenariatu. Per d 'altra banda, sta custellazione pò causà à ripensà e nostre cunnessione o vulete ricunnosce u significatu daretu à tali relazioni. Si tratta di u sviluppu ulteriore di a cuscenza in e nostre cunnessione. A più ligerezza deve esse manifestata è e conversazioni profonde ponu dà una grande motivazione.

Jupiter va direttamente in Taurus

Last but not least, Jupiter va direttamente in u signu di u zodiacu Taurus. Questa cumminazione hè estremamente putente è ci pò purtà una abbundanza incredibile. A cumminazzioni di Jupiter è Taurus o Jupiter è a seconda casa sempre rapprisenta pussessi materiali, finanzii è in generale tutte e cose finanziarii chì risultatu in crescita è espansione. U transitu direttu di Jupiter in Taurus, dunque, attiva una tremenda crescita è spinta, chì, se avemu aduprà u nostru putere di implementazione per creà novi circustanze, prudutti, etc., pò esse accumpagnatu da una tremenda abbundanza è pussessu. Hè dunque una qualità energetica assai abbundante chì tandu diventa manifesta è benefiziu à tutti.

cunchiusioni

In dicembre, ricevemu un numeru incredibile di cumminzioni planetarie spiciali è cambiamenti, chì influenzeranu assai a qualità di dicembre. Tuttavia, u focu generale sarà nantu à una energia di ritirata, silenziu è crescita interna. Ùn hè solu l'inguernu chì si avvicina, Mercuriu hè ancu retrogradu è in generale ci avvicinamu à e notti dura. Essenzialmente, u primu mese di l'invernu hè sempre di entre in pace è rilassazione, cum'è a natura ci mostra annu dopu annu. Cù questu in mente, stà sanu, felice è vive una vita in armunia. 🙂

Lascia un Comment