≡ Menu

L'energia di ogni ghjornu d'oghje u 22 d'ottobre di u 2019 hè furmatu da una parte da a luna, chì a so volta hà cambiatu in u signu di u zodiacu Leo a notte passata à 18:26 p.m. (Confidenza in sè stessu, gioia di a vita, ottimisimu, generosità è perseveranza - Se ci sò cunflitti da a nostra parte in questu sensu, per esempiu una mancanza di fiducia in sè stessu, allora pudemu esse affruntatu cù questu in modu direttu - i prublemi venenu à u primu postu secondu e nostre circustanze mentali.) è da l'altra parte di u turnu sempre in corso.

U cambiamentu cuntinueghja à accade

In questu cuntestu, aghju ancu assumutu per un brevi mumentu chì u cambiamentu enormu chì a settimana passata hà purtatu a più forte trasfurmazioni è espansione di a cuscenza (riallineamentu mentale cullettivu - approfondimentu / affilatura di tutti i nostri sensi, a nostra percepzione, - stati d'umore più sensittivi - autocunniscenza fundamentale) in generale, hè ghjuntu à a fine per avà, perchè avemu avà ghjuntu à una fase di cortu termine in a quale a frequenza di risonanza planetaria si calmava o ùn mostrava più cambiamenti (vede a stampa sottu da u Centru di Osservazione Spaziale Russu), almenu per quasi dui ghjorni, dopu à quale, vale à dì eri dopu meziornu/sera, un turnu hè statu tornatu. Ebbè, questu ùn deve esse micca surprisante in ogni modu, perchè almenu unu hè sempre sanu magia forte notevuli è s'ellu mumenti d'autoreflessioni, cunversazione cù altre persone o ancu mumenti filusòfichi, tuttu, veramente tuttu hè attualmente accumpagnatu da una intensità incredibile o piuttostu da l'impulsi più impurtanti. A fase magica cuntinueghja dunque à piglià u so cursu, cum'è l'enorme prucessu di purificazione da a nostra parte chì và cun ella. In ultimamente, e cose continuanu cusì, perchè l'escalation o a cuncentrazione energetica in questa ultima decada ùn hè ancu finita.

Frequenza di risonanza planetaria

Sente chì andemu versu i tempi d'oru à a velocità di a luce è ogni ghjornu tutte l'influenzi chì ci ghjunghjenu sò rinfurzati. Un prugressu incredibile hè statu fattu in u prucessu di risvegliu cullettivu in l'ultimi ghjorni, settimane è mesi, tantu chì si pudia quasi parlà di ghjunghje à una massa critica, solu perchè un gran numaru di persone s'hè svegliatu è, da una a manu, si sò separati da u sistema illusoriu, da l'altra banda, da u so vechju stessu (Self 3D, - iperattività di a propria mente egoista - mente chjusa - difesa versu i prublemi di sistema critichi è spirituali / intellettuale - ghjudizii, - senza cunnessione cù a natura - core chjusu - appiccicatu à u sistema esistente) ùn esse più ingannatu o, in altre parolle, disconnected. È cum'è aghju dettu, stu prugressu tremendu, cumminatu cù l'energii in constantemente crescente, pruvucarà una splusione à a fine di l'annu. Dopu tuttu, hè l'energii cuncentrati / finali di a decada più impurtante di tutti finu à a data, una dicada in quale un numeru estremamente grande di persone hà sappiutu acquistà un insight daretu à e scene di (irrazione) vita illusoria è hè precisamente questa vibrazione chì hà da avà avvià una nova transizione, una transizione in a dicada d'oru (u successu di massa critica versu a fine / principiu di l'annu). Amici, ferma "altamente eccitante" è ogni ghjornu hè incredibilmente impurtante. Ogni ghjornu ci permette di sente stu prugressu tremendu, per quessa pudemu esse estremamente grati. Avemu campatu u cambiamentu più significativu. Cù questu in mente, stà sanu, felice è vive una vita in armunia. 🙂

 

Lascia un Comment