≡ Menu
energia di ogni ghjornu

L'energia di ogni ghjornu di u 16 d'ottobre di u 2018 hè sempre furmata da l'influenzi di a luna, chì à u turnu hà cambiatu in u signu di u zodiacu Capricornu l'avantieri è ci hà datu influenze chì ci anu datu un sensu di duvere assai più pronunzianu è ancu. chjaramente puderia avè una determinazione più pronunciata. In u risultatu, assai pò esse realizatu.

Sempre "Capricorn Moon" & Circunstanze Intense

Sempre "Capricorn Moon" & Circunstanze IntensePer d 'altra banda, a qualità generalmente forte di l'energia puderia mette in u modu, perchè cum'è hè statu digià citatu parechje volte, u tempu attuale, in particulare u mese d'ottobre, hè cusì intensu è cusì alterante chì pò veramente disturbà. . Per a mo parte, aghju avutu luttà cù swing emutivu à volte viulenti è alti è bassi emutivu in l'ultimi ghjorni, in particulare, dumenica hè stata estremamente intensa in questu rispettu è m'hà fattu rivivisce certi mumenti di u mo passatu. Tuttavia, si deve dì à questu puntu chì tali circustanze ùn anu micca esse svantaghju in ogni circustanza, perchè dopu tuttu, tali sperienze servenu ancu a so crescita spirituale è riflette a nostra realità attuale. A parte di quessa, tali situazioni incarnanu ancu a circustanza trasformativa attuale è, in cunseguenza, puntanu à u cambiamentu in u mondu, dopu tuttu, simu attualmente in un tempu in u quali prucessi abbastanza viulenti sò accaduti è ombre-pesanti o, megliu dettu, bassu. sensazioni di freccia solu ci ricurdanu di questu per attirà l'attenzione à u fattu chì un novu mondu (u nostru mondu) hè per esse manifestatu. L'attuale risvegliu spirituale avanza dunque inesorabilmente è piglia u so cursu acceleratu.

U sole insegna à tutti l'esseri viventi a brama di luce. Ma hè a notte chì ci alza tutti à e stelle. – Khalil Gibran..!!

È una cosa hè certa à a fine di u ghjornu, à dì chì avemu da entre in un mondu completamente novu è splendidu, un mondu chì serà furmatu da noi, cum'è un spiritu pacificu è armoniu. Cù questu in mente, stà sanu, felice è vive una vita in armunia.

Vulete susteneci ? Allora cliccate QUI

Lascia un Comment