≡ Menu
energia di ogni ghjornu

L'energia di ogni ghjornu di l'oghje u 12 di ferraghju 2019 hè furmatu da l'intense influenze di u quintu ghjornu di u portale, per quessa chì l'influenze cuntinueghjanu à ghjunghje à noi chì prumove a trasformazione, a purificazione è a clarificazione di circustanze / stati interni. Pudemu ancu cuntinuà à cunnosce una larga varietà di aspetti, soprattuttu quandu si tratta di u nostru stessu, chì hè in ultimamente ciò chì hè tuttu.

Mente o core ?!

Mente o core ?!In questu cuntestu, ogni esseru umanu, cum'è un esse spirituale, hà passatu o hè in un grande prucessu di trasfurmazioni / cambiamentu per migliaia d'anni, in quale passemu per una larga varietà di circustanze polaritarie, sviluppemu spiritualmente, è prosperemu spiritualmente, in ordine à un certu puntu, quandu u nostru apprendimentu individuale è... Una volta u prucessu di crescita hè statu finitu, pudemu dinò manifestà / campà una cuscenza di a nostra divinità cumpleta, accumpagnata da abbundanza, pace, amore, saviezza è naturalità. Stu prucessu affetta ogni persona, sì, in fondu ogni persona passa per stu prucessu, ancu s'ellu ùn anu ancu pussutu identificà cun ellu in ogni modu è ùn anu ancu sviluppatu alcuna cuscenza di stu prucessu generale. U prucessu hè quantunque imparable, sempre presente è hà pigliatu caratteristiche più forti dapoi anni. A fase attuale di u ghjornu di u portale, chì, cum'è digià citatu in l'ultimi ghjorni, hè carattarizatu da una qualità energetica incredibilmente purificante, pò esse accumpagnata da un immensu prugressu. Quessi sò energie chì sguassate cumplettamente à traversu u nostru sistema, chì hè per quessa chì dopu pudemu sperienze stati di cuscenza in quale una larga varietà di cunflitti è disaccordi sò purtati à a superficia. U stessu s'applica, sicuru, à i stati armoniosi in quale pudemu sperienze un altu è sentu veramente liberatu. Tuttu pò esse sperimentatu in questu sensu, soprattuttu estremi. A nostra energia di u core pò ancu esse assai in u primu pianu, perchè l'apertura di i nostri cori ghjoca un rolu immensu impurtante in l'età attuale di u svegliu spirituale (cum'è spiegatu in questu articulu: U nostru core cum'è una porta dimensionale). In ultimamente, spessu ci truvemu in situazioni di vita in quale ci permettemu di esse abbattuti da e nostre strutture EGO è, in u risultatu, abbandunemu completamente a nostra energia di u core. Hè un cunflittu enormu trà u core è u nostru EGO chì si svolge in i parti più internu di ogni persona è hè simbolicu per noi. Guerra trà a luce è a bughjura (cù prucessi internu o currispundenti ancu in sfondate).

Per esse a pace in u mondu, i populi anu da campà in pace. Per ch'ellu ci sia a pace trà i populi, e cità ùn deve micca suscitarà una contru à l'altru. Per esse a pace in e cità, i vicini anu da capiscenu. Per esse a pace trà i vicini, ci vole à esse a pace in casa propria. Per esse a pace in casa, ci vole à truvà in u so core. - Lao Tzu..!!

Dapoi parechji anni, a nostra energia di u core hà guadagnatu più è più di a manu superiore (per via di u cambiamentu spirituale) è simu in u prucessu di liberà da a prugrammazione antica. Tuttavia, stu prucessu pò esse à volte assai discordante, perchè per via di sta forte influenza ci sò sempre situazioni in quale u nostru EGO (si pudia ancu parlà di vechja prugrammazione, cunflitti, etc) hà un effettu pienu è chì in fine sempre porta à cunflitti. In modu persunale, aghju sperimentatu stu prucessu in una manera assai forte, ma aghju sentu, soprattuttu in l'ultimi mesi, una forte apertura di u core è, soprattuttu, una pienezza chì vene cun ellu. In ogni casu, si trovanu ancu situazioni opposte, cum'è aieri sera dopu avè finitu di scrive l'articulu di l'energia di ogni ghjornu è dopu avè avutu un forte cunflittu in a mo mente in u lettu (EGO - core ?!). A causa di a mo malatia di corta durazione (influenza, più nantu à questu in questu articulu), chì, à a mo sorpresa, hà finitu in un climax à questu puntu (appropritatu - cunflittu internu + friddi severi), Per quessa, aghju sperimentatu una notte estremamente disturbante, ma quantunque, almenu in retrospettiva, a notte di purificazione (incidentamente, avà mi sentu ricuperatu di novu, a cundizione malata hè stata guasi superata). In cunclusioni, possu dì solu chì sta situazione (puderaghju parlà solu per mè personalmente) hà fattu a situazione energetica di purificazione attuale assai chjaru per mè. Hè un tempu speciale è pudemu sperienze circustanze assai clarificanti. Tuttu hè focu annantu à a nostra guariscenza è diventanu sanu. Cù questu in mente, stà sanu, felice è vive una vita in armunia. 🙂

Sò ringraziatu per ogni sustegnu 🙂 

Daily Joy u 12 di ferraghju 2019 - "Maestru, chì fate per rilassate?" - Anecdota buddista
gioia di a vita

Lascia un Comment