≡ Menu
energia di ogni ghjornu

L'energia di ogni ghjornu di l'oghje u 01 di Maghju di u 2022 hà da esse principarmenti in u terzu è dunque l'ultimu mese di primavera di maghju. Questu ci porta à u mese di a fertilità, l'amore, a fioritura è, sopratuttu, u mese di u matrimoniu. A natura cumencia à fiurisce à u so pienu, i fiori è i fiori appariscenu in u so splendore cumpletu è in certi casi ancu i bacchi lentamente, ma sicuru, cumincianu à furmà. U nome Mai si riferisce ancu à a dea Maia chì hè strettamente cunnessu o currisponde à a dea di a fertilità "Bona Dea". Ebbè, l'alta primavera di u mesi hè sempre intruduciutu in modu adattatu cù u Festival Beltane.

A festa di u grande matrimoniu

A festa di u grande matrimoniuCum'è ieri Articulu di l'energia ogni ghjornu Comu diciatu, Beltane era è hè essenzialmente celebratu da l'ultimu ghjornu d'aprile à u primu di maghju (i ghjorni prima è dopu sò ancu attribuiti à questu è utilizatu ritualmente). Quella notte, grandi fuochi di purificazione sò stati accesi cù quale a ghjente vulia caccià, o piuttostu pulisce, energie scure, fantasmi è vibrazioni generalmente stressanti. In listessa manera, sti dui ghjorni in particulare eranu cunsiderati a festa di u grande matrimoniu o a festa di u matrimoniu santu, in quale u focu era nantu à l'unione di l'energii masculini è femini. A fusione sacra è, soprattuttu, a fertilità chì l'accumpagnavanu sò stati onorati. Per quessa, oghje ancu rapprisenta a fusione di e nostre parti internu femine è masculine. In questu cuntestu, ognunu hà e duie parte in sè stessu. Comu regula, una qualità di energia hè presente in eccessi, mentri l'altru hè utilizatu significativamente menu, chì essenzialmente porta à una mancanza di equilibriu internu o ancu rapprisenta una mancanza di equilibriu internu. Vogliu ancu cità Lao Tzu à questu puntu:

"Tutte e cose anu u femminile daretu à elli è u maschile davanti à elli. Quandu l'omi è a femina si combinanu, tutte e cose ghjunghjenu l'armunia ".

In fine, hè cum'è tuttu in a vita. À u core, l'integrità, a perfezione è l'unificazione di tutte e strutture dualitarie prevalenu. In ogni casu, sia maschile è femina, luce è ombra o ancu dentru è fora, avemu sempre tendenu à seguità unu di i poli o ancu vede u mondu in siparazione, mentre ignurà chì tuttu hè unu è sopratuttu ciò chì simu Ùn sò solu cunnessi. à tuttu, ma tuttu esiste ancu in noi. Ci sò sempre dui lati di a listessa munita. E ùn importa micca quant'elli ponu esse diverse sti lati, tramindui rapprisentanu u sanu o, in questu esempiu, a munita sana.

L'energii di maghju

L'energii di maghjuEbbè, in fine di maghju hè sempre cuminciatu cù una celebrazione estremamente significativa è, soprattuttu, energicamente preziosa. Hè l'iniziu di un mesi assai speziale, chì dopu ci porta in i mesi più caldi o più assulanati, allughjendu a strada à a massima abbundanza. In e prossime settimane, u focu sarà nantu à u nostru amori di sè stessu è, sopratuttu, a manifestazione di un statu internu più pienu, più pregnant. In questu cuntestu, ùn ci hè guasi un mesi in u quale parechji matrimonii si facenu cum'è, per esempiu, in maghju. Amassi noi stessi è, soprattuttu, marità, campendu a megliu versione di noi stessi è sentenu cumpletu, sti aspetti seranu avà sempre più in primu pianu. In ultimamente, duvemu definitivamente perseguite sta qualità energetica. In questu riguardu, ùn ci hè micca un mezzu più forte di guariscenza di u mondu ch'è di principià à guarì è, sopratuttu, amà noi stessi, perchè u nostru statu internu si trasferisce sempre à u mondu esternu è ghjunghje ancu à tutta a mente cullettiva (simu cunnessi à tuttu). E postu chì e cose sò attualmente assai tempestose in u mondu è a situazione glubale in particulare hè diventata sempre più seria è avemu ancu bisognu à esse preparatu per circustanze precarie (artificialmente creatu inflazione cum'è un signu - iperinflazione - colapsu economicu), hè più impurtante chè mai chì cuminciamu à guarì noi stessi è dunque u mondu. Allora celebremu oghje u Festival Beltane è immersemu in a massima ligerezza. Tuttu vole esse rinnuvatu. Cù questu in mente, stà sanu, felice è vive una vita in armunia. 🙂

Lascia un Comment