≡ Menu
energia di ogni ghjornu

Cù l'energia di ogni ghjornu oghje u 23 d'Aostu di u 2023, ricevemu principarmenti l'influenzi di un cambiamentu solare maiò, perchè u sole cambia da u segnu di u zodiacu Leo à u segnu di u zodiacu Virgo. Cusì, un novu ciclu è cusì ancu una nova stagione hè cuminciatu (u Virgo natu celebrà u so anniversariu di novu). In a fase di Virgo, l'aspetti completamente diffirenti di u nostru esse sò illuminati. In questu cuntestu, u sole hè sempre per u nostru propiu terrenu, vale à dì per a nostra essenza interna, è per quessa, cù u rispettivu signu di u zodiacu, certe proprietà in u nostru campu sò indirizzate.

Sole in Vergine

energia di ogni ghjornuIn a fase di Virgo chì avà principia, a nostra cuscenza di a salute serà assai in primu pianu. U signu di u zodiacu Virgo hè sempre assuciatu cù rispunsabilità per i nostri corpi. Invece di cascà in stati di caosu, di malatia è di dipendenza, u signu di u zodiacu Virgo ci vole incuragisce à ristabilisce un modu di vita sanu cù abitudini chì prumove a guariscenza. Per questu mutivu, durante a fase di Virgo, parechji stati sò illuminati da a nostra parte, in quale lasciamu e strutture tossiche o disarmoniche vene à a vita. Questu hè esattamente cumu si deve esse campatu assai ordine è, soprattuttu, un sensu di rispunsabilità. Sia a rispunsabilità per u nostru corpu, per e nostre azzioni o in generale per e nostre circustanze, in i prossimi quattru settimani apparisceranu aspetti di u nostru esse chì volenu esse cunciliati. Appropritamente, a Vergine ci mostra ancu chì noi stessi simu i creatori di a nostra propria realità è per quessa hè SOLO a nostra rispunsabilità è u putere di lascià una nova realità basata nantu à a guariscenza si manifesta.

Mercuriu torna retrogradu

Per d 'altra banda, u Mercuriu d'oghje serà retrogradu finu à u 15 di settembre in Vergine. In cunsiquenza, innumerevoli stili di vita stressanti è soprattuttu malsani da a nostra parte anu ancu sperienze una forte illuminazione. Dopu tuttu, Mercuriu significa a cunniscenza, per i nostri sensi, per a nostra cumunicazione è in ultimamente per a nostra espressione di esse. In sta fasa chì principia avà, seremu dunque sottumessi à una prova drastica è tutte e cundizioni di vita innaturali saranu sempre di più in u palcuscenicu da pudè trasfurmà. In essenza, avà serà tuttu nantu à i nostri aspetti di salute, cù a manifestazione di un ordine di basa cumplettamente novu in a nostra vita. Tuttu vole esse strutturatu. Questa energia pò ancu avè un forte impattu nantu à u nostru pensamentu, chì ci pruvucarà à omette analiticamente è decisivamente e cose chì prima stavanu in modu di una struttura di vita sana. Per d 'altra banda, ùn duvemu micca principià novi prughjetti in questa fase è ùn duvemu micca firmà nè cuntratti. Affruntà e decisioni invece di affruntà e cose deve esse a nostra prima priorità in questa tappa. Cù questu in mente, stà sanu, felice è vive una vita in armunia. 🙂

Lascia un Comment