≡ Menu

L'energia di ogni ghjornu oghje u 12 d'Aostu di u 2019 hè principalmente furmatu da a Luna in Capricornu (U cambiamentu hè accadutu ieri matina à 06:31), chì ùn pudemu micca solu esse aperti à i nostri prucessi mentali più prufondi (facemu cunflitti interni), ma pudemu ancu esse estremamente cuncentrati, persistenti è, soprattuttu, duti.

Esperienze spirituali profonde

Per d 'altra banda, una circustanza estremamente trasformativa prevale sempre, vale à dì chì noi stessi simu sottumessi à teste prufonde è pudemu pulizziari assai in u prucessu (noi, se ne necessariu, cunflitti interni ecc. ammette / fà cuscenza). A qualità attuale di u tempu hè dunque diventata assai più intensa è ponu esse sperimentati novi punti culminanti. Dopu tuttu, a fase attuale hè diventata più gigantesca ogni ghjornu per via di a rapida espansione intellettuale cullettiva è l'aumentu di freccia assuciatu sò enormi. Nisun dui ghjorni sò listessi è tuttu ciò chì pò esse sperimentatu hè massivamente approfonditu. In questu cuntestu, aghju sperimentatu ancu mè stessu - cù persone assai maravigliose (salutami tutti) un weekend assai trasformativu è per quessa spirituale. In questu sensu, aghju ancu viaghjatu in Turingia da ghjovi à dumenica. Avemu assistitu à un seminariu (in quale u tema di l'acqua era in primu pianu) è accumpagnatu questu cù un sughjornu in a furesta, vale à dì chì avemu passatu u ghjornu in campeghju inseme in una furesta circundante. In quantu à questu, avemu ancu attrattu intuitivamente un locu magicu assai, assai prufondu in a furesta (scupertu cumplettamente intuitivamente - eramu attratti da u locu è u locu ci hà attrattu). Avemu scupertu una vechja casa di caccia abbandunata, induve, da una banda, innumerevoli quantità di legnu sò stati accatastati (Questu significava chì avemu avutu abbastanza legna ogni notte), da l'altra parte ci era un bloccu di toilette, banche è ancu una surgente di furesta. A sensazione era indescrivibile ogni notte (Seminariu di ghjornu, furesta à a sera). Da una banda, tuttu pareva assai tranquillu è "cugu" (Stà in u prufondu in a furesta - senza u focu di campa ùn puderebbe vede nunda è luntanu da a surgente di a furesta si senti solu i soni di a furesta), per un'altra banda, u sughjornu era assai misticu, a terra è calmante.

Respirà prufonda in a furesta significa respira in u vostru spiritu. – Klaus Ender..!!

In questu sensu, avemu ancu praticatu "rituali" eccitanti inseme - per esempiu, tutti si tenevanu e mani è poi canticchiavanu "Om" inseme (era veramente misticu). Altrimenti ci sò stati assai conversazioni prufonde è assai ritirati. U cunfrontu cù vechji mudelli è strutture era ancu un focusu forte. Almenu, a prufundità è u silenziu di u boscu hà purtatu assai in noi - fora di u fattu chì ùn avemu micca avutu cuntattu cù l'altri persone, perchè ùn ci era pocu ricezione di u telefuninu, per esempiu. Tutta l'esperienza di u weekend hè stata dunque assai prufonda è incredibbilmente inspirante. Ancu s'è tuttu era assai, assai intensu, era una di e sperienze più intense di sempre (solu u cambiamentu da seminariu à furesta). Ebbè, sta sperienza (Scopre a vostra propria zona di cunfortu) era accumpagnatu da una prufundità incredibile è tutti sapemu chì inseme liberavamu energia incredibile. In ultimamente, sta sperienza riflette ancu l'umore trasformativu massivu prevalente (cum'è l'internu cusì fora - ciò chì succede in tè succede ancu in u mondu esternu è più ne simu cuscenti, più forte hè questu aspettu) è ancu m'hà fattu capisce quantu intensi sò i ghjorni attuali, incomparabile cù qualcosa. Per questu mutivu, oghje cuntinueghja cù questu è ùn sarà micca livellu in termini di intensità. Tuttu pò esse sperimentatu in noi. Cù questu in mente, stà sanu, felice è vive una vita in armunia. 🙂

 

Lascia un Comment