≡ Menu

L'energia di ogni ghjornu d'oghje u 09 di marzu di u 2018 hè carattarizatu in particulare da Jupiter, chì s'hè tornatu retrogradu à 05 ore 45 di sta mane è da tandu hà sappiutu purtari noi mumenti chì sò accumpagnati da furtuna o mumenti di felicità (hè retrogradu finu à maghju). 10). In questu sensu, Jupiter hè ancu tradiziunale cunsideratu un "pianeta furtunatu" assuciatu cù ogni tipu di qualità speciale. Il défend donc la réputation dans son ensemble, Successu, felicità, ottimisimu, ricchezza, crescita, prosperità, ma ancu per a filusufìa è a ricerca di u significatu di a vita.

A furtuna hè da a nostra parte

A furtuna hè da a nostra partePer d 'altra banda, per via di Jupiter retrogradu, pudemu ancu interrugà a nostra propria circustanze di vita, chì sò basati principarmenti nantu à a disarmonia, è trattà intensamente cù queste circustanze. Quistioni cum'è: "Perchè ùn aghju micca u mo scopu?", "Quale hè u mutivu di u mo soffrenu?", "Perchè ùn aghju micca successu?", "Perchè ùn possu micca truvà un cumpagnu?" Aghju una mancanza di l'amore di sè stessu?" o "in chì puntu stanu in u modu di a mo propria autorealizazione?" Puderia dunque vene in prima. Cumu l'anu dettu in unu di i mo ultimi articuli energetichi di ogni ghjornu, a felicità ùn hè micca qualcosa chì vene à noi per casu (ùn ci hè in generale micca una coincidenza, solu cause è effetti), ma a felicità hè assai più un pruduttu di u nostru spiritu di creazione. o per esse precisu ancu u risultatu di un statu di cuscenza equilibratu è felice (ùn ci hè manera di felicità, esse felice hè u modu). Per questu mutivu, in i ghjorni à vene ùn pudemu micca solu sperienze circustanze per via di quale avaristi una volta di pudè manifestà una felicità è gioia aumentata in a nostra vita, ma pudemu ancu ricunnosce circustanze di vita sustinibili, cumpurtamenti, mudelli di pensamentu, credenze è cunvinzioni chì stamu in u modu di a nostra propria felicità in a vita. In ultimamente, Jupiter retrogradu ci dà un tempu ottimali per maturà noi stessi. In u risultatu, a nostra autorealizazione puderia ancu esse in prima linea, è ancu a creazione assuciata di una vita per avè più auto-amuri. Ebbè, fora di quessa, ci ghjunghjenu duie altre custellazioni, o piuttostu una custellazione lunare, à dì un quatratu (squared = rapportu angulare disarmoniu 90 °) trà a luna è Nettunu (in u segnu zodiacu Pisces) hè entrata in vigore à 02:52 a.m. in a notte, chì significa chì simu temporaneamente puderia avè reagitu dreamily, passively, self-deceptively, unbalanced è oversensitively.

L'energia di ogni ghjornu d'oghje hè particularmente influinzata da Jupiter, chì à u turnu si n'andò retrogradu à 05:45 a.m. è da tandu hà purtatu a nostra felicità in a vita in prima..!!

Siccomu l'influenzi di sta custellazione eranu principarmenti assai efficace à a notte, sta matina ùn serà micca necessariamente affettata da questu. Altrimenti, simu sempre influinzati da a luna in u signu di u zodiacu Sagittarius (temperament & impulsività). Da 12:19 p.m. una fase di mezza luna ci ghjunghjerà. Crescent moons in u signu di u zodiacu Sagittarius pò purtà à difficultà famigliali è inconvenienti generale. Tuttavia, ùn duvemu micca lascià chì questu ci affetta troppu, perchè l'influenzi di Jupiter retrogradu sò assai prisenti, per quessa chì a nostra felicità in a vita, una spinta per a cunniscenza superiore è u successu puderia esse in u primu pianu oghje (in fondu ancu per un mesi). ). Cù questu in mente, stà sanu, felice è vive una vita in armunia.

Vulete susteneci ? Allora cliccate QUI

Star Custellations Fonte: https://www.schicksal.com/Horoskope/Tageshoroskop/2018/Maerz/9

Lascia un Comment