≡ Menu
energia di ogni ghjornu

L'energia di ogni ghjornu di u 05 di ferraghju di u 2019 hè carattarizatu da una banda da l'influenzi persistenti di a nova luna d'ieri in u segnu zodiacale Aquarius è, da l'altra banda, da a qualità di basa energetica impulsiva di espansione di a cuscenza generale (attribuita à un aumentu di a freccia di u nostru sistema solare / pianeta è à causa di u sviluppu spirituale massivu - più persone portanu un pensamentu in sè stessu, più forte stu pensamentu si manifesta in u cullettivu.). Impulsivu hè ancu a parolla chjave quì, perchè i ghjorni attuali di u 2019 sò cusì impulsivi chì innumerevoli novi perspettivi, pussibulità è, soprattuttu, stati di cuscenza ponu è anu ghjuntu finu à noi.

Ci hè datu più è più

Tempi impulsiviÀ u so core, tuttu hè basatu annantu à a cuscenza è noi umani, cum'è esseri spirituali / mentali noi stessi, pudemu cambià i nostri stati di cuscenza. Iè, in fondu simu capaci di immersi in un pocu spaziu di tempu in stati spirituali chì sò carattarizati da l'abbundanza, a saviezza è, in generale, un sentimentu basicu pusitivu. A causa di a qualità energetica di basa impulsiva è assai tempestosa, pudemu ancu sperimentà cambiamenti permanenti in diversi stati di cuscenza, una circustanza chì m'hà accadutu assai spessu in l'ultime settimane (menzionatu uni pochi mesi fà - Mentre un mumentu era emotivamente assai disgustatu è mi sentu debbule à l'internu, u mumentu dopu era cum'è una persona nova è sperimentatu un sentimentu di libertà da a preoccupazione è l'amore - a capacità di immergessi immediatamente in novi stati hè solu. qualcosa chì avete datu à ogni persona). Attualmente aghju avutu qualcosa di simile, ma hè largamente in relazione cù una oscillazione trà l'abbundanza è a mancanza, cù l'abbundanza predominante (Di sicuru, prima ci era ancu una oscillazione trà l'abbundanza è a mancanza, ma sta volta hè più diretta, vale à dì sta volta l'aghju in relazione direttamente à l'abbundanza è a mancanza.). In generale, aghju un sintimu di basa pusitivu è sapemu in mè stessu chì tuttu ciò chì vogliu mi serà datu per via di l'abbundanza all-pervading (chì ùn hè micca solu dispunibile per ogni persona s'ellu si apre à questu, ma hè ancu sempre quì. ) bisognu o ciò chì vogliu sapè.

A vostra mente hè un strumentu, un strumentu. Hè utile per certi travaglii, è quandu sò finiti, si spegne torna. In realtà, l'ottanta à u novanta per centu di u pensamentu di a maiò parte di a ghjente ùn hè micca solu inutile è ripetitivu, ma spessu cusì disordinatu è negativu chì hè ghjustu dannusu. – Eckhart Tolle..!!

Ùn hè micca una aspettativa, ma piuttostu una internu A SAPERTURAHè cusì, chì significa chì sperimenta automaticamente e circustanze / cundizioni currispundenti. Calchì volta mi sperienze cundizioni currispundenti in un periodu assai cortu di tempu.

Abbundanza o mancanza - a scelta hè a nostra

Abbundanza o mancanza - a scelta hè a nostraTuttavia, succede ancu chì aghju un mumentu di dubbitu (Lasciate chì a mo mente mi dice chì qualcosa ùn serà micca sperimentatu perchè ùn hè micca pussibule → mancanza) è attrae prestu a mancanza è l'"esperienze di abbundanza" desiderate ùn riescenu à materializà (aghju allora l'effetti di u mo limitu mentale temporale). I ghjorni attuali sò dunque sempre affascinanti è ponu implica una larga varietà di cundizioni. Una larga varietà di impulsi ponu ghjunghje à noi in un pocu spaziu di tempu è, in l'attuale "tempu di sconvolgimentu", un ghjornu o ancu un mumentu pò vene quandu avemu avutu un cambiamentu fundamentale in u nostru statu mentale.riflettemu nantu à noi stessi è di colpu capiscenu i nostri mudelli → liberazione, o legittimisimu una credenza completamente nova in a nostra mente da un mumentu à l'altru.). Semu sempre andendu versu una liberazione di i nostri cori. A manifestazione di l'energia di u nostru core hè diventata sempre più impurtante è ci dà più è più impressioni di una vita basata nantu à abbundanza, amore, energia di vita, vitalità è pace. Tuttu hè in e nostre mani perchè simu i creatori di a nostra vita è pudemu sceglie s'ellu sperimu l'abbundanza o a mancanza, s'ellu creamu cundizioni di vita distruttive / chjude o armoniose / aperte. Di sicuru, ci hè un cambiamentu seriu in u sfondate, senza dubbitu, è più è più persone si sveglianu, vale à dì a prosperità spirituale è spirituale, accumpagnata da l'apertura di i nostri cori, diventa sempre più manifestu. In u listessu modu, pudemu esse sempre più cunfruntatu cù mudelli basati nantu à a mancanza è a distruttività, solu perchè l'alta frequenza planetaria fundamentale (a transizione à 5D), i nostri mudelli sò trasportati in a nostra cuscenza di ogni ghjornu, ma questu ùn significa micca chì avemu da rinunzià u nostru putere o succumb à ellu per un longu periodu di tempu finu à chì i mudelli sò sbulicati. Avemu sempre a scelta è pudemu ottene è sperienze cose incredibili per via di a fase speciale chì tutta l'umanità hè attualmente. Pudemu ancu bagnà cumplettamente in l'abbundanza all-pervasive è attrae tuttu in a nostra vita chì vuleriamu sperienze, soprattuttu se sapemu chì noi, cum'è esseri / creatori divini, pudemu manifestà tuttu cù l'aiutu di e nostre capacità spirituali.

Qualchidunu chì hè identificatu cù a so mente piuttostu chè cù a so vera forza, u sè più profondu arradicatu in l'essere, averà a paura cum'è un cumpagnu constante. – Eckhart Tolle..!!

U nostru core dice sì, funziona, hè pussibule, pò esse sperimentatu / rializatu, hè ghjustu, tuttu vene → abbundanza, a nostra mente à u turnu dice micca, chì ùn hè micca pussibule, chì ùn hè micca pussibule, chì ùn pò micca esse manifestatu / rializatu , nunda hè ghjustu à u mumentu, ùn aghju micca ottene nunda → Carenza. Uniscemu dunque à u cambiamentu è l'impulsi di apertura di u core chì venenu cun ellu è creanu una vita basata nantu à l'abbundanza, a pace è l'amore. Ancu s'ellu hè difficiule di ricunnosce à volte, soprattuttu quandu si sperienze stati dolorosi di cuscenza, hè più faciule ch'è mai. Pudemu ghjunghje è creà qualcosa, QUALCHE COSA. Ùn ci hè micca limiti per noi stessi, salvu quelli chì ci imponemu, ma pudemu rompe questi limiti. Cù questu in mente, amichi, stà sani, felici è vive una vita in armunia. 🙂

Sò ringraziatu per ogni sustegnu 🙂 

Joy of the day on February 05th, 2019 - A dimensione incommensurable di a cuscenza
gioia di a vita

Lascia un Comment