≡ Menu
ghjornu di u portale

Dumane hè ghjuntu u tempu è ghjunghjemu à u terzu è ultimu ghjornu di u portale (ghjorni di u portali = ghjorni previsti da i Maya nantu à quale ci ghjunghjenu a radiazione còsmica aumentata) di questu mese. Per quessa, dumane serà un ghjornu chì forti influenze energetiche ci ghjunghjeranu è, in u risultatu, o ci sentimu assai energici, dinamichi è svegliati, o seremu piuttostu depressu è fora di sorte. Chì succede Di sicuru, dipende prima di noi stessi è l'usu di e nostre capacità mentali è in segundu nantu à l'orientazione di u nostru statu mentale.

L'ultimu ghjornu di u portale di stu mese

Forti energie dumaneIn ultimamente, i ghjorni di u portale serve u nostru sviluppu mentale è spirituale, perchè l'energii entranti sò rispunsevuli di assicurà chì u velu à a nostra propria fonte o à u nostru stessu esse internu (a nostra ànima) hè significativamente più sottile. A causa di u forte aumentu di a freccia planetaria, avemu ancu sperimentatu un aumentu di a nostra propria frequenza. Questu significa chì tuttu u nostru sistema mente / corpu / spiritu prova d'adattà à a situazione di frequenza aumentata, chì significa chì i cunflitti interni sò spessu trasportati in a nostra cuscenza di ogni ghjornu, perchè sò i nostri cunflitti interni (discrepancies mentali) chì mantenenu u nostru statu di cuscenza. à una freccia bassa, - vale à dì chì i pinsamenti negativi è l'emozioni sò di una natura di freccia bassa, e persone chì soffrenu ogni ghjornu creanu una circustanza di bassa frequenza. Per pudè stà à una freccia alta, hè impurtante avè una orientazione spirituale chì hè pensata per l'armunia, a gioia è a pace. In questu cuntestu, l'amore hè un sintimu chì pò mantene u nostru statu di freccia alta, almenu quandu l'amore hè attualmente manifestatu / presente in a nostra mente. In ultimamente, ci sentimu veramente energizati perchè l'energie luminose chì genera benefiziu u nostru propiu benessiri. Quasi tutti l'anu sperimentatu in un certu puntu, per esempiu quandu eranu in amore. A sensazione chì ci hà causatu ci hà fattu spensierati, felici è assai soddisfatti. Tandu ci sentimu "lugeri", dinamichi è sintimu l'alta freccia in quale ci truvamu.

L'amore hè l'energia più putente in l'esistenza, per quessa chì un core apertu (chakra di u core) hè assai benefica per a nostra propria fioritura mentale è emotiva. In u risultatu, ùn avemu micca solu sviluppatu un amore per noi stessi, ma ancu per a natura è u mondu animale (prughjettemu u nostru amore nantu à u mondu esternu)..!!

Una persona chì à u turnu sperimenta u soffrenu, per esempiu, hè assai tristu per via di una separazione, à u turnu senterà l'effetti di a freccia bassa. L'energie pisanti allora ci facenu lenti, improduttivi è ancu ci facenu sentu paralizzati. Ebbè, oghje puderia esse assai inspirante o esausante per l'influenzi di i ghjorni di u portale.

Forti energie dumane

ghjornu di u portaleU nostru statu di frequenza attuale ghjoca un rolu impurtante, ma ancu cumu si tratta di l'energie entranti o di a nostra orientazione mentale attuale. Comu digià citatu in l'articulu di l'energia di ogni ghjornu (26 di ferraghju), attraemu in a nostra vita ciò chì simu è ciò chì pensemu, chì currisponde à u nostru carisma attuale è ancu a nostra orientazione spirituale. Di sicuru, u nostru sistema di mente / corpu / spiritu reagisce à l'influenzi forti (l'energii sò processati), ma questu ùn hà micca bisognu di mette fora di l'azzione è pudemu avè un ghjornu assai pusitivu, soprattuttu s'ellu simu in un ghjornu di u portale sò in un umore pusitivu - u nostru sintimu puderia esse intensificatu.

A causa di a nostra putenza creativa mentale, noi umani simu i creatori di e nostre circustanze, è poi pudemu sceglie per noi stessi chì tipu di statu di cuscenza o quale orientazione mentale deve esse manifesta. Di regula, tocca à noi s'ellu si lasciemu manifestà a gioia è a felicità, o u soffrenu è a mala sorte.. !!

Per quessa, duvemu ancu aspittà à dumane è accettà l'energie cum'è sò. Cumu l'aghju dettu, dipende di noi s'ellu guardemu tuttu da una perspettiva pusitiva o negativa, s'ellu si tratta di a circustanza positivamente o ancu negativamente. Semu i diseggiani di u nostru propiu destinu, i creatori di a nostra propria realità è generalmente pudemu sceglie cumu si tratta di a vita. Cù questu in mente, stà sanu, felice è vive una vita in armunia.

Vulete susteneci ? Allora cliccate QUI

Lascia un Comment