≡ Menu
Tod

A vita dopu a morte hè impensabile per certi persone. Hè presumitu chì ùn ci hè più vita è chì a so propria esistenza cessà cumplitamenti quandu a morte accade. Si entra tandu in un cusì chjamatu « niente », un « locu » induve nunda ùn esiste è a so esistenza perde cumplettamente u sensu. In ultimamente, però, questu hè una fallacia, una illusione, causata da a nostra propria mente egoista, chì ci mantene intrappulati in u ghjocu di a dualità, o megliu, da quale ci permette di esse intrappulati in u ghjocu di a dualità. A visione di u mondu d'oghje hè distorta, u statu cullettivu di a cuscenza hè annebbiatu è ci hè nigatu a cunniscenza di e dumande fundamentali. Almenu questu era u casu per un tempu assai longu. Sempre più persone capiscenu ciò chì hè u misteru apparente di a morte è facenu scuperte rivoluzionarie in questu sensu.

Un cambiamentu cosmicu

U misteru di a morteU mutivu di stu sviluppu subitu di u spiritu umanu hè basatu annantu à una interazzione còsmica unica chì aumenta assai u statu cullettivu di cuscenza ogni 26.000 5 anni. Per mezu di sta forte espansione cullettiva di a cuscenza, chì hè ancu spessu chjamata cum'è a realizazione di un statu di cuscenza tridimensionale, a situazione planetaria hà da migliurà drasticamente, i pòpuli si ritroverà di novu è e visioni di u mondu orientati à materiale seranu scartate. L'omu ritrova u so modu di ritornu à a natura, s'impegna profondamente cù a so propria cuscenza, studia di novu e so origini è vene cusì à una cunniscenza impurtante di sè stessu in quantu à e grandi dumande di a vita. In questu cuntestu, stu sviluppu hè veramente cuminciatu u 21 di dicembre di u 2012. Da tandu, l'umanità hà sperimentatu un risvegliu spirituale massivu, un prucessu chì deve esse cumplettamente cumpletu da u 2025, o da allora l'età d'oru duveria ghjunghje, una età in quale a pace globale prevalerà. In questa età ùn ci sarà più suppressione di u statu cullettivu di cuscenza. L'energia libera serà dispunibule per tutti è u nostru pianeta si ritruverà da u caosu creatu prima deliberatamente. A ghjente hà da capisce di novu chì sò intrinsecamente immortali, esseri spirituali. Vistu cusì, ùn ci hè nè morte, nè nunda, un locu induve ùn esisti più, à u cuntrariu, ùn ci hè nunda.

U corpu di una persona pò decadenza, ma e so strutture intangibili cuntinueghjanu per sempre. A so ànima ùn pò mai sparisce..!!

Quandu mori, sicuru, perdi a vostra cunchiglia fisica, ma u vostru spiritu, a vostra ànima, cuntinueghja à esiste. In fine, ùn ci hè micca a morte, ma l'entrata in l'oltretomba. (Stu mondu / al di là di -, tracciatu à una lege universale: u principiu di polarità è sessuale). Questa entrata hè accumpagnata da un cambiamentu massiu di frequenza. Per mezu di u distaccu mentale / mentale di u corpu, unu sperienze un cambiamentu drasticu in a vita, chì à u turnu porta à un aghjustamentu di a nostra propria freccia di vibrazione. Dunque ùn morimu micca, ma avemu solu l'esperienza di l'ingressu in un altru mondu, un mondu familiar in quale campemu per via di u nostru ciclu di reincarnazione sò digià firmatu parechje volte. Dopu rinascemu dopu un certu "periodu di tempu" è sperienze u ghjocu di a dualità di novu. Stu ciculu hè mantinutu finu à chì avete attraversu stu ciculu Maestrà a vostra propria incarnazione, pò finisce.

Lascia un Comment