≡ Menu

L'energia di ogni ghjornu di u 07 di maghju di u 2019 hè carattarizata da a forte qualità energetica di basa cuntinua è hè dunque interamente dedicata à a nostra trasfurmazioni. Tuttu si dirige versu una ascensione cumpleta, vale à dì a maestria di noi stessi, chì à u turnu vene cù u spargimentu di tutte e nostre ombre, a creazione di una mente chì hè cumplettamente bagnata in luce è hà redimutu tutte e credenze distruttive è e credenze.

Cum'è una fenice chì nasce da e ceneri

Cum'è una fenice chì nasce da e ceneriPudemu dunque risurrezzione cum'è un fenice da a cendra, cum'è una bruca chì si trasforma avà in una farfalla. E profonde valli di bughjura chì avemu sperimentatu in l'ultime settimane è mesi (soprattuttu l'ultimi ghjorni(Ricunniscite tutti i segni chì u subconsciousu ci presenta, sia grati per elli è cunvertisce - rimpiazzà cù credenze pusitive), un statu pienu di luce è amore. Comu aghju dettu, tuttu nasce da a nostra imaginazione, tuttu hè basatu annantu à e nostre credenze è cunvinzioni, queste formanu a nostra esistenza, formanu a nostra realità è creanu novi cundizioni di vita (Attramu dunque circustanze cum'è un magnetu). Perditi in i prugrammi negativi ci taglia solu da ciò chì vulemu noi stessi, vale à dì l'abbundanza, a luce è l'amore. Per quessa, avemu sempre più cunfrontu cù idee currispundente disarmoniche da a nostra parte. Hè una prutezzione di u nostru subconsciousu chì ci indica à e cose chì ùn vulemu micca sperienze è ponu allora cumincià à rimpiazzà l'idea cù una idea armoniosa (Comu dissi, a nostra imaginazione hè a realità). Eh bien, à juste titre, la lune dans le signe du zodiaque Gémeaux pourrait également nous avantager (A luna hà cambiatu in u signu di u zodiacu Gemini à 05:40 a.m. quella notte), perchè e so influenze ponu dà un umore cumunicativu chjaru in generale. L'enfasi hè ancu nantu à a cumunicazione cù noi stessi, vale à dì chì pudemu avè più in cuntattu cù noi stessi è, dopu, verificate è corregge u nostru propiu cumpurtamentu. Ùn hè per nunda chì u dialogu cù sè stessu, è dunque u dialogu cù a so creazione, hè più impurtante.

Scurdate di l'idea di diventà qualcunu - site digià un capu d'opera. Ùn pudete micca esse migliuratu. Basta à ricunnosce, capisce. – Osho..!!

È più chjara, pura è, sopratuttu, più alta frequenza hè sta cumunicazione (in u più puri), più questu ci mostra a nostra chiarezza interna è forza. Cù questu in mente, risuscitate cum'è un fenice da e cendri. Cù questu in mente, stà sanu, felice è vive una vita in armunia. 🙂

Sò cuntentu di qualsiasi sustegnu ❤ 

Lascia un Comment