≡ Menu
energia di ogni ghjornu

Cù l'energia di ogni ghjornu d'oghje u 05 di ghjugnu, ci ghjunghjenu l'influenzi persistenti di a luna piena d'eri, chì sò sempre chjaramente notevuli è ci danu una direzzione currispundente. Per d 'altra banda, oghje u Venus direttu cambia da u segnu di u zodiacu Cancer à u segnu di u zodiacu Leo. A cuntrariu di u segnu Cancer, pudemu in a fase Venus / Leo portanu e nostre emozioni è ancu u nostru amore forte à u mondu esternu. Invece di ammuccià da questu, vulemu sprime u nostru amore internu mentre gode di a vita.

Venere in Leone

Venere in LeoneDopu tuttu, Venus ùn hè micca solu per l'amore è l'associu, ma ancu per u piacè, joie de vivre, arte, divertimentu è in generale per relazioni interpersonali speciale. In cumbinazione cù u leone, questu risultatu in una mistura in quale sentimu u forte impulsu di sprimà u nostru amore à u mondu esternu è, se ne necessariu, di passà belli ore cù i nostri amati. Dopu tuttu, in u signu di u zodiacu Leo pudemu tende à dimustrà u nostru amore dimustrativu. Per d 'altra banda, u leone và ancu in manu cù u nostru chakra di u core, chì hè per quessa chì in questa fase pudemu esse cunfruntati cù prublemi chì mantenenu u nostru core bluccatu o avemu in generale mumenti forti di apertura di u core. U sintimu di l'empatia pò esse forte presente, almenu serà più evidenti quandu i nostri cori sò aperti. In ultimamente, a fase di Venus / Leo serà assai impurtante per a cuscenza cullettiva, perchè u grande sbilanciamentu o caosu in u mondu hè un risultatu direttu di cori chjusi.

Apertura i nostri cori

Apertura i nostri coriRisentimentu, rabbia, timore, odiu, invidia, gelosia è altri sentimenti disarmoniosi portanu u nostru flussu di energia à un arrestu è creanu ancu un mondu fora in quale ùn hè micca amore, ma i sentimenti prima citati chì guadagnanu manifestazione. Ma in i nostri cori si trova a chjave per guarì u mondu. In ultimamente, u core hè ancu cunsideratu cum'è a sede di a nostra vera intelligenza. U quintu ventriculu esiste ancu in u nostru core, in quale u nostru pianu divinu hè direttamente incrustatu (Keyword: Dodecahedron - imaghjini di un esseri guaritu cumpletamente). Per d 'altra banda, u campu di u toru nasce direttamente da u nostru core, basicamente da u quintu ventriculu. Ebbè, s'è avemu l'amore in noi, se campemu l'amore veru, allora pudemu attruverà solu più circustanze basate nantu à l'amore. Hè dunque micca solu a forma più alta di energia, ma ancu a freccia chì pò veramente guidà u mondu à un statu più altu basatu in l'armunia. Tuttavia, spessu ci lasciamu duminatu da sentimenti cuntrariu, arrabbiamu rapidamente, ghjudichemu l'altri o pensanu male à qualchissia. Questi prucessi rapprisentanu una prugrammazione prufonda in u nostru campu chì mantene sempre l'aspetti di u nostru core bluccatu. Ebbè, in a fase attuale di Venus / Leo, i nostri cori sò indirizzati in prufundità è pudemu sperienze prucessi di purificazione in questu sensu. Una fase speciale hè dunque principiata. Cù questu in mente, stà sanu, felice è vive una vita in armunia. 🙂

Lascia un Comment