≡ Menu
eclissi lunare

Cù l'energia di ogni ghjornu di u 28 d'ottobre di u 2023, l'energia putente di l'eclissi lunare penumbrale ghjunghje à noi. L'eclissi di luna principia à 20:00, a luna entra dopu in a penumbra, à 21:30 a luna entra in l'ombra, u puntu massimu di l'eclissi lunare hè righjuntu à 22:14 è parte à 22:50. a luna forma l'ombra è à 00:28 a.m. l'eclissi finisce cumplettamente. Avemu avà cunfruntatu cù l'effetti pieni di sta qualità d'energia antica, chì ùn porta micca solu à circustanze stressanti. A cunclusione portarà à, vale à dì circustanze chì sò accadute u ghjornu di l'eclissi solare parziale duie settimane fà a nostra cuscenza di ogni ghjornu, sò stati mossi (u ciculu di l'eclissi), ma d'altra parte, innumerevoli strutture nascoste venenu à a superficia. Si tratta principalmente di cuscenza è di stabilisce una nova strada in a vita, perchè stu ciculu hè avà cumplettamente pavimentatu. Un novu caminu in a vita chì pò esse rializatu lascendu e circustanze vechji è dannusu.

E cose vechje venenu à a fine

eclissi lunareIn generale, l'eclissi lunare hè accumpagnatu da una energia fatale chì affetta u nostru sistema (è u cullettivu - u livellu glubale) s'indirizza à a prufundità è porta innumerevoli stati insoddisfatti à a superficia. Una rivista impurtante hè fatta in quale aspetti venenu à una cunclusione chì ùn si adattanu più à u nostru allineamentu di frequenza attuale è / o circustanze restanu chì sò à u turnu utili per u nostru prucessu di ascensione interna (a nostra realtà più prufonda hè purtata davanti à noi). Fendu cusì, una strada completamente nova pò esse fundamentalmente pavimentata chì ci porta à un novu statu di cuscenza. À u core, una FORZA ORIGINALE VERY POTENTE agisce nantu à tutti noi, purtendu u nostru prucessu di sviluppu à un novu livellu. Hè una putenza chì benefiziu tuttu u prucessu di ascensione cullettivu facendu visibili i pezzi ammucciati è, soprattuttu, micca cumpleti. È postu chì l'eclissi lunare tutale di l'oghje hè in u segnu zodiacale Taurus, seremu particularmente cunfruntatu cù prublemi induve cuntinuemu à stà in a nostra propria zona di cunfortu è ùn pudemu micca liberà da e prigiò vechje, strutture distruttive è orientazioni mentali incatenati. Si tratta di u nostru veru core, di u nostru veru esse è, sopratuttu, di e circustanze/aspetti chì vulemu veramente in a nostra vita.

Crià un novu futuru in u avà

eclissi lunareL'eclissi lunare in Taurus hè ancu fattu durante u nodu lunare crescente, chì hè per quessa, cum'è digià dettu, u focu hè nantu à u futuru. I prugrammi stressanti da u passatu sò dunque stati liberati cumplettamente in l'ultime duie simane per chì pudemu avà manifestà un novu modu di vita attraversu stu cambiamentu di a nostra mente. Si tratta dunque di creà un futuru assai più armuniosu è megliu per noi.Doppu tuttu, quandu si tratta di questu, ci hè una quantità infinita di realità è circustanze chì ponu esse sperienze. U futuru hè creatu da a nostra propria mente, in quale u nostru statu vibrazionale manifesta a realità chì hè più simile à a nostra propria mente o campu. Eppuru, per via di l'eclissi, i cunflitti da a nostra parte, ch'è no eramu mancu cuscenti o chì fermanu prufondamente ammucciati ma quantunque ci anu arrubbatu assai libertà è energia di vita, sò veduti è risolti. Purtendu i cunflitti, ghjunghjemu più indipendenza, auto-amore è armunia, vale à dì chì u nostru propiu statu di vibrazione cambia è in questu modu attraemu à turnu una nova realità, vale à dì una realità chì s'assumiglia à u nostru novu statu vibrazionale. A magia pura succede in u fondu chì ci vole à purtà à un novu livellu. In questu sensu, citaraghju ancu una sezione più vechja da u mo situ di novu:

"Una luna piena hè sempre a culminazione di u ciculu sole-luna. Une éclipse lunaire amplifie énormément l'effet d'une pleine lune. L'eclissi venenu in ciculi è sempre indicanu u cumpletu o u pinnacle di u sviluppu, accumpagnatu da a necessità di chjude, lascià, o lascià u passatu. Un'eclissi lunare hè cum'è una gigantesca luna piena. Se a luce torna dopu à l'oscurità massima, nunda ùn resta ammucciatu - a luna piena luminosa agisce cum'è un spotlight chì porta a luce in a bughjura.

Cos'è un'eclissi lunare?

Durante una eclissi lunare, a Terra si move trà u sole è a luna. Questu pò accade solu durante una luna piena. L'eclissi portanu un bloccu di luce. Marcanu u mumentu di sementa di un novu tempu, una nova qualità chì vole à sviluppà è cresce. A luna rapprisenta l'inconsciente, a nostra intuizione è l'instinti. L'eclissi di luna hà un impattu esternu minore cà l'eclissi di u sole. Quandu a luna eclissi, affetta u nostru inconsciente. Avemu guadagnatu insights in parti nascoste è split-off di l'anima chì ci ponu fà cuscenza di i nostri fundamenti più profondi. Hè per quessa chì pudemu avà diventà spaventosamente chjaru nantu à e cumplicazioni mentali, chì ponu purtà à a terminazione di strutture / cunnessione malsane. L'eclissi lunari ponu certamente innescà drammi di famiglia è relazioni. L'eclissi portanu cambiamenti fatali. Avemu avà l'uppurtunità di piglià a nostra vita in una nova direzzione ".

U ciclu di 2 anni

Ebbè, infine, ci vole à dì chì stu ciculu di l'eclissi finisce ancu una sezione chì principia dui anni fà cù a prima eclissi di maghju 2021. Temi o circustanze stressanti chì sò stati creati o vissuti per questu scopu è ùn anu micca ancu trovu l'armunia sò avà ghjunti à una grande cunclusione. Questa pò esse una situazione di travagliu insoddisfacente, una relazione stressante, un stilu di vita innaturale, una circustanza tossica in quale avete messu in sè stessu, o pò esse in generale credenze tossiche chì avemu avà diventatu cuscenti. Oghje hè dunque estremamente magicu è di grande impurtanza per a nostra prosperità individuale. Accogliamu dunque l'energie è rallegrimu in questa qualità energetica speciale. Cù questu in mente, stà sanu, felice è vive una vita in armunia. 🙂

Lascia un Comment

    • Anahato 1. Novembre 2023, 11: 34

      Grazie per tuttu u nostru amore

      rispondi
    Anahato 1. Novembre 2023, 11: 34

    Grazie per tuttu u nostru amore

    rispondi