≡ Menu

L'energia di ogni ghjornu di u 15 di Ghjennaghju di u 2019 hè sempre formata da a luna, chì a so volta hà cambiatu in u signu zodiacu Taurus ieri sera è ci hà dapoi datu influenze per via di quale pudemu aduttà una certa attitudine rilassata in generale è, se ne necessariu, significativamente più paziente. chè sò generalmente sintonizzati. Per d 'altra banda, a Luna Taurus favurizeghja l'umore chì ci facenu penseru nantu à a nostra vita L'altri populi puderanu reagisce è sò ancu più socievoli.

L'eclissi lunare totale à vene

A parte di queste influenze, vale a pena menzionate a qualità energetica assai forte attuale. Certamente, aghju avutu cun questu tema una volta è una volta per mesi, in realtà quasi ogni ghjornu, ma a natura speciale di sta fase energetica hè simplicemente estremamente pronunciata. Hè ancu affascinante quantu pudemu esse alluntanati da e strutture vechji / sustinibili è, sopratuttu, quantu ponu esse sperimentati i novi, vale à dì e novi cundizioni di vita, stati di cuscenza è umore mentale. L'annu novu hè digià duru è ci dà digià una qualità di basa chì si sente cum'è l'ombra di tutti i mesi precedenti (è certi di elli eranu estremamente viulenti - l'avete sperimentatu stessu). Si vede quantu avemu immersi in una fase cumplettamente nova è chì ritmu acceleratu hà pigliatu u sviluppu cullettivu in questu sensu. A circustanza planetaria hè attualmente in una escalazione massiccia, per via di quale più è più persone (in una misura senza precedente) anu un principiu di svegliu è micca solu vede attraversu i miccanismi disinformativi di u sistema, ma ancu truvà a so propria fonte, iè, elli stessi cum'è spirituali Ricunniscite l'esseri in un prucessu di incarnazione speciale. In questu cuntestu, a nostra vera natura diventa più è più cristalizzata, chì significa chì avemu sempre più attrae circustanze in a nostra vita chì, à u turnu, anu sempre currisponde à a nostra vera natura.

U nostru appuntamentu cù a vita hè sempre in u mumentu prisente. È u puntu di riunione di u nostru appuntamentu hè esattamente induve simu avà. - Thich Nhat Hanh.. !!

Questu aspettu serà particularmente remarcatu u 21 di ghjennaghju, perchè cum'è dettu qualchì ghjornu fà, ci ghjunghjerà una luna piena estremamente putente, chì a so volta serà accumpagnata da una eclissi lunare tutale (Luna di sangue). Tali ghjorni sò sempre accumpagnati da un immensu putenziale è ponu innescà cambiamenti spirituali prufondi, soprattuttu s'è no simu aperti à elli (chì avemu spessu sperimentatu in i "ghjorni di luna"). Sente chì questu ghjornu hè nantu à e labbra di tutti è si dice chì hà un putenziale enormu. In questu cuntestu, aghju ancu ligà un video sottu in quale, da una banda (à l'iniziu), si parla di a particularità è, da l'altra, si attira l'attenzione à una meditazione cullettiva (i nostri attitudini, pinsamenti è sentimenti bundle esercitanu una immensa influenza nantu à u statu cullettivu di cuscenza). Sò digià chì questu ghjornu serà assai bellu è rilassante, ma ci sò ragiuni per quessa. Ebbè, ciò chì vogliu ghjunghje hè chì aghju ancu indulge in rilassazione in questu ghjornu è unisce internamente à stu prucessu. Comu dissi, a nostra influenza cumminata hè immensa è ùn deve mai esse sottovalutata. Dopu tuttu, simu cunnessi à tuttu è sò creatori putenti di e nostre circustanze. A nostra influenza hè tamanta. Cù questu in mente, stà sanu, felice è vive una vita in armunia. 🙂

Sò cuntentu di qualsiasi sustegnu 🙂 

Lascia un Comment