≡ Menu
ritmu di u sonnu

In fondu, ognunu sapi chì un ritmu di sonnu sanu hè essenziale per a so propria salute. Qualchidunu chì dorme troppu longu ogni ghjornu o va à dorme troppu tardi, disturberà u so propiu ritmu biologicu (ritmu di u sonnu), chì à u turnu hà innumerevoli svantaghji. In u risultatu, vi sentite significativamente più sbilanciatu, stancu, letargicu, sfarente è malatu.

Alzate cù a natura

ritmu di u sonnuPer quessa, hè assai impurtante di mantene u vostru ritmu di sonnu in equilibriu. Hè assai inspirante s'ellu, per esempiu, si stende trà 22:00 è mezzanotti, o piuttostu s'addormenta à queste ore è poi si svegliate in prima ore di a matina, per esempiu trà 24:00 è 07:00. a.m. (questu varieghja, sicuru, i tempi da persona à persona. Semu tutti completamente individuali è avemu i nostri sentimenti nantu à questu). A sensazione di svegliate in a matina, sperienze l'alba è di pudè sperienze l'atmosfera speciale di a matina hè assai benefica in questu sensu. L'atmosfera matina hè dunque, almenu in u mo parè, estremamente piacevule. Quandu ci alzamu ogni ghjornu à l'ora di pranzu (o in a matina), ci sentimu automaticamente cum'è avemu mancatu qualcosa, iè, pò sentu "imperfettu". Sperimentà a matina, in particulare l'alba, hè dunque una cosa impurtante ("rising with the sun"). Di sicuru, si deve esse dettu à questu puntu chì micca tutti ùn ponu prufittà di sta atmosfera matina, soprattuttu s'è vo guidate à un travagliu currispundenti cinque volte à settimana (sottu stress). Ma ùn hè micca questu questu articulu, hè più di cambià u nostru ritmu di u sonnu.

Un ritmu di sonnu sanu o naturali hè guasi essenziale per a nostra salute mentale, fisica è emotiva.. !!

Sè avete seguitu u mo blog per un tempu, avete probabilmente nutatu chì aghju luttatu cù mudelli di sonnu fora di cuntrollu in u passatu. Troppu spessu mi sò ritrovu in fasi in quale ùn aghju micca andatu in lettu finu à trà 04:00 a.m. è 06:00 a.m. (spessu preferitu ogni ghjornu, o piuttostu notte, u travagliu à a mo salute).

Normalizà u vostru ritmu di sonnu in pochi ghjorni

ritmu di u sonnuIn ultimamente, però, questu continuò à mette assai sforzu in a mo psiche è aghju sempre più nutatu un deterioramentu in a mo cundizione generale mentale, fisica è emotiva. Intantu, o per l'ultime 1-2 simane, aghju pussutu ritruvà u mo ritmu di sonnu un pocu à u normale, vale à dì chì da tandu sò stendu à u massimu à 01:00 a.m. Ùn importa ciò chì personalmente aghju da fà o ciò chì ùn hè micca finitu, finiscinu solu e mo attività è andu à u lettu, senza si o ma (spessu finisce e mo attività un'ora prima, è u restu di u tempu mi rilassu è fate u mo u corpu di travagliu si prepara per u sonnu prossimu). À u principiu aghju sempre accurtatu u mo ritmu da una ora. Invece di 04:00 a.m., sò andatu in lettu à 03:00 è invece di 13:00, mi sò alzatu à 12:00. Da ghjornu à ghjornu aghju cambiatu u mo tempu da una ora. À u listessu tempu, aghju utilizatu u sport per ottene a fatigue adatta à a sera. Di sicuru, ci sò ancu parechji supplimenti chì ponu sustene in questu sensu, per esempiu Gaba (acidu gamma-amino-butyric) o l'hormone melatonina, ma in a mo spirimintà, l'attività fisica (o assai eserciziu in generale) hè da luntanu u metudu più efficace. Sè personalmente fà furmazione di forza è poi andà in corsa (preferibilmente versu 20 p.m.), ùn solu ùn rende u mo sonnu assai più riposante, ma ancu prumove a fatigue à a sera. L'effettu hè veramente enormu è m'hà aiutatu assai à cambià u mo propiu ritmu di sonnu. In pochi ghjorni, aghju pussutu nurmalizà u mo ritmu di u sonnu è in seguitu migliurà a mo salute.

Eserciziu abbastanza hè assai impurtante per a nostra salute. In più di u fattu chì e nostre cellule sò furnite cù più ossigenu, avemu ancu sottumessu à u principiu universale di ritmu è vibrazione. Tuttu scorri, tuttu si move è tuttu ciò chì hè basatu annantu à a rigidità - per esempiu i mudelli di vita rigidi, diventanu una carica cù u tempu.. !!

Per tutti quelli chì ùn ponu micca dorme bè a sera o chì luttate cù un ritmu di sonnu sbilanciatu, vi possu solu ricumandemu assai di fà sportu o di fà assai eserciziu (di sicuru, duvete in generale muvimenti assai, questu hè fora di u dumanda Ask). I nostri celluli sò furnuti cù più ossigenu, a nostra circulazione di sangue hè promossa è a nostra pruduzzione hormonale hè migliurata. Inoltre, u sportu o l'eserciziu suffirenziu ci fa sentu più equilibrati è più felici in generale. Allora u nostru corpu pruduce più serotonina, chì significa chì avemu più, o megliu abbastanza, melatonina, perchè a nostra melatonina, l'hormone di u sonnu, hè fatta da serotonina. Cù questu in mente, stà sanu, felice è vive una vita in armunia.

Vulete susteneci ? Allora cliccate QUI

Lascia un Comment