≡ Menu

U terminu travagliadore di luce o guerrieru di luce hè oghje diventatu più è più populari è u terminu spessu appare in i circles spirituali. E persone chì anu sempre più trattatu di temi spirituali, in particulare in l'ultimi anni, ùn puderanu micca evitari stu termini in questu cuntestu. Ma ancu i stranieri, chì sò stati in cuntattu solu vagamente cù sti temi sin’à avà, sò spessu cuscenti di sta terminologia. A parolla Lightworker hè fortemente mistificata è certi pirsuni sò generalmente imaginate qualcosa completamente astrattu da ellu. Tuttavia, stu fenomenu ùn hè micca raru. In questu ghjornu è età, spessu mistificà e cose chì ci parenu completamente stranieri, e cose per quale ùn avemu assolutamente micca spiegazione. In l'articulu seguente, truverete ciò chì hè questu termine.

A verità nantu à u terminu Lightworker

travagliadore di luceIn fondu, u terminu lightworker significa e persone chì travaglianu per u bonu è, sopratuttu, difendenu a verità nantu à u nostru pianeta. In u mondu d'oghje, a verità in quantu à a nostra vera causa radicale hè stata deliberatamente soppressa da una larga varietà di autorità. A ghjente ùn deve micca pensà liberamente, deve esse vuluntà debule, docile, ghjudiziu è rifiutà a verità cù tutte e so forza. U stessu hè ancu applicatu à i veri avvenimenti di l'attuale circustanza planetaria caòtica / guerriera, unu puderia ancu applicà questu à a verità di tutti i piani di esistenza. Cù tutte e so forza, a verità hè suppressa. Diversi dirigenti (i signori di u pianeta / elite finanziaria / NWO /) mantenenu a verità oculata cù tutte e so putenza è i scintille di a verità sò esposti à u ridiculu. Ma chì verità esattamente? A verità chì noi l'omu sò in ultimamente criaturi estremamente putenti, a verità chì simu tutti l'espressione di una cunvergenza divina, un terrenu energeticu strutturante chì à u turnu hè a fonte di tutta a vita. Questa fonte o l'istanza creativa più alta in l'esistenza, una cuscenza generale custituita da stati energetichi, chì "sparisce" cù ogni incarnazione è hè datu à ogni esseru vivente, ci permette à l'omu di creà, cù u so aiutu è i treni di pensamentu resultanti. a so propria realità.

Ogni esse umanu hè un creatore putente .. !!

Semu tutti esseri multidimensionali, creatori putenti chì ponu aduprà i nostri prucessi di pensamentu per cambià permanentemente a nostra vita. In questu rispettu, ùn ci hè micca solu creatore di l'universu, un Diu, chì hè rispunsevuli di a creazione di a nostra vita, in fattu l'esattu cuntrariu hè u casu. Ogni esse umanu hè una espressione cuscente di una cuscenza generale è in questu cuntestu hè ellu stessu un / u creatore, hè stessu a fonte è un creatore di vita. A causa di i meccanismi di vortex correlati (chakras), a nostra cuscenza hà u rigalu speciale di pudè cundensà o decompressà u so propiu statu energeticu. A positività, chì pò esse legittimata in a forma di i so pinsamenti, in u so spiritu, dedensifica u so statu energeticu.

A più pura di tutte e forme d'energia, luce.. !!

guerrieru di luceSi parla à spessu quì di pinsamenti di luce, di un spettru luminosu di pinsamenti. A luce hè a più pura di tutte e forme d'energia, vene da u spaziu oltre (questu latu - oltre, per via di a lege di a polarità), chì hè ancu spessu chjamatu etere spaziale (u mare energeticu, chì riempie ogni spaziu in u nostru). l'esistenza, in u nostru universu), travaglia in u nostru mondu materiale è sta per a verità senza adultera, deve esse equiparatu cù frequenze di vibrazione elevate o u più altu statu di vibrazione esistente. Allora a luce sta per a verità senza adultera, per u più altu statu vibrante chì pò esse generatu da a cuscenza o hè generatu continuamente. Una persona chì rializeghja una gamma pusitiva di pinsamenti in questu sensu, una persona chì sustene sta verità, a sparghje, attrae l'attenzione, puderia dunque esse chjamata un travagliu di luce. Un creatore cuscente di a so circustanza, chì cunnosce a verità è avvicina a ghjente. Questu hè ancu u mutivu per quessa chì si parla oghje di una guerra trà a luce è a bughjura. In questu cuntestu, a bughjura hè da esse uguagliata cù a bugia, cù densità energetica / stati energeticamente densi, cù frequenze di vibrazione bassa. Per via di questu, ci sò parechje persone chì pruvate cù tutte e so forza per suppressione a verità. Famiglie putenti, incredibbilmente ricche chì cuntrolanu e finanze, i media, l'industrii, i stati, ecc., ci intrappolanu l'omu in un sistema energeticamente densu è sparghje bugie, mezze verità è disinformazione.

A suppressione mirata di u statu cullettivu di cuscenza.. !!

Hè per quessa chì unu li piace à parlà di guvernanti scuri, di bughjura, perchè sti parsoni supprimenu deliberatamente u statu cullettivu di cuscenza per via di a so cuncepzione occulta di u mondu. Allora à a fine si deve esse realizatu chì u termu di travagliu di luce o a frasa "una guerra trà u lume è u bughju" ùn hè micca astrattu, ma descrive assai più persone o una circustanza chì hè più presente in u tempu d'oghje chè mai. E persone chì si difendenu per a verità è si sforzanu per una coesistenza pacifica, armoniosa, vera. In questu sensu stà sanu, felice è vive una vita in armunia.

Lascia un Comment