≡ Menu

Ogni persona hà una anima. L'ànima rapprisenta a nostra alta vibrazione, l'aspettu intuitivu, u nostru veru sè, chì à u turnu hè spressu in modu individuale in innumerevoli incarnazioni. In questu cuntestu, cuntinuemu à evoluzione da a vita à a vita, espansione u nostru propiu statu di cuscenza, acquistà novi vede murali è acquistà una cunnessione sempre più forte à a nostra ànima. A causa di i punti di vista murali recentemente acquistati, per esempiu, a realizazione chì unu ùn hà micca u dirittu di dannà a natura, principia una identificazione aumentata cù a nostra ànima. Questa identificazione righjunghji un novu livellu in questa incarnazione, in u prucessu di svegliu spirituale.

U nostru pianu di l'anima

pianu di l'animaAttualmente, l'umanità si sviluppa massivamente per via di un ciculu cosmicu chì hè quasi impussibule di capì è torna una volta à patti cù e so origini. A nova cunniscenza di sè stessu hè ghjunta à parechje persone in questu sensu è avemu una volta di novu cuminciendu à aduprà cunscientemente u nostru statu di cuscenza cum'è strumentu per sperienze a vita. À u listessu tempu, avemu ancu aduprà a nostra mente per creà una realità pusitiva. U sviluppu di e nostre capacità mentali hè ancu necessariamente ligatu à questu. Più una persona agisce da a so ànima in questu sensu, più seguita u so propiu pianu di l'ànima, u so veru destinu. In questu cuntestu, ogni persona hà un pianu chjamatu di l'ànima. A cunniscenza di tutte l'incarnazioni passate hè ancorata in stu pianu. Inoltre, u cursu ulteriore di a nostra propria vita hè determinatu in u nostru pianu di l'ànima. Appena "morte" è lascià u vostru propiu corpu, entra in u cusì chjamatu aldilà (ùn ci hè micca morte, ci hè solu un cambiamentu di freccia, un cambiamentu prufondu chì ci trasporta da stu mondu à l'oltre-morta), si sviluppa in cuscenza. un pianu Soul o pianificate u cursu ulteriore di a vostra vita.

Tutte l'esperienze è i travaglii chì ci sò davanti sò ancorati in u nostru pianu di l'ànima .. !!

L'avvene di a vita futura, l'esperienze, l'amichi, i partenarii è ancu i vostri parenti sò determinati in questu pianu (di solitu vi incarnate in famiglie chì l'ànima incarnate in e stesse famiglie una volta è una volta - per via, l'ànima poi incarna in u corpu appena natu è micca prima). Dopu, vale à dì dopu à a nova incarnazione, unu strives per u sviluppu di u so propiu pianu di l'ànima è principia a sperienza di u mondu dualitariu.

Un sviluppu cumpletu di a nostra propria ànima, u nostru propiu pianu di l'ànima, hè necessariamente ligata à l'esplorazione di a nostra propria fonte.. !!

Andate à a scola, cunnosce a vita chì ci hè datu è, in qualchì manera, pruvate à fighjà daretu à u velu di a vita. Rispondi à e grandi dumande di a vita hè una parte fissa di u nostru propiu pianu di l'ànima è à a fine di a nostra ultima incarnazione o in i nostri ultimi incarnazioni scopremu sti grandi dumande di a vita. Ogni persona pò dunque ritruvà l'accessu à u so propiu pianu di l'ànima. Pudete scopre cumu funziona questu è chì altru hè u vostru propiu pianu di l'ànima in u video seguente. In questu video, u guaritore è u maestru di cuscenza Gerhard Vester parla di e so propiu sperienze vicinu à a morte è spiega cumu anu purtatu à u so propiu pianu di l'ànima. Un tema eccitante è sopratuttu un video interessante chì duvete assolutamente fighjà.

Lascia un Comment