≡ Menu
desideriu cumpiimentu

Mentre chì più è più persone trovanu u so modu di ritornu à u so santu in i tempi currenti è, in modu cuscente o inconsciente, più chè mai seguitanu l'obiettivu generale di sviluppà una vita in massima pienezza è armunia, u putere inesauribile di u stessu spiritu creativu. in primu pianu. u spiritu règula nantu à a materia. Noi stessi simu creatori putenti è pudemu Formà a realità secondu e nostre idee, iè, in fondu a realità in questu sensu hè ancu un pruduttu energeticu puru, creatu da a nostra propria cuscenza (da a fonte di tutta a vita - pura cuscenza, u spiritu puru creativu incrustatu in sè stessu).

Wish cumplimentu, i principii

U putere di a lege santaDuranti stu prucessu vi sarà inevitabbilmente furnitu cù infurmazioni speciali cum'è: lege di risonanza, desideriu cumpiimentu, manifestazioni dirette o ancu cun quellu Legge di l'Assunta affruntatu. Mentre cuntinuemu à ascende è sviluppà a capacità di manifestà circustanze armoniose, simu sempre à circà a pussibilità cù quale noi, cum'è creatori, pudemu furmà a realità cumpletamente secondu i nostri più grandi desideri internu. In ogni casu, a lege più impurtante o più sacra di tutti hè fundamentalmente ignorata, vale à dì l'attrazione di a nostra immagine di sè stessu è, sopratuttu, l'attrazione di u nostru sintimu di basa generale. A lege di a risonanza u descriva perfettamente, vale à dì chì u simile attrae u simile. Essenzialmente, questu attira l'attenzione à l'attrazione di u nostru statu di freccia. In a nostra propria cuscenza (chì hè all-including è cunnessu à tuttu - noi stessi è u mondu esternu simu unu), tutta a realità hè incrustata. A nostra cuscenza è per quessa tutta a realità hè custituita da energia o un statu in constantemente cambiante chì vibra à una freccia constantemente variata. È hè precisamente stu statu di freccia chì porta i mondi à a vita, cù quale vibra à l'unison. S'ellu ci hè ancu assai soffrenu in voi, allora vi sarà, indipendentemente da i desideri interni (chì di sicuru sò sempre impurtanti), attrae circustanze è cundizioni chì sò prubabilmente involucri a soffrenza. Quelli chì anu l'abbundanza in sè stessu, à u turnu, attraeranu circustanze è stati basati nantu à l'abbundanza (Un mondu perfettu pò dunque emergere solu quandu noi stessi diventemu cumpletamente sanu).

U putere di a lege santa

desideriu cumpiimentu

A Legge di l'Assunta à u turnu approfondisce stu principiu è essenzialmente palesa chì facemu e cose chì simu cunvinti sò digià veri. Sè avemu digià bagnatu in abbundanza, allora pudemu solu attruisce più abbundanza. Quandu ghjunghjemu à u statu di una relazione felice, allora pudemu attruisce solu una relazione cumpleta. Se credemu fermamente chì una circustanza hè digià vera, allora diventerà manifesta. A seguente cita assai putente hè scritta in a Bibbia:

"Per quessa, vi dicu, tuttu ciò chì dumandate, crede chì l'avete digià ricevutu, è Diu vi darà. - Marcu 11:24 "

È in fine u putere di una di e lege più sacre di tutte hè ancorata quì, à dì quella di u desideriu / cundizione cumpletu (compie = pienezza) a listessa abbundanza vene à noi è quì si pò ancu parlà di Diu o di a cuscenza divina, perchè in un statu di cuscenza divinu permanentemente manifestatu tuttu hè veramente datu à noi (Diu porta a salvezza più alta = U statu di Diu, diventendu unu cù Diu, ricunnosce sè stessu cum'è fonte porta a salvezza più alta. Cum'è una maghjina diretta). In u più internu di tutti si trova u putenziale di sviluppà u statu più altu, vale à dì diventà unu cù Diu, in quale ricunnoscemu à Diu è Cristu cum'è stati tangibili in noi stessi è, in cunseguenza, strivemu per purtà questi à a vita più è più forte in noi stessi (u più altu statu di cuscenza), chì poi vene cun un spiritu guaritu, curativu è in ultimamente santu (statu sacru di cuscenza). In questu statu, unu hè cusì forte cuscenza di a so pienezza è a santità chì, soprattuttu s'ellu si sperimenta l'armunia interna cun ellu, si attraerà solu circustanze chì à u turnu sò basate nantu à a guariscenza, a santità, a realizazione è dunque l'abbundanza. È questu hè esattamente induve si trova a chjave per u desideriu cumplimentu.

Siate pienu, siate santu

Quantu più felice simu o più guarita a nostra immagine di sè stessu è per quessa a nostra realità hè, più u nostru spiritu stessu si bagna in armunia, più facilmente attraeremu l'abbundanza. Quandu un desideriu o ancu un bisognu nasce in noi, sti pinsamenti sò immediatamente saturati da u nostru sensu internu di felicità è allora sapemu esattamente (perchè tù stessu site in armunia / abbundanza), chì l'adempimentu di ciò chì si vulia hè digià in ogni modu (perchè TUTTI hè digià incrustatu in tè, postu chì tù stessu cum'è fonte sì tuttu). Unu hè cumplettamente cuntentu è dunque pò sperimentà solu più cumpiimentu di i desideri perchè unu hè digià cumpletu. E, sicuru, mentre site in u prucessu di l'ascensione è vulete vultà esattamente in questi stati, passerete per parechje fasi in quale avete sempre a bughjura è u soffrenu, vale à dì mumenti in quale hè assai difficiuli di andà in un statu cumpletu. Quì avete una opportunità speciale per assicurà chì torna in un statu più sanu. Qualchissia chì di colpu principia à manghjà in modu naturali, eserciziu assai, dicendu cose boni, benedizioni, etc. Se praticate è generalmente ottimisate a vostra vita, cù u tempu puderà creà una maghjina assai più ligera / luminosa / felice di sè stessu è dopu à u turnu attrae più abbundanza perchè vi vibrate più forte à a freccia di l'abbundanza. Allora serà assai più faciule per trasfurmà permanentemente in u statu di un desideriu cumpletu. È dopu, sì allora Diu o u so propiu statu divinu / guaritore farà sta circustanza diventerà vera. È hè precisamente stu cumpiimentu o sta pienezza fundamentale chì ognunu hà dirittu. Cù questu in mente, stà sanu, felice è vive una vita in armunia. 🙂

Lascia un Comment