≡ Menu

Avete mai avutu stu sensu scunnisciutu in certi mumenti di a vostra vita, cum'è s'è l'universu sanu girava intornu à voi ? Stu sentimentu si senti straneru è ancu in un locu assai familiar. Stu sintimu hà accumpagnatu a maiò parte di a ghjente a so vita sana, ma solu pochi sò stati capaci di capisce sta siluette di vita. A maiò parte di a ghjente di solitu tratta solu di sta stranezza per un cortu periodu di tempu è in a maiò parte di i casi stu mumentu lampante di pensamentu ferma senza risposta. Ma tuttu l'universu o a vita gira intornu à voi avà o micca? In fatti, tutta a vita, tuttu l'universu, gira intornu à tè.

Ogni persona crea a so propria realità!

Ùn ci hè generale o una realità, tutti creamu a nostra propria realità ! Semu tutti creatori di a nostra propria realtà, a nostra propria vita. Semu tutti l'individui chì anu a so propria cuscenza è cusì guadagnanu a so propria sperienza. Formemu a nostra realità cù l'aiutu di i nostri pinsamenti. Tuttu ciò chì imaginemu, pudemu ancu manifestà in u nostru mondu materiale.

In fondu tuttu ciò chì esiste hè basatu annantu à u pensamentu. Tuttu ciò chì succede hè statu prima cuncipitu è ​​solu dopu realizatu à u livellu materiale. Siccomu noi stessi sò creatori di a nostra propria realità, pudemu ancu sceglie cumu formemu a nostra propria realità. Pudemu determinà tutte e nostre azzioni noi stessi, perchè a mente regula nantu à a materia, a mente o a cuscenza regula nantu à u corpu è micca vice versa. Per esempiu, s'ellu vogliu andà per un caminu, per esempiu à traversu u boscu, allora m'imagine andà per un caminu prima di mette in pratica sta azzione. Prima aghju furmatu u trenu currispundente di u pensamentu o piuttostu li legittimu in a mo propria mente è dopu manifestu stu pensamentu cummitendu l'azzione.

Creatore di a vostra propria realtàMa micca solu l'omu anu a so propria realità. Ogni galaxia, ogni pianeta, ogni esse umanu, ogni animali, ogni pianta è ogni materia chì esiste hà una cuscenza, perchè tutti i stati materiali sò in ultimamente custituiti da a cunvergenza sottile chì hè sempre esistita. Basta à diventà cuscenza di novu. Per quessa, ogni esse umanu hè unicu cum'è ellu è in a so pienezza un esse assai speciale. Tutti sò custituiti da a stessa basa energetica chì hè sempre esistita è avè un livellu di vibrazione completamente individuale. Tutti avemu una cuscenza, una storia unica, a nostra propria realità, a vulintà libera è ancu avè u nostru corpu fisicu chì pudemu forma liberamente secondu i nostri desideri.

Duvemu sempre trattà l'altri persone, l'animali è a natura cù amore, rispettu è rispettu

Semu tutti creatori di a nostra propria realità è dunque deve esse u nostru duvere di trattà sempre l'altri persone, l'animali è a natura cù amore, rispettu è stima. Ùn si agisce più da a mente egoista, ma da a vera natura di l'essere umanu, si identifica tandu di più in più cù l'anima intuitiva, alta vibrazione/energèticamente ligera. È quandu avete percive stu aspettu di a creazione di novu o diventate cuscenti di novu, allora capite ancu chì tù stessu sì veramente un esse assai putente. Essenzialmente, simu esseri multidimensionali, creatori chì esercitanu una influenza prufonda nantu à a nostra propria realità in ogni mumentu, in ogni locu.

cuscenzaStu putere dunque deve esse usatu per manifestà pinsamenti pusitivi in ​​u nostru mondu. Se ogni persona sguassassi a so mente egoista è agisce solu per amore, avemu prestu un paradisu in terra. Dopu tuttu, quale puderia tandu impurtà a natura, tumbà l'animali, esse duru è inghjustu à l'altri populi ?!

Un mondu pacificu emergeria

U sistema cambiassi è a pace torna infine. L'equilibriu disturbatu nantu à u nostru pianeta maravigliosu torneria à u normale. Tuttu dipende solu di noi umani, di noi creatori. A vita di u pianeta hè in e nostre mani è per quessa hè necessariu di piglià a piena rispunsabilità di e nostre azzioni. Cù questu in mente, stà sanu, felice è vive a vostra vita in armunia.

Lascia un Comment