≡ Menu
Auguri

U sughjettu di a lege di risonanza hà guadagnatu in pupularità per parechji anni è hè dopu ricunnisciutu da più persone cum'è una lege universale efficace. Sta lege significa chì cum'è sempre attrae cum'è. Noi umani dunque tiremu u Circunstanze in a nostra vita chì currispondenu à a nostra propria frequenza. A freccia di u nostru statu di cuscenza hè dunque strumentale in ciò chì tiramu in a nostra vita.

Avemu da campà ciò chì vulemu à l'esternu

AuguriCi vole à dì chì a nostra propria mente travaglia cum'è un magnetu incredibilmente forte chì attrae stati / circustanze. Spessu, però, sta lege hè sbagliata è si prova disperatamente di attirà cose in a so vita chì sò luntanu da u so statu di freccia in termini di freccia. Comu tali, tendemu à operà fora di un statu di mancanza di cuscenza, ùn esse micca prisente in u prisente, micca bagnendu in a pienezza di u nostru esse, è in u risultatu, creanu continuamente un statu mentale chì ùn attrae micca l'abbundanza, ma attrae più mancanza. sentimenti negativi, è altre circustanze persistenti. L'universu ùn si divide micca in desideri pusitivi o negativi è ci dà ciò chì irradiemu è incarnamu principarmenti. L'energia seguita sempre a nostra attenzione è ciò chì ci focalizemu principarmenti, o megliu, ciò chì hè predominantemente presente in a nostra mente, diventa sempre più manifestu. Per esempiu, s'è no vulemu sperimentà una vita piena d'amore, ma à u listessu tempu ùn irradiate alcunu amore, sì, legittimisimu assai più tristezza, dolore è soffrenu in a nostra propria mente, radiate sti sentimenti, allora avemu da cuntinuà à sperimentà i sentimenti negativi currispondenti (i sentimenti si intensificanu). Ùn attraemu micca ciò chì vulemu in a nostra vita, ma ciò chì simu è ciò chì radiate, ciò chì pensemu è ciò chì currisponde à l'orientazione di u nostru statu di cuscenza attuale.

Un desideriu hè un pocu cum'è un statu di carenza, in quellu chì vulete sperimentà qualcosa chì ùn hè micca presente à u mumentu. Per quessa, a manifestazione di u desideriu ùn pò micca esse realizatu se stemu permanentemente in u pensamentu desideriu, soprattuttu s'ellu succede da sentimenti negativi. Invece, unu deve attivamente furmà a so propria vita, si deve agisce in strutture attuali è ùn vulete micca a circustanza currispundente, ma piuttostu sviluppà / crià sè stessu attraversu u travagliu in u presente .. !!

U travagliu in u presenteAvemu da campà ciò chì vulemu à l'esternu, avemu da sentu, scopre in a nostra fonte interna è poi lascià si manifesta. Per esempiu, s'è vo vulete campà una vita in u quali vi sò finanziariamente indipendente o avete creatu sicurezza finanziaria basica, allura sta ùn sarà micca a realità in u quali stamu in i sogni ogni ghjornu è à u listessu tempu ùn cambia nunda in i nostri circustanzi. Hè tandu impurtante per esce da u pensamentu permanente nantu à u futuru è di travaglià attivamente nantu à a realizazione di una nova vita in u presente, in quale una sicurezza basica currispundente seria dispunibule. A chjave hè dunque l'usu di i nostri putenzi intellettuale in u presente (azzione attiva / travagliu) o, piuttostu, per dirige e nostre energie à a creazione di una nova circustanza di vita (per aduprà per questu), invece di permanentemente à un pensamentu desideriu è assuciatu. ancu à un statu di carenza ( Di sicuru, si deve dì à questu puntu chì i sogni ponu esse assai inspiratori è dà speranza in certi situazioni precarie, ma i sogni ponu esse realizati di solitu solu s'ellu travagliamu nantu à a so manifestazione attraversu l'azzione attuale, chì avemu poi ancu fà per mezu di l'azzione attiva senti un cambiamentu è cumincianu à incarnà a strada di u scopu, chì hè in ultimamente u scopu). In questu sensu stà sanu, felice è vive una vita in armunia.

Vulete susteneci ? Allora cliccate QUI

Lascia un Comment