≡ Menu
immortalità

E persone sò state in u ciculu di reincarnazione per innumerevoli incarnazioni. Appena morimu è a morte fisica accadi, un cusì chjamatu cambiamentu di freccia d'oscillazione hè accadutu, in quale noi l'omu sperienze una fase completamente nova, ma sempre familiare di a vita. Arrivemu à l'oltretomba, un locu chì esiste fora di stu mondu (l'oltremare ùn hà assolutamente nunda à fà cù ciò chì u Cristianesimu propaga à noi). Per quessa, ùn entremu micca in un « nulla », un suppostu, « livellu inesistente » in u quale tutta a vita s’hè spenta cumplettamente è ùn esiste più in ogni modu. In fatti, u cuntrariu hè u casu. Ùn ci hè nunda (nunda pò vene da nunda, nunda ùn pò entra in nunda), assai di più noi l'omu cuntinuemu à esisti per sempre è reincarnate una volta è una volta in diverse vite, cù u scopu. un ghjornu per pudè ammaistrà u so propiu ciculu di reincarnazione (superà a so propria esistenza dualitaria).

L'infinitu di a to ànima

E nostre ànime sò immortaliIn ultimamente, l'aspettu di u ciculu di reincarnazione ci face ancu esse immortali è questu hè esattamente ciò chì ogni esse umanu hè. Quandu morimu, a nostra esistenza ùn scade micca, ùn spariremu micca in una volta è ùn vulteremu mai, ùn avemu mai più sperienze a felicità di a vita, ma cuntinuemu à campà. Restemu in un altru mondu per ciò chì pare un mumentu è dopu rinascemu, datu una nova robba fisica, una nova vita, una nova circustanza chì avemu da ammaistrà di novu. Stu prucessu si svolge nantu à innumerevoli incarnazioni finu à chì dominamu u ghjocu di a vita è avemu espresu cumplettamente a nostra ànima di novu. L'ànima (alta vibrazione, autore pusitivu - pusitivu solu, u bonu in ogni persona) hè ancu u nostru sè immortale in questu cuntestu. In ultimamente, tutte e sperienze di incarnazione sò arradicate in questu. Da a vita à a vita, cuntinuemu à sviluppà, acquistà novi viste murali è sperimentà diversi livelli di cuscenza. Tutta sta cunniscenza hè ancorata in a nostra ànima è hè di solitu datu à noi à a fine di l'ultima incarnazione. E nostre ànime sò immortali è ùn spariranu mai o semplicemente spariranu in l'aria fina. Sempre esistimu, simu sempre nati in un mondu dualitariu è sò sempre datu l'uppurtunità di prosperà è di sviluppà più cù l'aiutu di u nostru statu di cuscenza. In ultimamente, questu hè solu un altru aspettu chì ci face tutti esseri unichi è assai speciali. Parechje persone spessu reducenu a so propria realità, a so propria mente o a so propria vita à u minimu, cunsiderendu si sò micca impurtanti o ancu insignificanti.

A causa di a nostra propria mente egoista, spessu vede u mondu da una perspettiva materialista, chì à u turnu minà e nostre capacità spirituali.. !!

Ma sta vista hè una fallacia, un errore, per via di a nostra sucietà orientata à u materiale, chì à u turnu prumove u sviluppu di a nostra propria mente orientata à u materiale (L'umani sò fundamentalmente egoisti, ciò chì crede chì a nostra sucetà hà creatu). Pensemu troppu è sentimu troppu pocu. Troppu spessu agisce per motivi egoisti è cusì minà u nostru veru sè, e nostre capacità emotive.

U mondu hè cambiatu. In questu cuntestu, un ciculu cosmicu enormu chì hà riavviatu u 21 di dicembre di u 2012 hà attivatu un grande saltu quantum in u svegliu chì rivoluzionarà u mondu sanu in pochi anni.. !!  

Ebbè, à a fine ci pudemu cuntà furtunati chì simu nati in una età in quale sempre più persone, per via di un giganticu ciculu cosmicu, anu torna à scopre a so propria origine in modu autodidatticu. U mondu hè cambiatu, più è più persone cumincianu à identificà cù a so propria ànima è travaglianu per realizà un spettru pusitivu di pinsamenti. In listessa manera, più è più persone diventanu cuscenti chì a morte in u sensu tradiziunale ùn esiste micca è chì tutti, in fondu, campemu per sempre. Chì tempu unicu. Cù questu in mente, stà sanu, felice è vive una vita in armunia.

Vulete susteneci ? Allora cliccate QUI

 

Lascia un Comment