≡ Menu

Lascià andà hè un tema chì hà guadagnatu rilevanza per più è più persone in l'ultimi anni. In questu cuntestu, si tratta di lascià i nostri propri cunflitti mentali, di lascià e situazioni mentali passate da quale pudemu ancu tirate assai soffrenze. Di listessa manera, u lascià andà hè ancu in relazione cù e più diverse paure, à a paura di l'avvene, di ciò chì puderia ancu vene, per esempiu, o ancu lascià u so propiu statu di mancanza di cuscenza, finiscinu di i so circoli viziosi autoimposti, chì à u turnu ci impediscenu di trascinà in a nostra vita e cose chì sò ancu destinate à noi.

Pigliate tuttu ciò chì hè destinatu à voi in a vostra vita

Pigliate tuttu ciò chì hè destinatu à voi in a vostra vitaPer d 'altra banda, lascià andà puderia ancu riferite à e circustanze di vita caòtica attuale, per esempiu un partenariatu chì hè basicamente solu svantaghju per noi, un partenariatu basatu annantu à e dipendenze da quale dopu ùn pudemu micca liberà. O ancu e mala situazione di u locu di travagliu chì ci facenu più infelici ghjornu per ghjornu, ma ùn pudemu micca traccia una linea finale in a sabbia. Per quessa, lascià andà hè un tema chì hè estremamente impurtante per noi umani. In qualchì locu hè ancu una cumpetenza chì hè stata persa in u mondu d'oghje. Noi, cum'è l'omu, ùn avemu micca insignatu cumu pudemu trattà cun cunflitti senza prublemi, cumu pudemu riesce à inizià cambiamenti in a nostra propria vita senza cascà in un burato emutivu per quessa. À a fine di u ghjornu, avemu da insignà à noi stessi l'arti di lascià andà torna. Vogliu dì, sì tù, sì esattamente tu, chì leghje stu articulu avà, sì u creatore di a vostra propria realtà, sì u creatore di a vostra propria vita, crea e vostre credenze + credenze, decide a direzzione di a vostra propria vita. propria mente è site per tutti i rispunsevuli di e vostre decisioni. Per questu mutivu, l'arti di lascià andà solu pò esse amparatu da sè stessu, cum'è solu pudete assicurà chì truvate u vostru modu di ritornu à a stabilità emotiva. L'altri vi ponu mustrà a strada, vi ponu sustene, ma in fine avete da marchjà sta strada tutta sola.

Ogni omu hè u creatore di a so propria vita, hè u modellu di u so propiu destinu è per quessa pò creà una vita chì currisponde cumplettamente à e so idee..!!

Solu pudete liberà da e custruzzioni mentali negativi è creà una vita di novu in quale l'aspettu pusitivu di u vostru pianu di l'ànima sò ancu realizati. Per questu mutivu, a realizazione di u nostru pianu di l'ànima è a realizazione di l'aspettu pusitivu di u nostru pianu di l'ànima sò ligati à u tema di lascià.

L'aspettu pusitivu di u vostru pianu di l'ànima

L'aspettu pusitivu di u vostru pianu di l'ànimaIn questu cuntestu, ogni esse umanu hà a so ànima, u nostru veru sè, u nostru latu simpaticu, empaticu, d'alta vibrazione, cù quale avemu identificatu in un certu modu secondu u livellu di u nostru statu di cuscenza. In quantu à questu, ogni esse umanu hà un pianu chjamatu di l'anima. U pianu di l'ànima hè un pianu predefinitu in quale tutti i nostri desideri, scopi di vita, camini di vita, sperienze predefinite, etc. L'elaborazione di u so propiu pianu di l'ànima principia prima di nascemu, quandu a nostra ànima hè in l'altru (rete / livellu energeticu chì serve per l'integrazione, a rinascita è u sviluppu ulteriore di a nostra propria ànima - ùn deve esse cunfunditu cù l'altru propagatu da u chjesa - ci hè qualcosa à quellu significatu completamente diversu) hè pianificatu a so vita futura. In questu cuntestu, un pianu cumpletu hè creatu per a nostra vita à vene, in quale tutti i nostri scopi, i desideri è l'esperienze future sò predefiniti. In ultimamente, tutti questi sò sperienze chì a nostra ànima, o u nostru veru sè, vulete sperienze in a vita dopu. Sti spirienzi predefiniti ùn hannu a succèri 1: 1, deviazioni pudia sempre accade in stu riguardu. Ebbè allora, à a fine l'esperienze negative è pusitive sò ancorate in stu pianu di l'ànima (a nostra ànima ùn distingue micca trà pusitivi è negativi, ma tuttu hè valutatu cum'è sperienze neutrali, cum'è u nostru universu ùn ghjudicheghja micca i nostri sogni + desideri secondu questu. principiu, avete sempre ciò chì site è ciò chì radiate, sia pusitivu o negativu, ùn importa micca).

Ogni parsona hè rispunsevuli di s'ellu hà esperimenti pusitivi o ancu negativi, s'ellu legittimu pinsamenti pusitivi o negativi in ​​a so propria mente.. !!

A causa di a nostra propria vuluntà libera, pudemu agisce autodeterminatu è sceglite per noi stessi s'ellu avemu esperimenti pusitivi o negativi (esperienze di vibrazione alta / energèticamente ligera o sperienze di vibrazione bassa / energèticamente densa). Ancu s'è tuttu ciò chì succede in a nostra vita hè ligata à a realizazione di u nostru propiu pianu di l'ànima, vale à dì una persona chì hà decisu vuluntariamente di beie ogni ghjornu è eventualmente mori da questu - allora questu seria parte di u so propiu pianu di l'ànima, avemu sempre strive. per a realizazione di una vita pusitiva, a realizazione di l'aspettu pusitivu di u nostru pianu di l'ànima.

Lasciate andà in cunnessione cù l'aspetti pusitivi di u nostru propiu pianu di l'ànima

Per fà questu, lascià andà hè u duvere supremu. Solu quandu riescimu à mette fine à i nostri cunflitti passati, quandu avemu separatu da situazioni di vita sustinibili, pigliamu l'iniziativa è iniziate cambiamenti, solu allora realicemu automaticamente tutti l'aspetti pusitivi di u nostru propiu pianu di l'ànima. In ultimamente, poi tirate e cose pusitive chì sò ancu destinate à voi in a vostra vita. Aghju ancu un picculu esempiu di questu: à a mità di l'annu passatu, a mo amica di l'epica s'hè sparta cun mè, chì m'hà scuzzulatu assai. In u risultatu, tutta a mo vita girava intornu à ella è ùn pudia micca lascià. In u risultatu, aghju avutu assai soffrenu da a mo dependenza autocreata è aghju peghju da ghjornu à ghjornu. Infine, aghju riesciutu à disegnà una linea è lascià andà. Solu allora aghju gradualmente migliuratu è aghju attiratu cose meravigliose in a mo vita di novu. Hè cusì chì aghju cunnisciutu u mo cumpagnu attuale è aghju trovu una nova felicità. Ma s'ellu ùn l'avia micca lasciatu, allora tuttu avissi statu u listessu, avaria cuntinutu à sentu male è ùn hè mai statu prontu per una nova rilazioni, allora avaria cuntinuatu à sperimentà solu l'aspetti negativi di u mo propiu pianu di l'ànima finu à Infine avaria fattu u saltu. À a fine di u ghjornu, avvenimenti cum'è questu sò ancu una spezia di prova, avvenimenti impurtanti di a vita chì volenu insignà una lezione impurtante, in fondu a lezziò di lascià andà.

Solu quandu avemu riesciutu à separà noi stessi da i nostri cunflitti mentali, quandu avemu riesciutu à lascià è apre di novu à a realizazione di un spaziu pusitivu, avemu ancu rializatu l'aspettu pusitivu di u nostru propiu pianu di l'ànima .. !!

Hè per quessa chì hè di a massima impurtanza per a vostra propria prosperità, per a vostra propria prosperità mentale + spirituale, per lascià andà, per separà da i pinsamenti durà è e situazioni di vita negativi risultanti. Solu tandu vi ancu attirà e cose pusitive in a vostra vita chì sò ancu destinate à voi, ùn ci hè dubbitu. Cù questu in mente, stà sanu, cuntenutu è vive una vita in armunia.

Lascia un Comment