≡ Menu
Diu

Quale o chì hè Diu? Ogni persona prubabilmente si dumanda sta quistione in u cursu di a so vita, ma in quasi tutti i casi sta quistione resta senza risposta. Ancu i più grandi pensatori in a storia umana filosofavanu annantu à sta quistione per ore senza risultati è à a fine di u ghjornu anu rinunziatu è vultò a so attenzione à altre cose preziose in a vita. Ma ùn importa micca quantu astratta a quistione sona, ogni persona hè capace di capiscenu sta grande stampa. Ogni persona o Ogni umanu umanu pò truvà a suluzione à sta quistione per mezu di l'autocunniscenza è una mente aperta.

L'idea classica

A maiò parte di a ghjente imagina à Diu cum'è un vechju o piuttostu cum'è un esse umanu / divinu chì esiste in qualchì locu sopra o daretu à l'universu è vigila nantu à noi. Ma sta idea hè u risultatu di a nostra mente supracausale di 3rd dimensionale inferjuri. Ci limitemu à traversu sta mente è per quessa pudemu solu imaginà una forma fisica, materiale grossu; tuttu u restu hè oltre a nostra imaginazione è a nostra percepzione.

Chì ghjè Diu ?Ma in questu sensu Diu ùn hè micca una figura fisica chì guverna nantu à tuttu è ghjudicà. Diu hè assai più una struttura energica è sottile chì esiste in ogni locu è scorri per tutta l'esistenza. In u fondu di u nostru universu grossu ci hè un universu sottile chì hè sempre esistitu, esiste è esisterà. Questa struttura energetica, senza polarità, hà un livellu di vibrazione cusì altu (tuttu ciò chì esiste hè custituitu da energia vibrante) è si move à una velocità cusì alta chì u spaziu-tempu ùn hà micca effettu. Per quessa, ùn pudemu micca vede sta energia. L'unicu ciò chì vedemu hè energia / materia condensata.

Tuttu ciò chì esiste hè Diu!

In fondu, tuttu ciò chì esiste hè Diu, perchè tuttu ciò chì esiste hè custituitu di Diu, di a presenza divina, sottile, è avete solu esse cuscenti di novu. Diu hà sempre esistitu è ​​sempre esisterà. Ogni universu, ogni galaxia, ogni pianeta, ogni persona, ogni animali, ogni materia hè furmatu è scorritu da questa energia naturale in ogni mumentu è in tutti i lochi, ancu s'ellu ùn agisce micca sempre da i principii originali di sta facet armoniosa di vita. À u cuntrariu, assai persone spessu agisce solu nantu à i principii basi, egoisti di a vita è vive una vita piena di ghjudizii, odiu è intenzioni basi.

A cunniscenza nantu à e nostre urighjini hè disprezzata è una discussione senza preghjudiziu hè bluccata per via di a mente egoista è l'attitudine negativa, ignorante risultante. Hè esattamente ciò chì mi hè accadutu parechji anni fà ! Eru una persona assai stretta è ghjudicata. Eru cumplettamente chjusu quandu si trattava di questi prublemi è campava una vita piena di ghjudiziu è avidità. Tandu ùn aghju micca capitu ciò chì Diu era, mi pareva difficiuli di pensà à questu è per anni aghju licenziatu à Diu è tuttu ciò chì avia da fà cum'è sciocchezza.

Un ghjornu, però, e mo attitudini versu a vita cambiavanu quandu aghju realizatu chì i ghjudizii di ogni tipu sò solu suppressione e mo capacità mentali è intuitive. Qualchidunu chì libera a so mente è ricunnosce chì i preghjudizii solu bluccanu a so propria mente si svilupperà spiritualmente è scopre mondi chì ùn anu mai avutu ancu imaginatu in i so sogni più salvatichi. Ogni persona pò truvà à Diu perchè ogni persona hè custituita da sta presenza energetica, sta fonte primaria.

Tu sì Diu !

divinitàSemu tutti l'imaghjini di Diu chì anu una sperienza spirituale è fisica in un mondu fisicu, dualisticu. Siccomu à a fine tuttu hè custituitu da Diu o cunvergenza divina, simu Diu stessu. Semu a fonte uriginale, ogni aspettu di u nostru esse custituitu di particeddi divini, a nostra realità, e nostre parolle, e nostre azzioni, tuttu u nostru esse custituitu di Diu o hè Diu. Passate a vostra vita sana à circà à Diu senza capisce chì tuttu ciò chì esiste hè Diu, chì tù stessu sì Diu. Tuttu hè unu, tuttu hè cunnessu unu à l'altru nantu à una basa sottile perchè tuttu hè Diu. Semu tutti creatori di a nostra propria realtà. Ùn ci hè una realità generale, ma ogni esse vivente crea a so propria realità. Formemu a nostra propria realtà cù i nostri pinsamenti sottili; pudemu sceglie i nostri pinsamenti è azzioni. Semu i creatori di u nostru propiu destinu è sò rispunsevuli di a nostra furtuna è disgrazia.

Questu hè ancu u mutivu per quessa avemu cusì spessu a sensazione chì l'universu sanu gira intornu à noi. In fatti, l'universu sanu gira intornu à sè stessu, postu chì ellu stessu hè un universu propiu, postu chì ellu stessu hè Diu. È stu universu hè creatu da i so pinsamenti è sentimenti in questu momentu unicu, infinitamente in espansione chì hè sempre esistitu, hè è serà (u passatu è u futuru sò solu custruzzioni di e nostre menti tridimensionali, in verità tutti esistimu solu in quì è avà) in forma continua.

Incarna i Principi Divini

divinitàSiccomu noi stessi simu Diu, duvemu ancu pruvà à agisce da i principii divini. Incarnà i principii divini hè a misura di tutte e cose, chì hè l'alta arte di a vita. Questu include agisce onestamente è sinceramente, prutegge è onore i nostri cumpagni umani, l'animali è e piante. E persone chì sò assai sviluppati spirituali (avè un livellu spirituale assai altu) o identificanu cù Diu irradianu assai luce (luce = amore = energia vibrazionale alta = pusittività). Un diu ùn agisce mai per interessu propiu o dannu à l'altri. À u cuntrariu, un Diu in u sensu classicu hè un esse misericordioso, amante è senza preghjudiziu chì tratta tutti l'essari viventi cù uguali rispettu, amore è ricunniscenza è per quessa duvemu piglià sta idea cum'è un esempiu è implementà in a nostra realità.

Se ogni esse umanu hà agitu da i principii divini allora ùn ci saria micca guerri, nè soffrenu è nè più inghjustizie, allora averemu un paradisu nantu à a terra è a cuscenza cullettiva crea una realità cullettiva amorosa è pacifica nantu à stu pianeta. Vi spiegheraghju perchè esattamente sta inghjustizia esiste in u nostru pianeta è ciò chì hè veramente daretu à u nostru sistema un altru tempu. Discuteraghju ancu di l'abilità divina cum'è a teleportazione è simili un altru tempu, ma chì andava fora di u scopu di stu testu. Cù questu in mente, vi vogliu dii solu u megliu, cuntinuà à stà sanu, felice è vive a vostra vita in armunia. Cù amore, Yannick da Tuttu hè energia.

Lascia un Comment