≡ Menu

L'universu hè unu di i posti più fascinanti è misteriosi chì pudete imaginà. A causa di u numeru apparentemente infinitu di galaxie, sistemi solari, pianeti è altri sistemi, l'universu hè unu di i più grandi, cosmosi scunnisciutu imaginable. Per questu mutivu, a ghjente hà filusufizatu annantu à sta reta enormosa da a so vita. Da quandu l'universu esiste, cumu hè natu, hè finitu o ancu infinitu in dimensione. E chì circa u spaziu suppostu "viu" trà i sistemi stellari individuali. Forse sta stanza ùn hè micca viota à tutti, è se no, chì hè in questa bughjura ?

L'universu energeticu

Insight universuPer capiscenu l'universu in tutta a so pienezza, hè necessariu di piglià un ochju prufondu in a capa materiale di stu mondu. In u fondu di a cunchiglia di ogni statu materiale, ci sò solu miccanismi / stati energetichi. Tuttu in l'esistenza hè custituitu da l'energia vibrante, energia chì vibra à una freccia currispundente. Sta fonte energetica hè stata presa da una larga varietà di filòsufi è hè stata citata in diversi trattati è scritti. In l'insignamenti Hindu, sta forza primaria hè chjamata Prana, in u viotu cinese in Daoismu (insignamentu di a strada) cum'è Qi. Diverse scritture tantriche riferite à sta fonte di energia cum'è Kundalini. Altri termini seranu orgone, energia di puntu zero, torus, akasha, ki, od, respiru o etere. In relazione à l'etere spaziale, sta reta energetica hè spessu descritta da i fisici cum'è u Mari Dirac. Ùn ci hè un locu induve sta fonte energetica ùn esiste micca. Ancu i spazii apparentemente vioti è scuri di l'universu sò in ultimamente custituiti solu di energia pura luce / dedensificata. Albert Einstein hà ancu acquistatu questu insight, chì hè per quessa chì in l'anni 20 hà rivisatu a so tesi originale chì u spaziu in l'universu pareva esse viotu è currettu chì questu etere spaziale era un mare energeticu digià esistente. L'universu chì sapemu hè dunque solu una espressione materiale di un cosmu immateriale. In u listessu modu, noi umani simu solu una espressione di sta presenza sottile (questa struttura energetica face parte di u più alta autorità in esistenza è vale à dì a cuscenza). Di sicuru, a quistione nasce da quandu questu universu energeticu esiste è a risposta à questu hè assai simplice, sempre! U principiu uriginale di a vita, a fonte originale di u spiritu criativu intelligente, a fonte uriginale sottile di a vita hè un putere chì hè sempre esistitu, esiste è esisterà per sempre.

Ùn ci era micca principiu, perchè sta fonte infinita hè sempre esistita per via di a so natura strutturale senza tempu. Inoltre, ùn ci hè micca statu un principiu, perchè induve ci era un principiu, ci era ancu una fine. Fora di quessa, nunda pò vene à esse. Stu terrenu primariu, custituitu da a cuscenza, ùn pò mai sparisce o evaporà in l'aria fina. À u cuntrariu, sta reta hà a capacità di espansione spirituale permanente. Cum'è a cuscenza umana sperimenta una espansione permanente. Ancu avà, in questu mumentu sempre esistente, a vostra cuscenza hè in espansione, in questu casu leghje stu articulu. Ùn importa ciò chì fate dopu, a vostra vita, a vostra realità o a vostra cuscenza s'hè allargata da l'esperienza di leghje stu articulu, chì ti piace l'articulu o micca hè irrilevante. A cuscenza hè in espansione constantemente, ùn ci pò mai esse un arrestu mentale, un ghjornu in quale a propria cuscenza ùn sperimenta nunda.

L'universu materiale

Universu materialeL'universu energeticu hè a basa di a nostra esistenza è hè sempre statu quì, ma chì hè veramente l'universu fisicu, quale l'hà creatu è hà sempre esistitu? Di sicuru, micca chì l'universu materiale avia una origine. L'universu materiale o l'universu materiale seguenu u principiu di u ritmu è a vibrazione è finiscinu in un certu puntu in u tempu. L'universu vene in esse, si espande à una velocità incredibile è à un certu puntu si sfonda di novu. Un mecanismu naturali chì ogni universu sperimenta in un certu puntu. A stu puntu ci vole dinù dì chì ùn ci hè micca solu un universu, à u cuntrariu ci sò un numeru infinitu di universi, un universu cunfina cù l'altru. Per quessa, ci sò un numeru infinitu di galaxie, sistemi solari, pianeti è ancu un numeru infinitu di forme di vita. Limiti ùn esiste micca fora di a nostra mente, limiti autoimposti chì annebbianu a nostra imaginazione mentale. L'universu hè dunque finitu è ​​si trova in u spaziu infinitu; hè statu creatu da a cuscenza, a fonte di a creazione. A cuscenza hè sempre esistita è esisterà per sempre. Ùn ci hè micca una autorità superiore, a cuscenza ùn hè stata creata da nimu, ma ellu stessu crea continuamente.

L'universu hè dunque solu una espressione di a cuscenza, essenzialmente un unicu pensamentu realizatu chì nasce da a cuscenza. Questu hè ancu un mutivu perchè Diu ùn hè micca una persunalità fisica in questu sensu. Diu hè assai più una cuscenza pervasiva chì si individualizeghja è si sperimenta per via di l'incarnazione. Hè per quessa chì Diu ùn hè micca rispunsevuli di u caosu pruduciutu in u nostru pianeta; hè solu u risultatu di e persone energicamente densi, persone chì anu legitimatu u caosu, a guerra, l'avidità è altre ambizioni più basse in a so mente. Dunque, "Diu" ùn pò micca finisce u soffrenu nantu à stu pianeta. Solu noi l'omu sò capaci di questu è questu succede usendu a nostra cuscenza creativa per creà un mondu in quale a pace, a carità, l'armunia è a libertà da u ghjudiziu, un mondu in quale l'individualità di ogni esseri hè valutata. Cù questu in mente, stà sanu, felice è vive una vita in armunia.

Lascia un Comment