≡ Menu
succulenta

Quandu u ghjornu di a purificazione hè vicinu, i cobwebs sò disegnati in u celu. Questa citazione vene da un indianu Hopi è hè stata presa à a fine di u film sperimentale "Koyaanisqatsi". Stu filmu speciale, in quale ùn ci sò quasi micca dialoghi o attori, illustra l'intervenzione umana in a natura è ancu u modu di vita innaturale assuciatu di a civilizazione in forma di sistema (umanità in densità). In più, u filmu attira l'attenzione à i grievances chì ùn pudianu esse più d'attualità, soprattuttu in u mondu d'oghje ci hè una grande disarmonia nantu à a nostra terra o, per dì megliu, un equilibriu disturbatu generale, chì era principalmente causatu da una umanità chì à u turnu ùn hà alcuna cunnessione cù a so propria fonte divina.

I causi di u mondu sbilanciatu

mondu fora di equilibriuIn questu cuntestu, hè ancu diventatu sempre più apparente chì sta circustanza caòtica è guerriera in a Terra ùn hè micca u risultatu di casu (à questu puntu deve esse dettu chì tuttu pò esse tracciatu à e cause chì pruducenu un effettu in ogni modu. È tutte e cause sò create da u spiritu), ma creatu è mantinutu da l'omu chì à u turnu campanu una vita di limitazione mentale. Un campu di cori chjusu o assai bluccatu, una mancanza di cuscenza di a so vera fonte spirituale è un stilu di vita sistemicu o innaturale, si pò ancu parlà di un sistema di mente, corpu è ànima basatu in pesu, sò i principali triggers per a manifestazione constante in u corpu. questu riguardu di un mondu sbilanciatu (un mondu internu disarmonicu chì crea constantemente un sbilanciamentu à l'esternu). A mancanza di cunnessione cù a natura, un trattamentu stressante di a fauna è a flora, una vita chì si svolge contru à tutti i cicli naturali, una mente di ghjudiziu, una mancanza d'amore per sè stessu è, in cunseguenza, una mancanza di bontà è amore chì mostramu versu a nostra contraparte. , una cuscenza carica di risentimentu è un stilu di vita generale basatu in addiction è antinaturale, tutti questi sò cunsequenze di a civilizazione arradicata in a densità. Tuttavia, l'umanità hè avà in una fase in quale hè sempre più in cuntattu cù a so vera fonte è hà dunque cuminciatu à guarì e so ferite primarie.

intervenzioni in natura

succulentaSemu dunque in u prucessu di liberà da a nostra prigiò autocreata, ricreendu una automaghjina è un statu d’essere chì permette à a guariscenza di scorri in u mondu è ancu in u cullettivu. I pruduttori è i prufitti di a civilisazione burdened sò in u prucessu di perde u cuntrollu di u cullettivu chì diventa più ligeru. È a citazione mintuvata à u principiu ci face chjara ch’è no simu in un’epica ind’è chì andemu di più in più versu a fine di stu vechju mondu. In ultimamente, a citazione di l'Indiani Hopi pò esse perfettamenti appiicata à l'oghje, perchè u fenomenu di a tela di aragna descritta hè statu visibile in u celu per anni. Per esempiu, a geoingenieria, chì si riferisce à l'intervenzione à grande scala cù i mezi tecnichi in i ciculi geochimichi o biogeochimici di a terra, hà intervenutu massivamente in u nostru clima è più è più persone interruganu micca solu i fenomeni climatichi à volte estremamente fora di cuntrollu, ma ancu i volte innaturali Streaks custellazioni in u celu. E strisce, spessu riferite cum'è chemtrails, sò dunque sempre più interrugate. Intantu, ci sò ancu alcune cumunità, in particulare in i Stati Uniti, chì anu signalatu in tribunale chì l'aluminiu, u bariu, u strontium è altri pollutanti in u tarritoriu sò stati assai aumentati, è cusì anu ligatu sti valori à geoingegneria è e strisce in u celu. Di sicuru, ci sò grandi campagne di difamazione media. U tema hè fortemente denunziatu è ci sò censure maiò, soprattuttu in a forma di post eliminazione. Tuttavia, ci sò sempre più divulgazioni in u mondu sanu. U sughjettu ùn pò esse più ricusatu. In particulare quandu avete principiatu à osservà u celu stessu, perchè ci sò ghjorni chì ci sò tanti camini chì adornanu u celu chì pare assai antinaturale.

U grande tempu di purificazione

succulentaTuttavia, stu articulu ùn hè micca nantu à l'urìgine o ancu a cumpusizioni di e strisce stessi, ma piuttostu chì a citazione di l'Indianu s'applica à u tempu attuale. U celu in i posti più sferenti è ancu in i paesi più sferenti hà innumerevoli percorsi. I cobwebs adornanu u celu è per quessa indicanu un ghjornu di purificazione chì vene. In questu sensu, simu ancu in l'ultime tappe di disinstallazione di u vechju sistema. A civilisazione etica, mentalmente è morale bluccata hè per esce da u so coconu è subisce una trasfurmazioni prufonda. Vistu in questu modu, hè un tempu di purificazione generale chì simu in è tutte e verità, per esempiu, verità nantu à a vera storia umana o nantu à u nostru patrimoniu veru, vale à dì nantu à e vere capacità spirituali di ogni esse umanu, sò per vene à u superficia. Di sicuru, ciò chì un ghjornu di pulizia puderia pare, tutti pudemu formate a nostra propria opinione. U fattu hè, però, chì u mondu oghjincu s'avvicina versu a so fine è chì nasce un novu spiritu cullettivu.

Ma bè, prima di finisce l'articulu, vogliu signalà una volta di più chì pudete truvà ancu u cuntenutu in forma di un articulu chì leghje nant'à u mo canali Youtube, Spotify è Soundcloud. U video hè incrustatu quì sottu, è i ligami à a versione audio sò quì sottu:

Soundcloud: https://soundcloud.com/allesistenergie
Spotify: https://open.spotify.com/show/4JmT1tcML8Jab4F2MB068R

Cù questu in mente, stà sanu, felice è vive una vita in armunia. 🙂

Lascia un Comment