≡ Menu

Dapoi parechji anni si parla d'un tempu chjamatu di purificazione, vale à dì una fasi spiciali chì ci ghjunghjeranu qualchì volta in questa o ancu in a dicada chì vene è duveria accumpagnà una parte di l'umanità in una nova era. E persone chì, à u turnu, sò sviluppati bè da un puntu di vista di a cuscenza-tecnica, anu una identificazione mentale assai pronunzianu è anu ancu una cunnessione cù a cuscenza di Cristu (un altu statu di cuscenza in quale l'amore, l'armunia, a pace è a felicità sò prisenti) , duverebbe "ascende" in u cursu di sta purificazione ", u restu mancaria a cunnessione è perisce per via di sta fase. Ma chì si tratta di questu tempu di purificazione, una tale fase ci ghjunghjerà veramente è, s'ellu hè cusì, chì succede allora ?

U tempu di purificazione

U tempu di purificazioneEppo, u fattu hè chì l'umanità hè stata in un prucessu di purificazione per parechji anni è passa per parechje fasi. Da un puntu di vista spirituale, assai persone si sviluppanu rapidamente è si liberanu da tutti i carichi chì anu annebbiatu u nostru statu di cuscenza è chì ci tenenu intrappulati in una freccia bassa ghjoca un rolu cruciale per più è più persone. Ma prima di sta liberazione da i nostri stessi carichi, vale à dì una rimuzione di blocchi mentali è intricati karmici - chì pò ancu esse tracciati in parte in a vita passata, cuminciamu prima à trattà cù u significatu di a vita di novu. In questu modu, sviluppemu un certu interessu spirituale di novu è trattà cù e grandi dumande di a vita, dumandemu a nostra esistenza è, sopratuttu, u sistema in quale ci truvamu. Dopu, guadagnemu più è più insights è guadagnemu una visione assai più profonda di a nostra propria vita (avemu capitu chì tutte e risposte ùn sò micca fora, ma in u nostru più internu). Avete risposti à alcune dumande cruciali è sperimentate una espansione sorprendente di a vostra propria mente (una espansione spirituale massiva per via di quale avemu un accessu più grande à a nostra verità assai persunale).

In a fase di purificazione chì si trova attualmente, noi l'omu avemu una grande espansione di a nostra propria mente, chì hè ultimamente duvuta à l'integrazione di innumerevoli informazioni novi. In questu modu, avemu sempre espansione u nostru spiritu, guadagnà una cunnessione più forte à a nostra fonte è ricunnosce sempre più a verità nantu à u nostru mondu .. !!

Cume a fase di purificazione cuntinueghja (purificazione, cum'è ùn solu ùn ci liberemu da vechji carichi, ma ancu scartate vechji credenze, cunvinzioni è visioni di u mondu) allora ricunnoscemu tutte e nostre soffrenze è capiscenu di novu chì sta soffrenza hè in fine solu una cunsequenza di a nostra natura sbilanciata. Sistema di mente / corpu / ànima chì avemu tenutu intrappulatu in una spirale di soffrenza per via di a nostra visione di u mondu ignorante è materialmente orientata.

Sviluppu versu l'omu galatticu

Sviluppu versu l'omu galatticuIn questu cuntestu, diventemu di novu più sensibili è abbandunemu sempre più a nostra visione di u mondu orientata materialmente o piuttostu cundizionata è ereditata. Capemu di novu chì l'odiu, l'invidia, l'avidità, a gelosia, l'ira, a tristezza, u timore è u rancore versu l'altri populi ùn ci portanu micca avanti in a vita, ma solu ci robbanu a nostra pace attuale è prumove u sviluppu o a manifestazione di e malatie. Pocu à pocu, mettimu da parte tutti i nostri giudizi è cuminciamu à fighjà a vita di l'altri o ancu i so pinsamenti da una perspettiva completamente imparziale è pacifica. Ci dedichimu di più in più à a luce, si pudia dì ancu chì lascemu a nostra propria luce brilla torna è superà ogni ombra. Per questu mutivu, stu prucessu porta ancu à noi à pocu à pocu à liberà da tutte e cose chì stanu in u modu di u sviluppu di a nostra propria luce è questu include necessariamente tutte e nostre addictions + dependencies (u sparghje di tutti i stati chì sò in basa di frequenze basse. ). A creazione di un statu spirituale in u quale a libertà hè prisente è pudemu rializà di novu esige superà e nostre dipendenze. À a fine di a fase di purificazione, ci truveremu in un statu di cuscenza completamente novu è hà legittimu cumpletamente emozioni è pinsamenti più alti in a nostra mente.

À a fine di u prucessu di purificazione, noi l'omu ci truvemu in un statu di cuscenza cumplettamente puru. Quì a ghjente piace ancu di parlà di un chjamatu Cristu o ancu di un statu cosmicu di cuscenza..!! 

Avemu tandu ghjunghje sin'à un statu abbastanza altu di cuscenza è di luce, l'amore + a pace interiore allora ispirarà micca solu a nostra vita, ma ancu a vita di quelli chì ci circondanu (l'effetti nantu à u statu cullettivu di a cuscenza è nantu à u nostru ambiente immediatu). In ultimamente, avemu maturatu in i cosi-chiamati persone galattiche cumplettamente sviluppate è ammaistrà u ghjocu di dualità è rumpiu u ciculu di reincarnazione. Avemu divintatu maestri di a nostra propria incarnazione è rapprisentanu a luce più pura, invece di una situazione di vita pesante d'ombra. Ci hè da vede s'ellu in sta fase di purificazione - chì durà uni pochi d'anni di più - u granu serà spartutu da a paglia, cum'è si sente à spessu. Di sicuru, puderia esse bè chì u NWO, vale à dì e famiglie d'elite, prughjettanu un attaccu maiò contru à noi, chì pò esse ricunnisciutu solu è dopu circunventu da e persone chì seguitanu a verità (u prucessu di purificazione hè spessu accumpagnatu da un ghjornu di ghjudiziu, vale à dì un ghjornu quandu e persone chì seguitanu à Cristu o piuttostu sò arradicati in a Cuscenza di Cristu risusciterà è tutti l'altri persone moriranu - a ghjente deve esse ricumpinsata da Diu secondu a so fede è i so atti).

Parechje persone informanu un ghjornu chì u granu serà siparatu da a paglia, vale à dì un ghjornu chì a ghjente serà ricumpensata + promossa chì à u turnu hà vistu à traversu u ghjocu di u NWO è seguitu a verità di Diu .. !! 

Per esempiu, assai profezie parlanu di una bughjura di 3 ghjorni, chì, secondu alcune interpretazioni, serà causatu da l'attacchi di gas velenu è sopravvive solu da e persone chì mantenenu tutte e porte è i finestri chjusi. Hè ancu un fattu chì u Novu Ordine Munniali vole dicimà l'umanità è si parla sempre di una riduzzione massiva di l'umanità. Ebbè, ùn duvemu micca lascià chì questu ci spaventa o lascià chì ci strappa da a nostra pace attuale. Diventa assai più impurtante chì avemu amparatu à ricunnosce i segni di i tempi, chì stamu in a forza di a nostra verità è fà tuttu ciò chì pudemu per assicurà un sviluppu mentale è spirituale lisu. Cù questu in mente, stà sanu, felice è vive una vita in armunia.

Vulete susteneci ? Allora cliccate QUI

Lascia un Comment