≡ Menu

Ci hè un tempu universale chì affetta tuttu ciò chì esiste? Un tempu chì tutti sò custretti à cunfurmà ? Una forza omnicomprensiva chì hà invechjatu noi umani da u principiu di a nostra esistenza? Eppo, in u cursu di a storia umana, una larga varietà di filòsufi è scientisti anu trattatu u fenomenu di u tempu, è e novi teorii sò stati postulati una volta è una volta. Albert Einstein hà dettu chì u tempu hè parente, vale à dì dipende di l'osservatore o chì u tempu pò passà più veloce o ancu più lento secondu a vitezza di un statu materiale. Di sicuru, era assolutamente ghjustu cù quella dichjarazione. U tempu ùn hè micca una constantu universale validu chì tocca à ogni persona in u listessu modu, ma piuttostu ogni persona hà un sensu di tempu completamente individuale basatu nantu à a so propria realità, a so capacità mentale, da quale sta realità nasce.

U tempu hè un pruduttu di a nostra mente

In ultimamente, u tempu hè un pruduttu di a nostra mente, un fenomenu di u nostru statu di cuscenza. U tempu curre completamente individualmente per ogni persona. Siccomu l'omu sò creatori di a nostra propria realità, creamu u nostru tempu individuale. Dunque, ogni persona hà u so sensu unicu di u tempu. Di sicuru, vivemu in un universu in u quale u tempu per / da i pianeti, stelle, sistemi solari pare sempre movendu u listessu modu. U ghjornu hà 24 ore, a terra orbita u sole è u ritmu ghjornu-notte pare sempre u listessu per noi. Ma perchè a ghjente invechja in modu diversu? Ci sò omi è donne di 50 anni chì parevanu 70 è ci sò donne è omi di 50 anni chì parevanu 35. In fine, questu hè duvuta à u nostru prucessu di anziane, chì cuntrullemu individualmente. I pinsamenti negativi abbassanu a nostra propria frequenza di vibrazione è a nostra basa energetica diventa più densa.

I pinsamenti pusitivi aumentanu a nostra freccia di vibrazione, i pinsamenti negativi a riduce - u risultatu hè un corpu chì invechja più veloce per via di u lentu passaghju di u tempu.. !! 

Un spettru di pensamentu pusitivu in turnu aumenta a nostra propria freccia di vibrazione, a nostra basa energetica diventa più ligera, chì à u turnu significa chì u nostru statu materiale hà una velocità più altu per via di u muvimentu rapidu di u statu d'alta freccia, vibra più veloce in u spin.

In u mondu d'oghje, vittimi di una pressione di u tempu autocreata.. !!

Quandu site cuntentu è cuntentu, quandu avete una sperienza di gioia, per esempiu quandu avete una notte di ghjocu cù i vostri migliori amichi, allora per voi personalmente u tempu passa più veloce, ùn vi preoccupate micca di u tempu è vive in u presente. Ma s'è tù avissi a travagghiari sottu terra in una miniera, allura u tempu vi pareva una eternità, vi trova difficiule à campà mentalmente in u presente pienu di gioia. A maiò parte di e persone sò vittime di u so tempu creatu.

Pudete invierte u vostru propiu prucessu di anziane?

Vive in un mondu induve site sempre guidatu da i tempi. "Aghju da esse à questu appuntamentu in 2 ore", vene a mo fidanzata à 23:00 p.m., u marti prossimu aghju un appuntamentu à 14:00 p.m. Quasi mai campemu mentalmente in u presente, ma sempre in un futuru mentale o passatu autocreatu. Avemu a paura di l'avvene, preoccupatu di questu, "Oh no, aghju da pensà tuttu u tempu à ciò chì hà da succede in un mese, ùn aghju micca un travagliu è a mo vita serà disastruosa", o andemu. campà in u passatu schiavi di a culpabilità chì ci robba a nostra capacità di campà in u mumentu, mentalmente in u prisente : "Oh no, aghju fattu un terribile sbagliu allora, ùn possu micca lascià, ùn possu pensà à nunda. altrimenti, perchè questu duverebbe accadu?" Tutti questi custruzzioni mentali negativi ci rallentanu, ci facenu sentu peghju, a nostra frequenza vibrazionale diminuisce, è invechjamu più veloce per via di stu stress mentale. E persone chì spessu fermanu in mudelli mentali negativi riducenu a so propria freccia di vibrazione di più è dunque invechjanu più rapidamente. Una persona chì, à u turnu, hè cumplettamente felice, hè cuntenta di a so vita, ùn si preoccupa micca di u tempu è sempre vive mentalmente in l'ora, hà menu preoccupazioni, età assai più lentamente per via di l'alta freccia di vibrazione.

Dipendenze è dipendenze di ogni tipu dominanu a nostra mente è ci facenu invechjà più veloce.. !!

Una persona chì hè dunque cumplettamente felice, hà un statu di cuscenza cumplettamente chjaru, vive sempre in l'oghje, ùn si preoccupa mai, senza pinsamenti negativi nantu à u futuru, hè allora sempre cuscente ch'ellu spegne u so tempu, sì, ancu sapendu. ch'ellu ùn età pò finisce u so propiu prucessu di anziane. Di sicuru, un statu di cuscenza cumplettamente più chjaru hè ligatu à superà ogni addiction. Se fumate, questu hè una dipendenza chì domina u vostru propiu statu mentale. U fumu vi fa sentu male è pudete pensà chì pudete avè malatu per quessa (preoccupazioni).

A nostra cuscenza ùn pò micca invechjà per via di a so natura strutturale spacetimeless / senza polarità .. !!

A causa di sta attitudine, invechjate più veloce. Avemu ancu invechjate perchè credemu fermamente chì avemu invechjatu è ogni annu u nostru anniversariu celebremu u nostru prucessu di anziane. Per via, un pocu di infurmazione nantu à u latu: i nostri corpi ponu invechjà per via di e nostre influenze mentali, ma a nostra mente, a nostra cuscenza ùn pò micca. A cuscenza hè sempre spaziale è senza polarità è per quessa ùn pò micca età. Ebbè allora, in ultimamente ogni persona hè u creatore di a so propria circustanza, a so propria vita è pò dunque decide per sè stessu s'ellu invechja più lentamente, invechjarà più veloce o ancu ferma completamente u so propiu prucessu di invechje. In questu sensu stà sanu, felice è vive una vita in armunia.

Lascia un Comment